Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

tack dogs :)

 

Shahin är sällan uppe vid 13-tiden. Frukost/Lunch vid 19 är mer hans move...

 

sant tyvärr.. men hade tid hos frissan kl.10.45 som jag inte helt otippat kom sent till. så sovit 2h. förhoppningvis är det här vändningen och jag styr ihop skitet :mrgreen:

 

tom bestämt mig för att betala räkningar nu när jag vaknat med tuppen.

 

Skanstull 4 Life. Dom 2 grabbarna som jobbade där var rätt sköna, har lite storys att berätta ;)

 

haha aa dom är sköna. antar att du också alltid drog förbi 7/11 efter 00?

 

vilken dag lirar du sm?

 

---

 

busta omahaeventet mot herr wiggsson. 3beta A8ssKTss och ante syna. flopp kom K87 och vi får in det. han har 9T som får träffa J på turn. inte mycket att göra. roligt bord dock!

 

träffade även gretko som (kanske inte borde skriva på pf?) var lika trevlig som på msn och inte alls rövig som han tidigare var på pf :mrgreen:. förhoppningvis hamnar vi på samma bord imorgon.

 

ja.. vad mer ska jag skriva. håret blev äntligen som jag ville. är inte jättelångt ifrån NL1k och ska gå igenom med mina coacher vad dom tycker. jag slänger mig gärna in i det och backar i värsta fall om det ska gå skit. kommer iaf lära mig något.

 

:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

haha aa dom är sköna. antar att du också alltid drog förbi 7/11 efter 00?

 

vilken dag lirar du sm?

 

Körde ofta ringa in beställning till Läckergrillen innan stängning och så svängde man förbi sleven på vägen och plockade lite gorbys och munchies.

 

Hade tänkt åka upp för SM men inte riktigt bestämt mig vilken dag jag kör, lutar väl åt 1C på fredag, borde egentligen stanna några extra dagar här i Lund och styra upp lite, men man är ju spelberoende och drömmer fortfarande om att vinna turneringar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Körde ofta ringa in beställning till Läckergrillen innan stängning och så svängde man förbi sleven på vägen och plockade lite gorbys och munchies.

 

Hade tänkt åka upp för SM men inte riktigt bestämt mig vilken dag jag kör, lutar väl åt 1C på fredag, borde egentligen stanna några extra dagar här i Lund och styra upp lite, men man är ju spelberoende och drömmer fortfarande om att vinna turneringar.

 

extremt std. musli med vanilj yoggi i sån minimeal format är :h: rakt av.

 

kom upp till sthlm så ses vi dag 2!

gl med pokern och VM krysset

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Potten uppe på 51k sek nu. Det löser sig, sa mannen med rännskita...

 

NikLasVegas

Gibbssson

Sexyterran

Antisk

WPT-Ragnar

Snusarn

IRLsucks

Shahin89

Starvin

FriSoren

PK

KungKroon

Prizonic

Maxwell

Joey

Padrinos

Ramz

 

När är sista anmälningsdag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När är sista anmälningsdag?

 

Tipsen bör vara klara den 10:e Juni, och således bör väl ligan vara semistäng någon dag innan det. Rekommenderar dock att joina ligan och betala in asap, så att vi vet hur många vi blir...

 

Va blir det för priser i vm-krysset.

 

Svårt o säga när vi inte vet hur många det blir. Kommer bli +- 3priser iaf...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sh

 

Edit: Det märks att padrinos inte är nån microstake längre. Killen tycker gränsen mellan 3k sek och 3k$ är hårfin. Följande konv. utspelade sig när han precis skulle betala krysset...

 

Alltså, jag vaknar med att du hetsar om krysset, fyller i allt och ska betala efter galet mkt meck. I det läget är det en principsak att få det gjort oavsett kostnad/budget osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som kommit på något sätt att se hur många som är reggade för highstakes ligan i VM-krysset? Lär iofs vara nice att vara med även om det bara blir hu, jag kanske blir den första att regga mig. Någon risk att det kommer va problem att ta ut om man sätter in 1k och ingen annan reggar sig eller att dom tar någon absurd rake?

 

Hittade lite info:

Notera att en avgift på 3,9% kommer att dras från uttagen summa i de fall där omsättningen av originalinsättningen via Neteller är obefintlig eller näst intill obefintlig.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag och snöris har bustat sm. jag busta med JJ vs KK och padrions fick äran att busta snöret när dom stoppa in QQ vs A9 på 9 hög. padrinos drog 9 på turn och vann.

 

två epic kommentarer idag där den första mycket väl kan vara en levling. brädan är 6688J. fi 1 bettar, fi 2 pushar all in. fi 1 stekviker och när handen är över frågar thorn honom; "du hade sexan va?" varpå fi1 svarar; "ja.. men min kicker var dålig" :lol:. kan dock ha varit en levling men han såg seriös ut

 

andra var när jag kom till kraclobs bord och frågade hur det gick då Nalle ställer mig frågan; "är du en taliban?" :lol:

 

fakeedit:

 

jag har runt 14k. fi har 12-13k. startstack: 10k. blinds: 75/150. inga ante.

 

jag höjer upp 375 utg med JJ, mp syn, sb(pk) syn, bb slår upp till 1400-1500. vad vill ni göra nu? jag stoppa in det och det var delade åsikter när jag frågade folk vad dom tyckte om spelet. min första tanke var att han vet att min range är tight utg och att även om det kanske är rätt för mig att stoppa in det och jag mot hans värderange (qq+, AKo/ss) ändå har 40 prollar, så kanske jag kan hitta liveexploviken/syn där? men samtidigt.. vill jag ge upp ev för att vänta på en "bättre situation"?

 

vad tycker folket? (snälla vettiga svar. inga resultatorienterade svar för att ni vet utgången)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jpadrions fick äran att busta snöret när dom stoppa in QQ vs A9 på 9 hög. padrinos drog 9 på turn och vann.

 

:oops: :oops: :oops: :oops:

 

två epic kommentarer idag där den första mycket väl kan vara en levling. brädan är 6688J. fi 1 bettar, fi 2 pushar all in. fi 1 stekviker och när handen är över frågar thorn honom; "du hade sexan va?" varpå fi1 svarar; "ja.. men min kicker var dålig" :lol:. kan dock ha varit en levling men han såg seriös ut

 

Det var ingen levling :)

 

JJ vill jag pusha men det är jag liksom...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag och snöris har bustat sm. jag busta med JJ vs KK och padrions fick äran att busta snöret när dom stoppa in QQ vs A9 på 9 hög. padrinos drog 9 på turn och vann.

 

två epic kommentarer idag där den första mycket väl kan vara en levling. brädan är 6688J. fi 1 bettar, fi 2 pushar all in. fi 1 stekviker och när handen är över frågar thorn honom; "du hade sexan va?" varpå fi1 svarar; "ja.. men min kicker var dålig" :lol:. kan dock ha varit en levling men han såg seriös ut

 

andra var när jag kom till kraclobs bord och frågade hur det gick då Nalle ställer mig frågan; "är du en taliban?" :lol:

 

fakeedit:

 

jag har runt 14k. fi har 12-13k. startstack: 10k. blinds: 75/150. inga ante.

 

jag höjer upp 375 utg med JJ, mp syn, sb(pk) syn, bb slår upp till 1400-1500. vad vill ni göra nu? jag stoppa in det och det var delade åsikter när jag frågade folk vad dom tyckte om spelet. min första tanke var att han vet att min range är tight utg och att även om det kanske är rätt för mig att stoppa in det och jag mot hans värderange (qq+, AKo/ss) ändå har 40 prollar, så kanske jag kan hitta liveexploviken/syn där? men samtidigt.. vill jag ge upp ev för att vänta på en "bättre situation"?

 

vad tycker folket? (snälla vettiga svar. inga resultatorienterade svar för att ni vet utgången)

 

Stoppa in är det sista jag gör, syn-fold-push. position är alltid trevligt cheetori

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fortsätter springa kungligt på cc. Busta efter 5h typ med QQ vs A9 på 962, padde var dräparn när 9 infinner sig på turn. Var rätt tiltad efter det och tog en liten promenad innan jag joina shahin och arvin i railandet. Men orkade inte länge, hade vart uppe sedan 05 imorse och var bara sinnesjkt trött från start till finish så åkte hem och däcka, vakna nu....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...