greywolf Postad 12 Juni , 2008 Rapport Share Postad 12 Juni , 2008 Stabila 70 %. Kände mig dock ganska givmild och kärleksfull när jag gjorde testet... sympatiknull ftw... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pey Postad 12 Juni , 2008 Rapport Share Postad 12 Juni , 2008 9% och jag är ful. Vad sysslar ni andra med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 12 Juni , 2008 Rapport Share Postad 12 Juni , 2008 9% och jag är ful. Vad sysslar ni andra med? Jag är också ful, men jag tänkte mer på hur de skulle vara på insidan än på utsidan. Du är för ytlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimbolito Postad 12 Juni , 2008 Rapport Share Postad 12 Juni , 2008 30% sharp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimbolito Postad 12 Juni , 2008 Rapport Share Postad 12 Juni , 2008 Va? Ja, det är klart jag attraherar kvinnor. Men alltså...jag är ganska säker på att testet i fråga handlade om huruvida subjektet (det kan t.ex vara jag, eller du) tyckte flickorna i fråga såg bra ut eller inte. Jag tycker inte hon ser bra ut. Är det någon på sidan som du tycker ser bra ut? Skulle va kul och veta vem isf, den som attraherar dig mest, om du kan svara på det bara utifrån en bild..? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 12 Juni , 2008 Rapport Share Postad 12 Juni , 2008 Är det någon på sidan som du tycker ser bra ut? Skulle va kul och veta vem isf, den som attraherar dig mest, om du kan svara på det bara utifrån en bild..? Tja, det var ju 62 stycken som utifrån utseende kändes som potentiellt eller troligt attraktiva. T.ex dessa två verkar väldigt söta: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimbolito Postad 12 Juni , 2008 Rapport Share Postad 12 Juni , 2008 ok, lite min style med. Då gillar du Salma Hayek och Penélope Cruz med? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XaaL Postad 25 Juni , 2008 Rapport Share Postad 25 Juni , 2008 Jag brukar se mig som rätt liberal efter några kalla eller så. Men nej det här var ju inga höjdare, 5% och då var jag ändå snäll i nåt fall Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FreePlopp Postad 25 Juni , 2008 Rapport Share Postad 25 Juni , 2008 33% Känns som att det är en bra siffra. Naila 1/3 av alla random kvinns i världen känns rimligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pey Postad 25 Juni , 2008 Rapport Share Postad 25 Juni , 2008 Jag är också ful, men jag tänkte mer på hur de skulle vara på insidan än på utsidan. Du är för ytlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trolldeg Postad 4 Juli , 2008 Rapport Share Postad 4 Juli , 2008 75%. Och folk brukar säga att jag är kräsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chris_ Postad 15 Juli , 2008 Rapport Share Postad 15 Juli , 2008 9%. Det fanns alldeles för få blondiner. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 15 Juli , 2008 Rapport Share Postad 15 Juli , 2008 23% Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ztranger Postad 16 Juli , 2008 Rapport Share Postad 16 Juli , 2008 28% Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goran18 Postad 16 Juli , 2008 Rapport Share Postad 16 Juli , 2008 14% Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P_kungen Postad 20 Juli , 2008 Rapport Share Postad 20 Juli , 2008 9%, lätt onykter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sallor Postad 20 Juli , 2008 Rapport Share Postad 20 Juli , 2008 22 % här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 20 Juli , 2008 Rapport Share Postad 20 Juli , 2008 39%, jag tyckte de flesta höll rätt hög standard ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LobL Postad 23 Juli , 2008 Rapport Share Postad 23 Juli , 2008 6% fick jag, men sen var det ju en hel drös gränsfall som säkert ser bra ut på fyllan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zarec Postad 23 Juli , 2008 Rapport Share Postad 23 Juli , 2008 51 % Kände mig oxå rätt snäll, inte för att de jag tog var direkt fula, men plockade inte bara pumor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
noa Postad 23 Juli , 2008 Rapport Share Postad 23 Juli , 2008 Lyckades bara få 9%.. Verkar vara rätt kräsen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 23 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 23 Juli , 2008 Bara jag som har fått 0.5% än sålänge alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
noa Postad 23 Juli , 2008 Rapport Share Postad 23 Juli , 2008 Och jag som tyckte 9% var kräset. 0,5 var ju i lägsta laget. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 23 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 23 Juli , 2008 imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
medullaoblongata Postad 23 Juli , 2008 Rapport Share Postad 23 Juli , 2008 imo Calle Schulman? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts