Gå till innehåll

The Office SE - bump

sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Jag tror seriöst tom yxel hade synat

Jag vet att man typ "måste" syna. Jag gjorde det också. Men känns som att jag är slagen där. Bluffar han där? Tror inte han kan räkna med att någonsin få en fold. Värdebettar han sämre och hur ofta jämfört med hur ofta jag är slagen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet att man typ "måste" syna. Jag gjorde det också. Men känns som att jag är slagen där. Bluffar han där? Tror inte han kan räkna med att någonsin få en fold. Värdebettar han sämre och hur ofta jämfört med hur ofta jag är slagen?

episkt.

fö mkt mkt roligt klipp izy.

Länk till kommentar

Jag tror seriöst tom yxel hade synat

hahahaha

episkt.

Hade inte alls räknat med den här typen av kreativ respons från ovanstående liga :D

Jag vek inte AK där och jag tror aldrig att jag kommer att göra det.

Tycker man att balans är det viktigaste så hade man ju inte kunnat syna snabbare, och då behöver man inte ens kommentera.

Jag lägger upp handen för att jag på ett sätt tycker att den är intressant även om jag tror att alla här på forumet synar. Jag tror att FI jag spelar där näst intill aldrig bluffar i det läget på river. Om man förutsätter det så är frågan hur man står sig mot hans valuerange. Angående Ax så tror jag inte att han bettar det på turn ofta alls.

Länk till kommentar

• Skapa nytt...