Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

hahahaha, Jag undrar varför är pokerspelare på PF generellt så fruktansvärt fula?

Ge mig nån anledning. Av alla bilder jag sett på PF så är alla Killar sjukt Fula.

Ps Ludde ser bra ut resten är fan en påse med skit.

Ni sthlmare kan inte få ligga särskilt mkt runt Stureplan kan jag tänka mig!!!

 

kan inte göra annat än att hålla med

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hahahaha, Jag undrar varför är pokerspelare på PF generellt så fruktansvärt fula?

Ge mig nån anledning. Av alla bilder jag sett på PF så är alla Killar sjukt Fula.

Ps Ludde ser bra ut resten är fan en påse med skit.

Ni sthlmare kan inte få ligga särskilt mkt runt Stureplan kan jag tänka mig!!!

 

Det är ju dom som får ligga mest , money talks liksom..värre om man är micro kan jag lova.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hahahaha, Jag undrar varför är pokerspelare på PF generellt så fruktansvärt fula?

Ge mig nån anledning. Av alla bilder jag sett på PF så är alla Killar sjukt Fula.

Ps Ludde ser bra ut resten är fan en påse med skit.

Ni sthlmare kan inte få ligga särskilt mkt runt Stureplan kan jag tänka mig!!!

 

http://pokerforum.nu/forum/1506794-post504.html

 

Kan man få ett expertutlåtande? Bedöm gärna klädstil också! =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hahahaha, Jag undrar varför är pokerspelare på PF generellt så fruktansvärt fula?

Ge mig nån anledning. Av alla bilder jag sett på PF så är alla Killar sjukt Fula.

Ps Ludde ser bra ut resten är fan en påse med skit.

Ni sthlmare kan inte få ligga särskilt mkt runt Stureplan kan jag tänka mig!!!

 

hahaha kung:mrgreen:!

 

till mitt försvar så är det en fruktansvärt dålig bild på mig. är väl lite lite mer handsome än så :ola:. tack paddan för den bilden. fyfan vad illa jag mådde där. om jag inte minns fel så serverade dom bara kycklingburgare och det slutade med att mårten följde med mig hem (tack :mrgreen:) då jag inte var i form, taxins däck punkterade och vi fick vänta i minst 40 minuter innan det löste sig och kom hem till en aggressiv svan som ville DÖDA oss varje jävla gång. och så undrar micke varför jag tyckte malta var en dålig resa :mrgreen:?

 

jag, emil och sören var även med om den sjukaste taxiresan någonsin. tror inte så många känner till den men var något i stil med att de spöregnade och vi skulle åka hem. då har det tydligen regnat så mycket att det blivit översvämning. ganska surrealistiskt att se bilar som hade vatten till i princip upp till taket. maltetisiska vägar som är byggda helt cp för sånt ska ju inte hända :mrgreen:. vi kunde obv inte åka fram så efter att ha stått stilla i kanske en 20 minuter så får vi nog, betalar chaffisen och bestämmer oss för att gå någonstans och ta en taxi därifrån. efter att ha gått yttligare 20-30 minuter, blöta, vid sidan om gatan där vi fick några liter vatten på oss för varje bil som åkte förbi så hittade vi till slut fram till en bensinmack. kan inte förklara känslan jag hade när vi kom fram till bensinmacken. trodde att allt skulle lösa sig.. men fyfan vad fel jag hade. vi frågade mannen som jobbade där om han kunde ringa en taxi vilket inte var några problem. vi väntar i typ 10 minuter innan emil frågar han igen varpå han kommer med någon ursäkt. nu vart vi så desperata att vi sa att vi betalar honom eller någon i macken för att köra oss hem. då dyker en glad man fram och sa att han gärna skjutsar hem oss. det enda problemet var att han luktade vodka, ena ögat var halvt öppet och han skrattade helt otajmat vilket förstärkte våra misstankar om att den här mannen var dyngrak. vi var dock desperata och tänkte att det här får bli bra. sagt och gjort satt vi en bil där han var tvungen att SLÅ på radion för att få igång den, säkerhetsbältena var förstörda, med en 52 årig och jävligt full maltes som chaffis. emil försökte hela tiden få honom att sakta ner då han körde fort, men det fanns inte på kartan.

 

han hittade dock, tack gode gud, vägen och känslan när vi såg huset.. wow... obeskrivligt underbart. att äntligen känna känslan att man inte kommer dö. att det fanns hopp. till man såg svanen som gick till attack och fick spendera resten av natten med myror och geckos på en stenhård säng. enda gången jag kände hopp och glädje var när vi satte oss på planet på väg hem till sverige.

 

där har ni min maltaupplevelse. men har hört mycket gott om malta så ska försöka besöka på olika ställen under dagen och turista inför SM och emop.

 

har blivit jäääääävligt dåligt med poker så ska lockdowna nu framöver.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

jag, emil och sören var även med om den sjukaste taxiresan någonsin. tror inte så många känner till den men var något i stil med att de spöregnade och vi skulle åka hem. då har det tydligen regnat så mycket att det blivit översvämning. ganska surrealistiskt att se bilar som hade vatten till i princip upp till taket. maltetisiska vägar som är byggda helt cp för sånt ska ju inte hända :mrgreen:. vi kunde obv inte åka fram så efter att ha stått stilla i kanske en 20 minuter så får vi nog, betalar chaffisen och bestämmer oss för att gå någonstans och ta en taxi därifrån. efter att ha gått yttligare 20-30 minuter, blöta, vid sidan om gatan där vi fick några liter vatten på oss för varje bil som åkte förbi så hittade vi till slut fram till en bensinmack. kan inte förklara känslan jag hade när vi kom fram till bensinmacken. trodde att allt skulle lösa sig.. men fyfan vad fel jag hade. vi frågade mannen som jobbade där om han kunde ringa en taxi vilket inte var några problem. vi väntar i typ 10 minuter innan emil frågar han igen varpå han kommer med någon ursäkt. nu vart vi så desperata att vi sa att vi betalar honom eller någon i macken för att köra oss hem. då dyker en glad man fram och sa att han gärna skjutsar hem oss. det enda problemet var att han luktade vodka, ena ögat var halvt öppet och han skrattade helt otajmat vilket förstärkte våra misstankar om att den här mannen var dyngrak. vi var dock desperata och tänkte att det här får bli bra. sagt och gjort satt vi en bil där han var tvungen att SLÅ på radion för att få igång den, säkerhetsbältena var förstörda, med en 52 årig och jävligt full maltes som chaffis. emil försökte hela tiden få honom att sakta ner då han körde fort, men det fanns inte på kartan.

.

 

jag var inte ens rädd.

 

eller så var jag livrädd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hahahaha, Jag undrar varför är pokerspelare på PF generellt så fruktansvärt fula?

Ge mig nån anledning. Av alla bilder jag sett på PF så är alla Killar sjukt Fula.

Ps Ludde ser bra ut resten är fan en påse med skit.

Ni sthlmare kan inte få ligga särskilt mkt runt Stureplan kan jag tänka mig!!!

 

 

Wayne Rooney och Crouch får ju fan ligga, money talks.. tjejer är ju så sjukt kåta på pengar.. sen som tidigare talare sagt är väl bilderna här mest oseriösa fyllebilder

 

Citat från Tore FC Z om vad som var bäst med att ha varit med i programmet. "ja man får ju ligga mer än tidigare"

 

pengar och kändisskap = ligg

 

Ps. Du kan inte ha sett en tjejs ögon när hon ser en fet plånbok på stureplan! inte min då men =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wayne Rooney och Crouch får ju fan ligga, money talks.. tjejer är ju så sjukt kåta på pengar.. sen som tidigare talare sagt är väl bilderna här mest oseriösa fyllebilder

 

Citat från Tore FC Z om vad som var bäst med att ha varit med i programmet. "ja man får ju ligga mer än tidigare"

 

pengar och kändisskap = ligg

 

Ps. Du kan inte ha sett en tjejs ögon när hon ser en fet plånbok på stureplan! inte min då men =)

 

 

Oseriösa bilder=)=)=). Spelar såklart ingen roll ser ju ändå helheten för fan =)=)=)=)=)=)=)=).

Vad definierar du som fet plånbok på S-plan? Puss på er alla Kåta småpojkar!

Hoppas ni får doppa ikv Mjauuuuuuuuuuuuuu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill bara säga att jag har 30 bilder+ i Stureplans vimmlet slå det PF NOLLOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ÄVEN FRÅN KALLIS SUG AV MIG OSV FETTING ALLA CHORREEEEEEEEEEEE

 

 

MJAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://pokerforum.nu/forum/1506794-post504.html

 

Kan man få ett expertutlåtande? Bedöm gärna klädstil också! =)

 

Mjaaa, tror du får inrikta dig till killar.

Tjejer blir de väl max 2:er du kan få känna på lite grann.

 

Röd tott och blek.

 

 

Puss på Hulk låren.

 

 

Själv diggar jag ju att du matchar kallingar å linne.. eller är det bara ett jävligt långt linne?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mjaaa, tror du får inrikta dig till killar.

Tjejer blir de väl max 2:er du kan få känna på lite grann.

 

Röd tott och blek.

 

 

Puss på Hulk låren.

 

:h:

 

Fan, jag som trodde det var sexigt att vara ginger!? :shock:

 

 

Själv diggar jag ju att du matchar kallingar å linne.. eller är det bara ett jävligt långt linne?

 

Det är min nya officiella grindklädsel men måste göra dig besviken, det är shorts inte kallingar. Har ett par vita björn borg under. Annars har du ju helt rätt i att det är såpass exklusivt att över och underdel är gjorda i samma tygstycke!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill bara säga att jag har 30 bilder+ i Stureplans vimmlet slå det PF NOLLOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ÄVEN FRÅN KALLIS SUG AV MIG OSV FETTING ALLA CHORREEEEEEEEEEEE

 

 

MJAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

 

länk pls! Målade just upp en så jävla kunglig bild av hur du ser ut, kan typ bara bli besviken :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hahahaha, Jag undrar varför är pokerspelare på PF generellt så fruktansvärt fula?

Ge mig nån anledning. Av alla bilder jag sett på PF så är alla Killar sjukt Fula.

Ps Ludde ser bra ut resten är fan en påse med skit.

Ni sthlmare kan inte få ligga särskilt mkt runt Stureplan kan jag tänka mig!!!

 

Tjena Brad Pitt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hahahaha, Jag undrar varför är pokerspelare på PF generellt så fruktansvärt fula?

Ge mig nån anledning. Av alla bilder jag sett på PF så är alla Killar sjukt Fula.

Ps Ludde ser bra ut resten är fan en påse med skit.

Ni sthlmare kan inte få ligga särskilt mkt runt Stureplan kan jag tänka mig!!!

 

 

luddes pappa?

 

edit mamma

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...