adde_snoppskalle Postad 15 Juni , 2008 Rapport Postad 15 Juni , 2008 Jag har ett problem Sitter på min brors dator och ska försöka hjälpa honom med hans dator. Mina datorkunskaper är dock ganska begränsade, men jämfört emd honom är jag ett proffs. Iaf, när jag öppnar internet explorer så står det att den arbetar offline. När jag väljer att ansluta, så kommer jag fram till min tdc anslutning. Jag slår in de uppgifter som jag har fått av dem, men där står bara att det inte går att skapa någon anslutning. Det lustiga är dock att Moxilla Firefox funkar precis som normalt. Hoppas någon kanske har någon aning om vad problemet är. Min bror förblir er evigt tacksamma:-) Citera
FreePlopp Postad 17 Juni , 2008 Rapport Postad 17 Juni , 2008 Minns själv det där problemet. Det är ett virus. Kommer dock inte ihåg hur jag fick bort det eller vad det var för typ av virus. Citera
Matfrid Postad 17 Juni , 2008 Rapport Postad 17 Juni , 2008 Minns själv det där problemet. Det är ett virus. Kommer dock inte ihåg hur jag fick bort det eller vad det var för typ av virus. Ja, jag har sett liknande efter att ha städat bort spyware på folks datorer. Men det är bara bra, då kan dom köra Firefox i stället och låta IE vara. Citera
brainslicer Postad 17 Juni , 2008 Rapport Postad 17 Juni , 2008 hijackthis ? http://www.trendsecure.com/portal/en-US/tools/security_tools/hijackthis Citera
Recommended Posts