Klyka Postad 29 December , 2008 Rapport Postad 29 December , 2008 Fattar inte hur tiltare orkar med att spela poker.. Själv får jag en filbunke att verka farlig när jag har motrigg. Citera
matsa_ Postad 30 December , 2008 Rapport Postad 30 December , 2008 Hade Precis en riktig Karate-tilt och hittade av en slump denna tråden. Efter ett par asgarv var tilten borta! Klockren tråd! Citera
njdeg2 Postad 30 December , 2008 Rapport Postad 30 December , 2008 Det här är nog min favorittilt ever. Han är så jävla skoj när han drar igång gamle Phil. Huck är för skön. http://www.youtube.com/watch?v=fJrl2jk62v4&feature=related Citera
Tikkster Postad 30 December , 2008 Rapport Postad 30 December , 2008 Håller med cazacu. Blir en del skrikande hemma när man gång på gång blir utdragen i turneringar. Tjejen blir tokig, hunden börjar skälla och katterna springer och gömmer sig, perfekt harmoni i hemmet... Ett tips för er som har katt. Det är ju mysigt att ha den liggandes i knäet när man grindar men se fan till å inte tilta då man lätt kan få ett gäng klor i benen samtidigt som katten hoppar iväg. Citera
erge Postad 30 December , 2008 Rapport Postad 30 December , 2008 Sluta spela poker och sök hjälp. Citera
3lendil Postad 30 December , 2008 Författare Rapport Postad 30 December , 2008 Kan nu stolt säga att jag inte slagit sönder en enda dator sedan denna trådstart! Det enda som rykt sen sist är två möss... och det klarar min ekonomi. Sett tillbaka över året har knappa 3% av pokerinkomsterna gått till att reparera pokerskadorna. Summering: Det är lätt värt det. Citera
Klyka Postad 30 December , 2008 Rapport Postad 30 December , 2008 Se till att styra aggressionerna, bara. Datorer - nono. Datormus - ok då. Mjuka saker med full kraft in i väggen - knock yourself out! Citera
brainslicer Postad 30 December , 2008 Rapport Postad 30 December , 2008 Kan nu stolt säga att jag inte slagit sönder en enda dator sedan denna trådstart!Det enda som rykt sen sist är två möss... och det klarar min ekonomi. Sett tillbaka över året har knappa 3% av pokerinkomsterna gått till att reparera pokerskadorna. Summering: Det är lätt värt det. Tydligen borde det finnas en "pokerskador"-kolumn i mångas bokföring Citera
Klyka Postad 30 December , 2008 Rapport Postad 30 December , 2008 Drulleförsäkring!! Drulleförsäkring + försäkringsbedrägeri är nog enda sättet att få ut pengar den vägen... Citera
pezdawg Postad 30 December , 2008 Rapport Postad 30 December , 2008 Det här är nog min favorittilt ever. Han är så jävla skoj när han drar igång gamle Phil. Huck är för skön.http://www.youtube.com/watch?v=fJrl2jk62v4&feature=related Bäst är ändå i slutet när phil ropar what did she show? Och får svaret A8 av huck hahaha... Jag slår alltid sönder mobilen då slipper man snacka me folk oxå vilket är ev+ vid tilt... Citera
njdeg2 Postad 30 December , 2008 Rapport Postad 30 December , 2008 Tiltade totalt alldeles nyss. SnG, 5 spelare kvar. Small blind har raisat och plockat BB av mig 6 ggr i rad. Hero hade stack på 12000 ett tag. SB har typ 40/35/0.8 Blinds 400-800 SB - 8000 Hero - 9000 fisk1 - 1000 fisk2 - 500 fisk3 - 500 SB, Hero posts blinds Hero SB raises to 1200 Hero blir så jävla sur, och tar dessa ständiga tjuverier som en personlig förolämpning och bestämmer sig för att lära SB en läxa. Hero raises to 9000 SB all-in. SB visar Hero tiltar, slår knogen i väggen och börjar blöda Ett jävla hål i vägen nu också. Satan jag är fortfarande sur. Ont som fan gör det också. Citera
brainslicer Postad 30 December , 2008 Rapport Postad 30 December , 2008 att förlora i kortspel bör göra ont...om inte annat kan man piska sin motståndare Citera
JonixX Postad 13 Maj , 2009 Rapport Postad 13 Maj , 2009 För o slippa rikstilt är det bara spara denna tråd på favoriter och sedan gå in och läsa. Man blir på mkt bättre humör efter mycket skratt. Citera
Recommended Posts