Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

jag ser nu att jag knappt har några kryss öht. jag e bust. hatar mitt liv

 

Det är GTO att inte ha några kryss. Jag ångrar att jag tog så många...

 

Kan meddela att jag idag fick in de sista pengarna, och 105k tot ligger nu o steker på mitt bankkonto. Bokade precis en resa till Aruba på obestämd tid. Kommer nog inte synas här på ett tag. Vi hörs kanske i höst. Ciao...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skönt att vara ensam chippie iaf once i denna liga, den lär försvinna idag och aldrig komma tillbaka. Fabiano var den som petades i sista sekund för mina 3 andra målskyttar så ger mig fan på att han stänker in massa idag.

Har 4-0 som många andra, får väl hoppas att tipset spricker för alla eller att det blir 4-0 och målen görs av otippade spelare.

 

Trots ledning tycker jag att jag sprungit iskallt senaste dagarna så hur iskallt måste inte alla andra sprungit i denna liga?

 

Hade 0 - 0 i Algeriet - slovenien när målvakten bestämde sig för att göra en Green.

3 - 0 till Holland med rensning på mållinjen i slutminut

1 - 1 Japan - Kamerun med ribbkryss skott i slutminuterna

 

Jobba in 0-1, 1-1, 4-0 idag med bara osannolika målskyttar plz!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad tror ni om Elfenbenskusten - Portugal då?

Hittat ett intressant odds på att det görs två mål totalt mellan Brasilien - Nordkorea första halvlek till 3,6. Några tankar om detta?

 

EDIT: Mitt 100 inlägg så nu måste alla svara ;)

 

Borde ju va skönare att spela 2-0 Brasilien i halvtid isåfall till 4.4 eftersom det nästan aldrig blir 1-1 lr 0-2. Sen så tror jag oddset ligger ungefär där det borde ligga, men är man sugen på att spela så är det nog ett helt okej odds att få in det till. Sen är dom flesta oddsen under VM rätt så välsatta tycker jag så det är väl bara att lasta på lite vad som helst :)

 

Elfenbenskusten - Portugal är en riktigt öppen historia pre skulle jag säga, svårtippat men Portugal som favorit obv eftersom dom har rutinen och organisationen bakåt. Rent spelmässigt så hade jag nog bokat Portugal till 2.28 just nu och 2-0 Elfenbenskusten till 23 ggr är ju ett ganska kul spel, men som sagt svårtippat. Ska bli skitkul att se den här matchen.

 

Hejja Slovakien!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är GTO att inte ha några kryss. Jag ångrar att jag tog så många...

 

Kan meddela att jag idag fick in de sista pengarna, och 105k tot ligger nu o steker på mitt bankkonto. Bokade precis en resa till Aruba på obestämd tid. Kommer nog inte synas här på ett tag. Vi hörs kanske i höst. Ciao...

 

lugnt för mig så länge du skriver en bra tripreport har ändå inte nån chans

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...