Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

lol precis å hämta syrran efter ngn fyllefest. hon ringer å gråter och är helt uppriven som aldrig förr. jag kör fort som fan och är säkert uppe i 110 på en 50 väg när jag ser en taxibil köra ännu fortare bakom mig. obv inte en taxibil utan en jävla polis. skjut mig i huvudet, på det hade jag heller inte med mitt körkort för typ andra gången någonsin då jag kör bil. otrolig timing.

 

dock skuggar han mig bara i ca 5km för att sedan ta en avfart. goodrun :D

 

inte troligt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol precis å hämta syrran efter ngn fyllefest. hon ringer å gråter och är helt uppriven som aldrig förr. jag kör fort som fan och är säkert uppe i 110 på en 50 väg när jag ser en taxibil köra ännu fortare bakom mig. obv inte en taxibil utan en jävla polis. skjut mig i huvudet, på det hade jag heller inte med mitt körkort för typ andra gången någonsin då jag kör bil. otrolig timing.

 

dock skuggar han mig bara i ca 5km för att sedan ta en avfart. goodrun :D

 

Hade en semi-liknande händselse igår. Skulle hem från brorsan och låg i ytterfil men tog det relativt lugnt och bakom mig dyker en stressad dåre upp och lägger sig direkt tätt upp i röven. Eftersom jag hade en bil precis framför mig och en långtradere lite längre fram, som jag gärna först ville om, kunde jag inte köra åt sidan. Ser hur han sitter och gestikulerar i backspegeln. Sån typiskt jävla bonde med dekaler på sin rostiga lilla golf. Kommer till slut ett läge att köra in till sidan och han gasar förbi i 150 och precis när han kör om åker blåljusen på och då har en civilare skuggat honom ett bra tag och haffar honom.

 

Till saken hör att jag hade sån "prestige" och var på vippen att ta upp kampen med honom, men valde att tänka om. Det är jag glad för nu!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade en semi-liknande händselse igår. Skulle hem från brorsan och låg i ytterfil men tog det relativt lugnt och bakom mig dyker en stressad dåre upp och lägger sig direkt tätt upp i röven. Eftersom jag hade en bil precis framför mig och en långtradere lite längre fram, som jag gärna först ville om, kunde jag inte köra åt sidan. Ser hur han sitter och gestikulerar i backspegeln. Sån typiskt jävla bonde med dekaler på sin rostiga lilla golf. Kommer till slut ett läge att köra in till sidan och han gasar förbi i 150 och precis när han kör om åker blåljusen på och då har en civilare skuggat honom ett bra tag och haffar honom.

 

Till saken hör att jag hade sån "prestige" och var på vippen att ta upp kampen med honom, men valde att tänka om. Det är jag glad för nu!

 

+1

 

För typ ett halvår sen så låg jag typ i 140 längst E4'an mitt på natten och inte en bil i sikte, och så blåste en volvo om mig i svinhög fart. Och då skulle jag ge mig fan på att köra om han, jag hade ju just lixom köpt min mercedes och inte fan ska nån jävla volvo köra om mig då, amirite!??! Jag kommer upp i typ 200 och ligger i röven på han och då flashar volvon sitt blåljus och jag tänker f***, där ryker kortet. Kul, jag har just köpt en ny bil och så kommer jag inte få köra den =) =) =)

Så jag saktar ner för att stanna och antar att han ska stanna också och riva mitt körtkort =) =) =) =)

Men han fortsätter bara istället att ligga i 200 och gasar iväg mot luleå :-D

phewwwwwwwww

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad med om liknande för lite över ett år sedan, var någon jävla sketen polack framför mig som jag hakade på. Vi låg och cruisa i ca 140 på E6 mitt på dagen med relativt lite trafik perfekt väder. Någon skum röd saab ligger ca 300m bakom och håller det avståndet. Efter en stund kör han ikapp och då slår han på blåljusen, i fönstret sitter någon trafikpolisaspirant med den stora stoppskylten.

 

Vi svänger av, dom hade mätt upp en hastighet på 142 km/h. Dom tar mitt körkort på plats. Och just det 141km/h var körkortsgränsen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hörde att det är storbråk utanför Dick Turpin, är det du som vart i farten Niklas?

 

Jag är railbird när det kommer till slagsmål. Innan matchen var det bra stämning på dicken. Åkte hem rätt blixt efter slutsignal, så vet inte hur efterspelet var...

 

AIK var inte så bra. Dom var ganska dåliga. Rosenborg var bra. Dom var ganska duktiga...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är railbird när det kommer till slagsmål. Innan matchen var det bra stämning på dicken. Åkte hem rätt blixt efter slutsignal, så vet inte hur efterspelet var...

 

AIK var inte så bra. Dom var ganska dåliga. Rosenborg var bra. Dom var ganska duktiga...

 

Micke Dorsin 4 president

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite efter i diskussionen, men en polare som kör en mörkblå Lexus har installerat blåljus i grillen och i vindrutan uppe till vänster och höger. Inne i hytten har han en dosa för att välja olika blinkteman, precis som civilbilarna har.

 

Lite fult, men verkar funka bra för att få ngn att flytta sig undan snabbt påstår han. Idiot, lär åka dit närsomhelst när någon ringer och är pissed för att ngn låtsats vara polis... även om jag medger att det hade varit roligt att stoppa en polare på det sättet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite efter i diskussionen, men en polare som kör en mörkblå Lexus har installerat blåljus i grillen och i vindrutan uppe till vänster och höger. Inne i hytten har han en dosa för att välja olika blinkteman, precis som civilbilarna har.

 

Lite fult, men verkar funka bra för att få ngn att flytta sig undan snabbt påstår han. Idiot, lär åka dit närsomhelst när någon ringer och är pissed för att ngn låtsats vara polis... även om jag medger att det hade varit roligt att stoppa en polare på det sättet

 

med superrisk att bli superhånad, är inte alla polisbilar, såväl civilare som andra av märket volve eller saab?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var nere i säpo-garaget för någon månad sedan, kan säga att det var alla typer av bilar därnere. Allt från Toyota avensis till mercedes vito-skåpbilar men självklart mkt saab o volvo också..

 

Dock så gäller ju regeln att vid fortkörning måste de följa efter i runt 2km och drar sedan en snitthastighet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

med superrisk att bli superhånad, är inte alla polisbilar, såväl civilare som andra av märket volve eller saab?

 

vet att det är så som standard och aldrig sett något annat innan jag flyttade till malmö men nu har jag sett en del annat, bla skåpbilar som använts..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...