Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Han har varit rätt bra ett par ggr också. 6 mål i derbyna totalt, fler än vad någon i Lazio gjort (åtminstone sen 90-talet och framåt). Ligger iofs i lä gentemot Delvecchio och Montella som har 9 & 8 baljor...

 

Tro mig, kritiken om Tottis svaga personlighet som får honom att komma med hundratals ursäkter innan derby har inget med hans naturliga begåvning att sparka en boll med att göra. Han är en exceptionellt begåvad fotbollsspelare. Det har jag inget att säga om. Räcker bara att se hans gamla matcher. Respekt också att han spelat i Roma sedan han var liten. Hans begåvning och lojalitet går ej att argumentera om. Han är unik.

 

Men han är ändå en stor besvikelse när han inför varje derby har något skit att komma med. Detsamma gäller hela Romad lag. Inför varje derby är halva laget skadade. Sen när startelvan presenteras så är varje spelare i startelvan. Nu var det Mexes, Burdisso och Brighi hoppade väl in sen med?

 

Men tänker inte ta något ifrån er vinst. Lazio begick små misstag och Roma utnyttjade det. Sen att dom hade alla marginaler med sig är även det ett plus.

 

Btw... Hur kul hade det varit om Messi eller Ronaldo inför samtliga el clasico gick ut och sa: "är småskadad. Kan inte vara med" eller antyda på att han på något sätt inte kan ge 100%. Man vill att stora spelare, SPECIELLT Totti, ska vara mannen som i sånna stunder bär laget på axlarna. Inget ska skrämma honom. Han uppfattas dock inte så... Jag älskar italiensk fotboll och vill bara att sånna spelare, legender, ikoner, kejsare ska vara just det folket ser han som.

 

GG dock! Kul för Roma fansen och det var en underbar stämning i arenan. Som vanligt SAS.

 

_________

 

Är i Prags flygplats och väntar på planet hem. Varit en grym resa som vanligt. Skriver update och lägger upp video sen.

 

Nu ska jag äta. Pözzz

 

Sjuk album Niklas hahha. Insta untag så fort jag kommer hem.

 

Fast måste tilläggas att han whinar med en sån äkta passion och ångest att man inte kan hjälpa att ryckas med som i en fin grekisk tragedi....

 

helt enkelt sånt som gör Shahin till den kung han är, äktheten. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bump

 

orkade aldrig ta tag i det idag, kändes typ viktigare igår när jag var full.. kanske fixart ikväll hos emil

 

Hämtade precis ut min onepiece. Första sessionen i den nu. Enklare blir det inte...

 

Edit: Står inget på hemsidan, men är det gto att köra naket under?

 

jag kör i kallingar under. testade med linne det va jävligt varmt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill köra innebandy i vinter. Så fort min rygg blir som ny igen vill jag röra på mig hela tiden. Löpningen på zinken räcker inte. Mitt fotbollslag verkar inte få någon inomhustid så finns risk att man knappt kommer röra på sig. Har vi kvar någon tid i hallen?

 

vill också köra. sedan jag började köra med astmamedicin för ca 2 månader sen har jag knappt varit sjuk heller så kan faktiskt träna lite regelbundet numera. :) Va ute och sprang 6km idag. Börjar bli rätt kallt men sprungit den sträckan ett tag nu och skönt å känna hur man orkar lite mer för varje gång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

plus sedelbuntar som sensuellt gnids mot det manliga bröstet

 

 

 

Cred ska han ha iaf, den där BlackJack-Nicolas! :-P

 

hahah så jävla sjukt:lol:

 

suger att jag bara han se fort i bilen på väg till arlanda vad det var för bilder.. suger när man loggar in och det är 100 bilder av hur jag rubbar pengar (en massa kroon svitenflips pengar :mrgreen: all skill no luck) på mina bröst

 

Fast måste tilläggas att han whinar med en sån äkta passion och ångest att man inte kan hjälpa att ryckas med som i en fin grekisk tragedi....

 

helt enkelt sånt som gör Shahin till den kung han är, äktheten. :)

 

hahaha :h:

 

vad ska man säga... ska bli bättre på att tänka om grejer innan jag bara vräker ur mig :oops:. agerar alldeles för mycket med känslor så fort jag hamnar ur min comfort zone. cassano sas

 

---

 

så är tillbaka från rom och 20 grader. nu är det snöstorm och det tog mig dryga timmen från min port att köpa sushi från akki... tunnelbanan var sen och ångestkänslan samtliga stockholmare hade idag då texten "Vi kör försiktigt så det är förseningar" var så grov att det gick att skära stämningen med en kniv... mina skor är blöta och händer is men det är lugnt. blir äntligen lockdown.

 

malta är uteslutet atm om det inte är sker en mirakel eller om någon rik jefel (padrinoas :(????) bestämmer sig för att stejka mig i IPT och/eller emop vilket inte kommer hända :mrgreen:. så blir iaf malmö 10tuss turren om jag inte åker.

 

rom var grymt... bra väder.. italienska chickz är så brutalt fina i ansiktet att det är löjligt men det vart inget festande vi tog det lugnt första dagen och derbyförlusten var inget att fira. lazio hade alla marginaler mot sig men it's all good.. juve hänger med i toppen och har bara 4 poäng till serieledning så går att se ljuset i tunneln. något väldigt roligt var att så fort dom blåste av matchen så drog vi ju.. ett par sekunder efter att vi kommit ut ur arenan så börjar det monsterregna hahah.. snacka om ironi... laziofansen mådde ju fan skit.

 

måste bara fixa min mac så blir det grindstugans morsa hos emil... nonstop grind och kaffedrickande.

 

har ingen anning om hur förra månaden slutade resultatmässigt men antar att det var över 10 dollax mtp uttag osv...så skeppar 100 dulls till barncancerfonden (http://www.barncancerfonden.se/7225)... råder alla att donera oavsett summa. allt hjälper!!

 

postar bilder och video sen från resan på pokerskullbloggen.

 

2 milli 2 milli 2 milli 2 milli snart

 

edit: kan även tillägga att jag har som mål att se the man from earth och sjunde inseglet innan veckans slut!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hahah så jävla sjukt:lol:

 

suger att jag bara han se fort i bilen på väg till arlanda vad det var för bilder.. suger när man loggar in och det är 100 bilder av hur jag rubbar pengar (en massa kroon svitenflips pengar :mrgreen: all skill no luck) på mina bröst

 

Byggde albumet helt på bilder där du steker mega. Bilder där du står och kramar en brud, har drinkar eller pengar i handen, samt när du spelar poker. Mycket nöjd. Sen att allt utspelar sig under en dag är bara sjukt...

 

jag ska fira mårten gås med en kalkon ist för gås för det e så fett! min namnsdag den 11e oxå

 

/sexyterran

 

Kan inte du länka sidan som du köpte onepiece på? Du pratade något om att du hittat nån USAisk sajt där man kunde köpa onesies som gick hela vägen till tårna. Med sockiplast under foten och hela kitet. Du sa dessutom att det fanns en lucka där bak så att man kunde göra sina behov enklare. Höjden av succé imo. Kom på detta när jag skulle på toa nyss och var tvungen att klä av mig hela plagget för att det inte skulle slicka toagolvet...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...