Gå till innehåll

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Postad

Gösta Ekman stod bredvid mig på Bokia när jag köpte munken som sålde sin ferrari. Dessutom har jag lunchat med shahin89 idag...

På söndag är det VM i amerikansk fotboll för DAMER på zinken. Jag och Whytea ska dit. Nötrail sas...

Nån som vet nån affär i stockholm, eller site på internet, där man kan köpa coola backgammon och schackspel?

Postad
Gösta Ekman stod bredvid mig på Bokia när jag köpte munken som sålde sin ferrari. Dessutom har jag lunchat med shahin89 idag...

På söndag är det VM i amerikansk fotboll för DAMER på zinken. Jag och Whytea ska dit. Nötrail sas...

Nån som vet nån affär i stockholm, eller site på internet, där man kan köpa coola backgammon och schackspel?

Har funnits en sjukt bra butik för sånt tidigare i gallerian mellan centralen och kungsträdgården. Vet inte om den butiken finns kvar dock men jag skulle tro det.

Postad

kolla om nån av Shahins polare lr släktingar har vägarna förbi Iran under sommaren. Be snällt och skicka med cash så får du världens bästa backgammon och Schack i fint trä.

Postad
Hey, när är det PF-fotboll?

19.30 idag spelas fotboll på Bellevue IP vid Hagaparken, Niklasvegas lagpolare Hugo är med. Vi är bara 6-7 spelare, så om 4-5 spelare vill joina vore det trevligt!!

Postad

Kan Tyskland one time göra en pissmatch. Fan vad många tips som ryker om Ghana tar poäng. Många som har Tyskland långt. Om inte så kommer vidrigt många ryka när England möter Tyskland. Att stå o falla sas...

BOATENG 3 POÄNG!

• Skapa nytt...