Gå till innehåll

The Office SE - bump

sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Grattis shahin. Gick o la mig när FT började. Drömde obv att Martinnuts vann. Han ville inte ha pengarna i cash, och fick in dom på sitt bankkonto, mot att Krukan tog 6k i rake. Weird...

Shahin. Kan inte du berätta din dröm du hade om krukans pokerklubb :) Den är för bra för att undanhålla mänskligheten...

Sover så jävla osäkert. Drömmer helt cp, och vaknar en gång i timmen nu. Riktigt irriterande...

IRLsucks är på mig att lira kinapoker och dricka bärs i nån park på söder. Min nacke/hals säger dock ifrån. Dessutom går onlinepokern finfint...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Shahin är nog den tightaste och mest tursamme pokerspelare på jorden. jävla lottobarn. bust 4a i månadsfinalen på krukan, obv av shahin. martinsnuts var också på ft, han busta 5a. blev rejäl lotto i slutet också då blindsen sköt i höjden som fan. Tror nog shahin var cl när vi drog, 55k+ emop sunnybeach paket i poten, glgl.

Hur mycket fick du?

this i guess?

Länk till kommentar

Grattis shahin!!!

sluta tänka på tur, det finns inte tur i poker, det händer bara olika saker hela tiden :P

edit: lite roligt, snacka med SKSK igår om turrar, han sa att man aldrig nånsin mår bra när man lirar dom. man är tiltad när man förlorar och skäms när man vinner :D

Länk till kommentar

Shahin är nog den tightaste och mest tursamme pokerspelare på jorden. jävla lottobarn. bust 4a i månadsfinalen på krukan, obv av shahin. martinsnuts var också på ft, han busta 5a. blev rejäl lotto i slutet också då blindsen sköt i höjden som fan. Tror nog shahin var cl när vi drog, 55k+ emop sunnybeach paket i poten, glgl.

Fan va oskön du verkar.... Din kompis vinner en turnering och du är dryg som få.. va inte en hater, karma ftw imo.

Länk till kommentar

Fan va oskön du verkar.... Din kompis vinner en turnering och du är dryg som få.. va inte en hater, karma ftw imo.

jag skämtar med shahin då han var speedad på kaffe på ft och sa det ungefär 200 ggr. :)

perfekt att shahin vann imo, han har vart lite osäker på sunny beach men nu är det ju 100% säkert hoppas jag och själv vann jag inköp till båda sm eventen, perfekto då jag e back typ 125k live denna månad hur nu det gått till. livefisk.

Länk till kommentar

Det börjar bli dags att regga VM-krysset, och har sammanställt en liten lista på vilka som borde, samt har joinat ligan, eller åtminstone sagt att dom skall göra det. Målet är minst 34personer, för då blir prispotten på över 100k sek...

Betalt och/eller redan joinat ligan:

NikLasVegas

IRLsucks

FriSoren

Sexyterran

WPT-Ragnar

Gibbsson

Starvin89

Snusarn

Antisk

Shahin86

Shahin89

Sagt att dom ska joina eller anmält intresse:

Geewhiz

Ludvvig

KungKroon

Punkrock_Kid

Puni

Fhaugen

Padrinosftw

Nidro0on

Joey

Amutu

Martinnuts

Zumsar

Borde ta sig i kragen:

Ulaf

Smooger

Laafi

AnteSvante

Cyntax

Chillarn7

Myt4z

Metaddict

Ramz

Weddie

Rooney

Maxwell

Izy

Kraclob

Garpen88

Supertequila

Större delen av Kontoret

Linköpingsmaffian

Och givetvis alla ni andra pfare. Dags att visa vem som är microstake och vem som inte är det. Be om stejk eller byt % i varandra, om ni är fega...

Återkommer med rankinglista när ligan är stängd...

Avslutar även jag med en redan postad video som ludvvig var så vänlig att låte oss njuta av i hans dagbok. Kommentare dom fäller om hur gamla dom är i sitt sätt att agera är legendary.

MVH

"Vi liknar ju lite asså, 20-åringar o sånt. Asså vi, vi dansar ju hela tiden. Lite som på klubbar, fast det är hemmafest"

Länk till kommentar

gg n congratz :)

ty dash :mrgreen:

Congrats :-D du kan nog vara den bästa vinnaren (och bland de sämsta förlorarna) någonsin nästan för ödmjuk :-) väl uppvärmd inför morgondagens pass omss rid på rushen imo! Grattis igen :-D :-D

haha håller med dig helt om att jag är bland dom sämsta förlorarna. måste styra ihop psyket lite bättre faktiskt :mrgreen:

vet fan inte om jag ska lira turneringar idag. somna typ 9 igår och orkar inte vara vaken så länge idag igen. turneringar är ju oftast misär :-(

tyyyyyyy antfisk

Gz m8! Inte sett hur mkt du vann men unnar dig det verkligen! Sjukt hur värde du är det, blir fan glad :P

Hotellfrulle nu innan läggdags.

/Mvh Lugano

tack m8.

sa ju att lugano var helt sjukt nöt:mrgreen:

update även på hur emop går!

BOMShahinkaLa! Grattis :D

Snyrre (=

tyty kungen och storebror:mrgreen:

Hur mycket fick du?

56 tuss + emop paket

Stort grattis Shahin :-)

ty punk

Snyggt shahihi : )

Galet kul att du ska till sunny beach imo...

Kungen av loldogs..

123p00x.jpg

ty :mrgreen: blir nog ingen sunny beach för mig. sjukt hög kriminalitet och hört för mycket grejer för att vilja åka dit. ska se om jag kan byta ut, annars säljer jag nog paketet eller så drar jag väl motvilligt :-(

hahah så sjuk bild

Shahin. Kan inte du berätta din dröm du hade om krukans pokerklubb :) Den är för bra för att undanhålla mänskligheten...

...

mjo kan väl göra det. hemsk dröm.

när vi var i rhodos så sov vi alltid en 1-2h innan vi förberedde oss för utgång. då vaknar jag upp helt svettig och chockad över en sjuk dröm. drömde helt enkelt att jag var på väg till krukan, men när jag kommer in genom dörren så var det inte vanliga trevliga krukan med pokerspel. utan det var orgie där inne, folk onanera helt öppet och det var en hemsk miljö. jag obv blir chockad och börjar dra därifrån när dom som var där märkte att jag var på väg bort. så dom började jaga mig för dom trodde väl att jag skulle berätta vad som pågick där.

sjuka är.. så fort jag lyckats komma bort därifrån så kom jag till en ny plats som såg ut som krukans lokaler och jag tänkte; "ah det här är rätt plats".. går in.. samma skit. blir jagad.. den här jävla drömmen var på repeat till jag vaknade helt svettig och vägrade somna om igen :shock:

Grattis shahin!!!

sluta tänka på tur, det finns inte tur i poker, det händer bara olika saker hela tiden :P

edit: lite roligt, snacka med SKSK igår om turrar, han sa att man aldrig nånsin mår bra när man lirar dom. man är tiltad när man förlorar och skäms när man vinner :D

vet du vad.. helt ärligt så vet jag fan inte vad jag ska tycka längre.

sksk har helt rätt :mrgreen: krama han ifrån mig :oops:

taaaaaaaack dogs!

+ 1

ville inte ens låna mig en gräsklippare som jag lovade att lämna tillbaka imorgon... eller övermorgon.

Stort grattis shadingdingding!

Grattis SHåhin!

Snyggt Shani! Sa jag inte att du skulle vinna;-)

fyp snusis. tack :mrgreen:

tack gretko och stort grattis själv :mrgreen:. samma bord på omahan one time

smooggi: haha frågan är väl vem som INTE sa att jag skulle vinna. var en spelare vid mitt bord som ville köpa emoppaketet redan från början:mrgreen:

tack smoggi och ul

alla turneringsvinnare har tur, går ju inte vinna annars :).

wp, gz osv det va du värd imo.

tack a.g.7an. du får se till att komma på crossfit under sommaren. tråkigt ensam :-(

Skoj att höra, Shahin. Grattis till vinsten!

gratz !

Stort Grattis!

Grattis Shanindogs!

tytytytytytyytytyty :mrgreen:

Grattis Shading! =) Väntar mig att du bjuder på drinkar på SM. ;-)

haha din fisk.. du lura mig in till bosnienbeten :cry:.

jag tar första rundan och du andra :mrgreen: . ni lirar väl dag 1?

tyty

men hur mycket vann han?

det viktiga är hur mycket jag förlorade. och det var 3300 kr

Jag mår seriöst dåligt av att se sånt. Klarar folk verkligen av att titta färdigt på hela videon?

++++++++++++++++++

så jävla sjukt. jag fick min första fylla när jag var 18 år. det sjuka är att folk bli jättechockade när jag säger det. varför börjar man ens dricka när man är så unga :-P?

synd att dagens barn vill bli vuxna så fort. dom förstår verkligen inte vad dom går miste om. jag kommer iaf tvinga mina barn in till att läsa böcker. inga jävla new school "låt ditt barn bestämma" skit här inte.. utan dom ska lära sig principer och inte bli manipulerade av barnfilmer och tv.

Länk till kommentar

• Skapa nytt...