Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Izy köpte 4 fotbollströjor via nätet idag. Nordkorea och Sydafrika från 1966, nåt klubblag från Östberlin, och nån tröja till. Funtar på att köpa lite coola retrotröjor, eller nya om det finns nå sköna. Bra grindtröjor om inte annat. Vilken är den bästa sidan?

 

Edit: Hollands från 1988 är jävligt skön...

 

Holland-88-Home-In.jpg

 

Jag gillar http://www.unisport.dk/ eller http://www.subsidesports.com/uk/ 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

BALLER!

när ska vi köra 1v1 for rollz?

 

a han e fan båller. vene, ska bara hitta skivan så kan vi ta oss ett gem! e dock inget vidare... spec inte i mid-late game.

 

jag tänkte bara titta in för att säga att jag spelade månadens typ 3e session inatt efter fotbollen. stängde just ner, nästan 2k€ upp. va typ bara på setups. känns ändå rätt bra att få plussa one time.

 

har f.ö typ bestämt mej för att jag nog inte vill köpa lägenhet utan ist. typ bo med pokerspelare nånstans så man får in sanslösa mängder händer och kanske kan bli rik nån gång... hyra ett hus nånstans vore nötax...

 

nu gg gn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Shahin har lovat i flera månader att han ska styra upp sin dygnsrytm. Fråga är hur det går med det. Väckte han kl6-7 häromdagen. Ska bli intressant att se när han vaknar idag...

 

Är pissigt bra väder, så borde verkligen ut o löka i solen. Finns en liten risk att jag vågar mig ut till tantolunden, med en bok, matsäck och hela faderullan. Stort steg isåfall...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

shahin sitter å berättar historier och levlar railare i svs-chatten, kung!

 

ah håller med, sjukt vilken kung!

 

:lol:

 

Shahin har lovat i flera månader att han ska styra upp sin dygnsrytm. Fråga är hur det går med det. Väckte han kl6-7 häromdagen. Ska bli intressant att se när han vaknar idag...

 

Är pissigt bra väder, så borde verkligen ut o löka i solen. Finns en liten risk att jag vågar mig ut till tantolunden, med en bok, matsäck och hela faderullan. Stort steg isåfall...

 

TJA NICKE :D!!!!!!!

 

---

 

såg vm krönikan från 1994 för första gången för ett par dagar sedan och fyfan vad perfekt mästerskap för sverige. dramat mot rumänien. känslan laget hade genom hela turneringen.

 

fakkkkkk saknar EM/VM då Sverige/Iran är med :cry:

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om några timmar är det äntligen dags för Spanien att gå in i vm :-D Personligen tror jag stenhårt på Spanien i detta vm, bara att en spelare som Fabregas inte är ordinarie säger väl det mesta om deras bredd.

Tycker dom spelar en helt fantastiskt fotboll, väldigt underhållande att se på.

 

Spanien vinner VM. Villa skyttekung. Äntligen börjar VM på riktigt.

 

In med mer kärlek i fotbollen, spanien får min :-D

 

:h:Spanien:h: :h:Fabregas:h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En gång spelade jag 187k händer nl100 en månad. 16 bord 6max på ipoker. Det var riktigt lajbans, och en trevlig rekordmånad:

 

http://pokerforum.nu/forum/dagboecker/48026-office-se-vm-rail-wolf-218.html

 

Legat och solat i tanto. Riktigt bra rail. Mycket snygga tjejer, och gråtande chids. Även rätt mycket sjungande chilenare. Har nytt dagsschema. Vakna kl9. Ta med frukost och cykla ner till tanto. Få in ett par soltimmar mellan 10-13. Sen hem och raila VM 13.30-22.30, och grinda lite samtidigt. Sedan valfri kvällsaktivitet...

 

Har 2-1 till Chile i nästa match. Kollade igenom allas tips och nästan alla hade 1-0, 2-0, 3-0 till Chile, så om Honduras scorar är jag typ safe att gå som sämst breakeven. Jobba Suazo...

 

Sexyterran och Whytea är på väg hit, och jag har beställt en french hotdog + cola. Nötlunch...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En gång spelade jag 187k händer nl100 en månad. 16 bord 6max på ipoker. Det var riktigt lajbans, och en trevlig rekordmånad:

 

http://pokerforum.nu/forum/dagboecker/48026-office-se-vm-rail-wolf-218.html

 

Legat och solat i tanto. Riktigt bra rail. Mycket snygga tjejer, och gråtande chids. Även rätt mycket sjungande chilenare. Har nytt dagsschema. Vakna kl9. Ta med frukost och cykla ner till tanto. Få in ett par soltimmar mellan 10-13. Sen hem och raila VM 13.30-22.30, och grinda lite samtidigt. Sedan valfri kvällsaktivitet...

 

Har 2-1 till Chile i nästa match. Kollade igenom allas tips och nästan alla hade 1-0, 2-0, 3-0 till Chile, så om Honduras scorar är jag typ safe att gå som sämst breakeven. Jobba Suazo...

 

Sexyterran och Whytea är på väg hit, och jag har beställt en french hotdog + cola. Nötlunch...

 

Vilka siter grindar du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...