AxA123 Postad 12 Juni , 2008 Rapport Postad 12 Juni , 2008 #25 Det svärtar ner pokern i det avséendet att en vanlig svensson inte vågar besöka sin lokala pokerklubb och spela poker om skojsummor eftersom han hört att det är narkotika på alla pokerklubbar. Jag har aldrig besökt någon sådan klubb iallfall, och då har jag varit ute ganska mycket. Citera
LappRoffe Postad 12 Juni , 2008 Rapport Postad 12 Juni , 2008 #25 Det svärtar ner pokern i det avséendet att en vanlig svensson inte vågar besöka sin lokala pokerklubb och spela poker om skojsummor eftersom han hört att det är narkotika på alla pokerklubbar. Jag har aldrig besökt någon sådan klubb iallfall, och då har jag varit ute ganska mycket. Nej, AxA, du har inte alls varit ute mycket. Du är bara +20 knappt, och ditt resonemang håller inte. Även i "seriösa" pokerforum förekommer trådar om vilka droger som är bäst/roligast/effektivast att ta när det ska liras. Jag förstår att ni "seriösa" känner er nersvärtade, men det är inte bara er branschen handlar om. Den andra sidan fanns långt innan du såg din första klöversjua. Att du känner dig viktig med din styrelsepost, förstår jag, men något orakel för hur undergroundrörelsen ser ut, blir du aldrig. Svepof kanske borde ta och raida någon fin etnisk förening i ex.vis Södertälje...bara för att visa var skåpet ska stå. Citera
Recommended Posts