Gå till innehåll

The Office SE - bump

sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Dagens tipsrad vegas?

Det suger att bomma en lottad match, och därför helgarderas match 12.

Mitt och Kroons bolagstips:

1. Southampt - Manch.U 2

2. Birmingh. - Coventry 1

3. Bolton - Wigan 1 X

4. Sheff.W - Hereford 1

5. Stevenage - Reading X 2

6. Torquay - Crawley T 1 X

7. Watford - Brighton 1

8. Wolverh. - Stoke 1 X 2

9. Burnley - Burton 1

10. Crystal P - Norwich 1 X 2

11. Hull - Queens PR 1 X 2

12. Scunthorp - Preston 1 X 2

13. Plymouth - Bournem. 1 X 2

Nu ska jag till Hovet...

Mvh,

Laddskämtet Li Na

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det suger att bomma en lottad match, och därför helgarderas match 12.

Mitt och Kroons bolagstips:

1. Southampt - Manch.U 2

2. Birmingh. - Coventry 1

3. Bolton - Wigan 1 X

4. Sheff.W - Hereford 1

5. Stevenage - Reading X 2

6. Torquay - Crawley T 1 X

7. Watford - Brighton 1

8. Wolverh. - Stoke 1 X 2

9. Burnley - Burton 1

10. Crystal P - Norwich 1 X 2

11. Hull - Queens PR 1 X 2

12. Scunthorp - Preston 1 X 2

13. Plymouth - Bournem. 1 X 2

Nu ska jag till Hovet...

Mvh,

Laddskämtet Li Na

Vet att du kör för 13 rätt o tröjan men när du gör 2k rader så finns det goda chanser särskilt FAcup veckor att hitta 6 siffrigt belopp om du tar med lite skrällar. Den där raden, oavsett hur den sitter för 13 rätt ger under 1k tillbaka. Kan ju ta med en skräll iaf, du har inte ett tecken som är under 25% streckat (=

Länk till kommentar

Vet att du kör för 13 rätt o tröjan men när du gör 2k rader så finns det goda chanser särskilt FAcup veckor att hitta 6 siffrigt belopp om du tar med lite skrällar. Den där raden, oavsett hur den sitter för 13 rätt ger under 1k tillbaka. Kan ju ta med en skräll iaf, du har inte ett tecken som är under 25% streckat (=

Under 1k var väl ganska överdrivet men i sak har du helt rätt.. Generellt är det chockerande hur dåliga duktiga pokerspelare kan vara på sportsbetting. Har sett otaliga gånger i olika dagböcker då skandalösa bets har rekats.

Ofta i NFL till mediokra odds där bolagen har järnkoll.

Det handlar inte om att få 13 rätt på stryktipset, på samma sätt som det inte handlar om att vinna potten i poker.

flame on!

edit: ang att gardera en match för att den lottas är obv jättekorkat. 68,75% (11/16) har du på ettan på lottningen. 48% på strecken bara. Således jättespik.

Länk till kommentar

Under 1k var väl ganska överdrivet men i sak har du helt rätt.. Generellt är det chockerande hur dåliga duktiga pokerspelare kan vara på sportsbetting. Har sett otaliga gånger i olika dagböcker då skandalösa bets har rekats.

Ofta i NFL till mediokra odds där bolagen har järnkoll.

Det handlar inte om att få 13 rätt på stryktipset, på samma sätt som det inte handlar om att vinna potten i poker.

flame on!

edit: ang att gardera en match för att den lottas är obv jättekorkat. 68,75% (11/16) har du på ettan på lottningen. 48% på strecken bara. Således jättespik.

Var inget flejmande, han är ju medveten om att det är ev minus o gör det för tröjan o lite kul, no harm in that. Är mer för o va schysst jag påpekar det även om det kanske uppfattas som att man försöker sätta nån på plats.

75%

65%

63/25%

75%

26/54%

53/27%

70%

42/30/28%

82%

28/32/40%

27/34/38%

47/30/23%

35/31/33%

Det är hans kombinationer för 13 rätt, och jag vidhåller fan att det inte kan ge 1k men med lite marginal så kan han inte +a iaf (2k) även om han hittar 13 rätt mot all förmodan.

---------------------------

Med det sagt får ju alla betta som dom vill, och du kanske är medveten om det jag skrev Niklas men om du inte är det så skadar det ju inte med lite info (=

Jag la själv liknande rader för en lax förut men när jag fick 13 rätt 2 ggr och knappt fick insatsen tillbaka o insåg att jag även med tur med mina småskrällar inte kunde vinna nåt på det så ändrade jag mina system lite. Fett värt det om man kör någorlunda regelbundet.

(Obs, ingen brag har lagt massa rader och är inte plus)

Ganska tråkigt prat så lägger ner det nu (=

Länk till kommentar

Var inget flejmande, han är ju medveten om att det är ev minus o gör det för tröjan o lite kul, no harm in that. Är mer för o va schysst jag påpekar det även om det kanske uppfattas som att man försöker sätta nån på plats.

75%

65%

63/25%

75%

26/54%

53/27%

70%

42/30/28%

82%

28/32/40%

27/34/38%

47/30/23%

35/31/33%

Det är hans kombinationer för 13 rätt, och jag vidhåller fan att det inte kan ge 1k men med lite marginal så kan han inte +a iaf (2k) även om han hittar 13 rätt mot all förmodan.

---------------------------

Med det sagt får ju alla betta som dom vill, och du kanske är medveten om det jag skrev Niklas men om du inte är det så skadar det ju inte med lite info (=

Jag la själv liknande rader för en lax förut men när jag fick 13 rätt 2 ggr och knappt fick insatsen tillbaka o insåg att jag även med tur med mina småskrällar inte kunde vinna nåt på det så ändrade jag mina system lite. Fett värt det om man kör någorlunda regelbundet.

(Obs, ingen brag har lagt massa rader och är inte plus)

Ganska tråkigt prat så lägger ner det nu (=

Ja det var inte så jag menade. Menade mer att jag angrep en av dagboksförfattarnas sportsspel ( och även många andra pokerspelares).

Ang utd har du fortfarande fel dock. Finns typ 50 kombinationer av dom ca 1,6miljoner kombinationer som ger under 1k.. Det är bara o kolla historiken på stryktipsresultat. Idag var det ju dessutom 5 matcher som var väldigt jämnt streckade. match 8,10,11,12,13.

Någon rad med över 100k i utd täcker han dock definitivt inte in, och det är väl det man bör sikta på om man spelar för 2k.

Själv missade man endast Bolton och har helgard på söndagsmatchen:evil:

Fridens

Länk till kommentar

Haha, jo jag fattar ju det du säger S86. Och som du säger så vet du ju att jag ba kör. Sitter inte direkt o analyserar min rad i timmar utan gjorde den på två blanka. Man är ju back sexsiffrigt på betting karriären igenom, och det är givetvis spänningen man söker. Jättestd ju. Sen att man spelar fel lite här o där e ju en sak, men samtidigt är det för mig bara ett dyrt nöje. Har spelat stryket sen barnsben och det är en tradition jag ämnar att fortsätta med. En vacker dag kommer jag att ha tröjan också. Hursom kul att bettingproffs kommenterar ens beslut :) Inte första gången sas...

Länk till kommentar

det här e så jävla konstigt, både david brents "nya" serie om pilkington, OCH "svenska the office" har jag redan sett trailers på, och det var MINST 3 år sen, utan att krydda.

hur kommer det sej att de kommer ut först nu? jag fattar nada.

+ att den trailern jag såg på svenska office fick en att storkna. dorsin kommer ut och trycker på den där polisgubben som säger "step away from the cookie jar", exakt kopia på brittiska igen (precis som US, suck) bara det att det var i värsta sthlm-kontors-miljön.

jag kommer såklart titta men kommer v sjukt skeptisk.

Länk till kommentar

Trodde jag med, och det ändrades inte efter att ha sett alla avsnitt.

Tycker ändå The Office US varit helt ok från säsong 2 och framåt. Säsong 1 som nästan bara var en kopia på UK sög obv eftersom UK versionen är så löjligt bra, men sedan utvecklade Michael Scott en egen stil ist och då blev det bättre.

Länk till kommentar

• Skapa nytt...