BornToRunQQ Postad 21 November , 2010 Rapport Share Postad 21 November , 2010 Hallå! Jag söker en tjej som gillar att grinda och snacka Börjar bli tråkigt att snacka med killar enbart Om du känner dig träffad, skicka ett pm till mig obs: inga onödiga kommentarer tack! mvh Fredrik Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
angerman Postad 21 November , 2010 Rapport Share Postad 21 November , 2010 Hahahahahahahhahahahaha, ursäkta kunde inte låta bli. får iallafall önska dig lycka till även om det kan bli lite svårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 21 November , 2010 Rapport Share Postad 21 November , 2010 Sprungit dåligt ett par veckor nu. Kan tänka mig att sälja min a**l-oskuld, du kan väl pma ett bud så går vi från där? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BornToRunQQ Postad 21 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 November , 2010 hmm, väldigt nödvändiga kommentarer där ja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 21 November , 2010 Rapport Share Postad 21 November , 2010 hmm, väldigt nödvändiga kommentarer där ja Definitivt. Frågan är väl vad man förväntar sig när man skapar tråden. Tror sidan du söker är match.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BornToRunQQ Postad 21 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 November , 2010 Du kanske ska plugga lite på svenskan och läsa mitt första inlägg! Ser du nåt om dejting eller vad du nu antyder? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
el_kryddo Postad 21 November , 2010 Rapport Share Postad 21 November , 2010 Hade det inte varit för sexet så hade man ju varit ihop med en kille. Varför vill du ha en pokerkompis som är tjej? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 21 November , 2010 Rapport Share Postad 21 November , 2010 Du kanske ska plugga lite på svenskan och läsa mitt första inlägg!Ser du nåt om dejting eller vad du nu antyder? Tror inte jag är ensam om att läsa mellan raderna, eller ser det som underförstått att du hellre pratar med en tjej av diverse anledningar jag inte bör skriva för att riskera en varning. Men är så fallet att jag totalt missförstått dina intentioner så ber jag om ursäkt. Det är ju helt uppenbart att du bara söker en tjej att prata poker med pga ... ehm... ja alltså... för att det är skönt att grinda i klänning! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 22 November , 2010 Rapport Share Postad 22 November , 2010 jag förstår OP. jag vill också veta svaret på frågor som alltid gäckat mig, tex hur använder det kvinnliga könet sin intuition vid pokerbordet? och hur går det till när man "bluffar med sin muffin" egentligen? är det en strikt kvinnlig teknik eller är det något som vi män kan lära oss? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drekari Postad 22 November , 2010 Rapport Share Postad 22 November , 2010 http://www.sg.hu/forumkepek/2010_10/maximum_trolling.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 22 November , 2010 Rapport Share Postad 22 November , 2010 You're gonna pokeher? /#LOUDmouth# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Burning Postad 22 November , 2010 Rapport Share Postad 22 November , 2010 Eftersom tjejer anser att killar är lätta att distrahera så kanske han bara vill ha en tjej som han kan öva upp sin motståndsförmåga på? Btw, onepiece är det nya klänning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaktavfall Postad 22 November , 2010 Rapport Share Postad 22 November , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 22 November , 2010 Rapport Share Postad 22 November , 2010 Låser tills vidare, så vi modds får diskutera i lugn och ro vad vi ska göra med er. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 22 November , 2010 Rapport Share Postad 22 November , 2010 Jag har inga planer på att låsa upp igen. Vanligtvis är jag inne på linjen att vi ska skydda folk som skriver dumma saker eftersom det inte ger någon annan rätt att skriva ännu dummare saker, men startar man en tråd i caps om att jorden är platt och att alla som tycker något annat är gay får man räkna med hån. Och den här tråden ligger på ungefär samma plats i korkade trådar-skalan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts