Gå till innehåll

Mattias - Summerar proffskarriären


papiPope

Recommended Posts

  • Svars 348
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Åker som 4a, suck..

 

2000.00/4000.00 Texas Hold'em (No Limit ) - den 3 juli 2008 02:52:19

Midnattsmöte (Vanlig /Turnering )

Plats 1: saga_25 (29668.00)

Plats 2: mj90 (45004.00)

Plats 3: Konge (54164.00)

Plats 8: nattkvinna (90164.00)

Konge lägg LM 2000.00

nattkvinna lägg SM 4000.00

** Giv **

saga_25 [N/A, N/A]

mj90 [Kns, 10s]

Konge [N/A, N/A]

nattkvinna [N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

saga_25 Lägg

mj90 Höj till 10000.00

Konge Syna 10000.00

nattkvinna Lägg

*** Flop(Board): *** : [3r, Knk, 5k]

*** Bet Runda 2 ***

Konge Passa

mj90 Satsa 11000.00

Konge Syna 11000.00

*** Turn(Board): *** : [3r, Knk, 5k, 4s]

*** Bet Runda 3 ***

Konge Passa

mj90 All-in 24004.00

Konge Syna 24004.00

*** River(Board): *** : [3r, Knk, 5k, 4s, Ek]

*** Showdown *** : Rake: 0.00 Totalpott: 94008.00

mj90 [Kns, 10s] Par i knektar Vinst: 0.00

Konge [4r, Er] Två par, ess och fyror Vinst: 94008.00 sopa...

 

Hyfsat kortkall på finalbordet..tror jag såg max 4 floppar.

 

Edit: Plus att en sätter 3 outarn på river lite tidigare när han är all in!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är inte själv med, men sugen på att följa er. Vad nickar ni?

 

Jao surt att åka på att FI donkspelar ( i sort sett åka ). Men skönt att det finns såna fenomenala bubbelspelare så jag kom ITM. dubblade en gång eller 2 men åkte som 12:a. Ska väl inte kalga då jag vann samma turre sist ajg lirade *brag* :lol:

 

Btw, grattis till 4:e platsen iaf!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jao surt att åka på att FI donkspelar ( i sort sett åka ). Men skönt att det finns såna fenomenala bubbelspelare så jag kom ITM. dubblade en gång eller 2 men åkte som 12:a. Ska väl inte kalga då jag vann samma turre sist ajg lirade *brag* :lol:

 

Btw, grattis till 4:e platsen iaf!

 

Tack! Najs att du vann den också :-D

 

Grattis till placeringen!

Hur mycket cash blev det?

 

Ty, ca 3900 kr. 13k lockade dock mer :-) Hade ju varit delad chipleader om jag vunnit sista potten också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis till 4e platsen! ( om man brukar säga grattis till de?;P )

 

Ville bara droppa in med en kommentar att vi vann returen mot BAIK med 2-1 och därför spelar DM Final senare i höst:D

 

Fett skönt!:D

 

Tnx! Visst kan man säga grattis till det, eller mest till pengarna. :-)

 

Härligt med DM final, klart vilka ni möter?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Näe de är inte helt 100 men allt lutar åt IFK Luleå och dom tar vi en bra dag då vi har fullt lag!

 

Kanske t.o.m blir på Boden Arena den spelas!

 

Okej :-) IFK Luleå är ju starka om dom har med bästa laget. På mittfältet(centralt mest) är dom tunga att möta, då måste man springa :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Igår blev det inte någon pokergrind alls. Var ute med båten med 4 kompisar och grillade mm. Sjukt dåligt väder, blåste och var bara moln på himmlen, snudd på regn. Fattar inte hur vi orkade fara ut! Vågorna på hemvägen var inte så roliga heller. :-)

 

Har inte egentligen blivit någon ordentlig grind i juli än sålänge. Ligger ca 1k back på ~9h. Dom timmarna har mestadels varit okonsentrerat spel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra bra :-D Rödhåringen på topp, ge honom en eftersläng från mig eller nått! ;-)

 

Haha måste bara berätta en jävligt rolig grej!

När vi lirade mot IFK i serien så sparkade den rödhåriga killen i IFK våran mittback bakom vaderna riktigt hårt och med mening, och våran mittback har ganska kort stubin så han gapade - VA FAN GÖR DU!?!?!?

 

Sen hoppade han på den rödhåriga bakifrån och tog stryptag på han och kastade han i backen. Sen tog han typ tag i "ögat" när han låg på backen och frågade va fan han gjorde.

 

De slutade men att båda fick rött kort, den rödhåriga vart jävligt rädd och att våran mittback mordhotade den rödhåriga. Han i vårat lag fick först en matchs avstängning och sen får han inte spela nån match mellan den 1-4aug. Och vi har varken match med P18 eller A-Laget då så.

Vad han i IFK fick för straff vetefan.

 

Så nån eftersläng kommer nog inte kunnas ge för ja tror den rödhåriga inte vågar spela mot oss igen;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha måste bara berätta en jävligt rolig grej!

När vi lirade mot IFK i serien så sparkade den rödhåriga killen i IFK våran mittback bakom vaderna riktigt hårt och med mening, och våran mittback har ganska kort stubin så han gapade - VA FAN GÖR DU!?!?!?

 

Sen hoppade han på den rödhåriga bakifrån och tog stryptag på han och kastade han i backen. Sen tog han typ tag i "ögat" när han låg på backen och frågade va fan han gjorde.

 

De slutade men att båda fick rött kort, den rödhåriga vart jävligt rädd och att våran mittback mordhotade den rödhåriga. Han i vårat lag fick först en matchs avstängning och sen får han inte spela nån match mellan den 1-4aug. Och vi har varken match med P18 eller A-Laget då så.

Vad han i IFK fick för straff vetefan.

 

Så nån eftersläng kommer nog inte kunnas ge för ja tror den rödhåriga inte vågar spela mot oss igen;)

 

 

Ingen fotbollsmatch är komplett utan minst 1 mordhot =) Ni får posta om ni ska spela på Boden Arena, så kanske man får lite välbehövlig motion att cykla dit o se brunkaboll =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han i vårat lag fick först en matchs avstängning och sen får han inte spela nån match mellan den 1-4aug.

 

 

En polare fick dubbla det straffet (en vecka avst.) när han skrek orden; "Fan vad pinsamt" efter ett standard div-6-domslut. Han missar tre matcher därmed, pinsamt är precis vad det är..

 

Känns som att disciplinnämden kanske skulle ta och lägga ribban..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha måste bara berätta en jävligt rolig grej!

När vi lirade mot IFK i serien så sparkade den rödhåriga killen i IFK våran mittback bakom vaderna riktigt hårt och med mening, och våran mittback har ganska kort stubin så han gapade - VA FAN GÖR DU!?!?!?

 

Sen hoppade han på den rödhåriga bakifrån och tog stryptag på han och kastade han i backen. Sen tog han typ tag i "ögat" när han låg på backen och frågade va fan han gjorde.

 

De slutade men att båda fick rött kort, den rödhåriga vart jävligt rädd och att våran mittback mordhotade den rödhåriga. Han i vårat lag fick först en matchs avstängning och sen får han inte spela nån match mellan den 1-4aug. Och vi har varken match med P18 eller A-Laget då så.

Vad han i IFK fick för straff vetefan.

 

Så nån eftersläng kommer nog inte kunnas ge för ja tror den rödhåriga inte vågar spela mot oss igen;)

 

Haha!! Helt rätt av eran spelare :-D

Själv gjorde jag något jag "ångrar" på honom i seriepremiären. Idioten hade sprungit runt och dragit folk i tröjorna, bla dragit sönder en tröja. Och såklart kommer inga signaler från tjejen som kallar sig domare. Tillslut när jag fick bollen i mittcirkeln och började avancera mot deras planhalva kommer den lönnfeta rödhåringen och drar i min tröja så jag hör hur den knakar, INGEN FRISPARK!! Så jag stannar upp(stod väl redan stilla som han drog) och får in en klockren spark över hans vaden så att han ligger där han ska ligga! Tänker bara "Oh no!" när "domaren" blåser och hon står bara 2 meter från situationen. Får dock bara gult kort. ;-)

 

En polare fick dubbla det straffet (en vecka avst.) när han skrek orden; "Fan vad pinsamt" efter ett standard div-6-domslut. Han missar tre matcher därmed, pinsamt är precis vad det är..

 

Känns som att disciplinnämden kanske skulle ta och lägga ribban..

 

 

Lolz! :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...