pokerhenke Postad 13 Juni , 2008 Rapport Postad 13 Juni , 2008 Tjena, jag är lite sugen på att veta om någon mer än jag från forumet ska spela denna turnering? Mer info här: http://www.lapt.com/tournaments/punta/ Citera
jon2 Postad 14 Juni , 2008 Rapport Postad 14 Juni , 2008 Det lär ju vara grymt värde där iaf då punta del este är sydamerikas jetset ställe. Väldigt trevligt ställe också, lite trisst att det är lågsässong just då Citera
gEeWhiZm8 Postad 14 Juni , 2008 Rapport Postad 14 Juni , 2008 Jag är grymt sugen, trist bara att man måste skatta på eventuella vinster Citera
pokerhenke Postad 14 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 14 Juni , 2008 Jag är grymt sugen, trist bara att man måste skatta på eventuella vinster Ja just det... jag är dock utskriven så jag slipper det problemet om man skulle flaxa till det Känns som att det finns bra värde i Stars satelliterna också... Citera
GBSkaning Postad 23 Juni , 2008 Rapport Postad 23 Juni , 2008 Min plan är att spela, och jag valde att lira SnG steps. Detta var nog dock inte så smart, då jag nu sitter med en $2100 ticket till step6 utan att det ens varit nära att den ska fyllas så det kan bli spel. Citera
Legato Postad 23 Juni , 2008 Rapport Postad 23 Juni , 2008 Min plan är att spela, och jag valde att lira SnG steps. Detta var nog dock inte så smart, då jag nu sitter med en $2100 ticket till step6 utan att det ens varit nära att den ska fyllas så det kan bli spel. Har vunnit några steps och tänkte spela, men det är inte lätt att ta sig dit. Min plan var att flyga till NYC efteråt också, trodde inte det var så lång resa... Visade sig att Stockholm - MonteVideo tar ca 20 timmar, och samma sak gäller för MonteVideo - NYC Citera
GBSkaning Postad 23 Juni , 2008 Rapport Postad 23 Juni , 2008 Har vunnit några steps och tänkte spela, men det är inte lätt att ta sig dit. Ahh. Då har det med andra ord gått några step6 iallafall. Har aldrig sett dom köras ens. Men lite ovärt att sitta 6 timmar framför datorn för att få se hela 4 personer anmälda till turneringen (som mest). Min plan var att flyga till NYC efteråt också, trodde inte det var så lång resa... Visade sig att Stockholm - MonteVideo tar ca 20 timmar, och samma sak gäller för MonteVideo - NYC Jo, men samtidigt känns det sjukt kul att få möjlighet att åka till ett ställe man troligtvis aldrig skulle åkt till annars. Kan vara värt 40 timmars tristess. Citera
Thorn- Postad 21 Juli , 2008 Rapport Postad 21 Juli , 2008 Jag ska åka på denna turre. Ska till USA på onsdag dock så jag flyger därifrån direkt till Uruguay sen. Skickar ut lite PMs till er som skrivit att ni ska åka och tar gärna emot PMs från andra som ska dit då jag är intresserad av sällskap. Pallar inte precis vara helt ensam i ett land som Uruguay. Citera
Recommended Posts