Gå till innehåll

The Office SE - bump

sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

Alltså lukten kan inte komma från så många håll, har du kollat så att vattenlåset i golvbrunnen i duschen är helt och sitter som det ska?

Vart kommer lukten ifrån? toastol/dusch/tvättställ?

Har en väldigt gammal brunn, och den verkar inte ha något vattenlås. Det enda vattenlås jag hittar är till tvättstället, och det har jag stängt av och testat med redan...

Testat Kaustiksoda eller liknande?

Har funkat för mig.

Blir nästa projekt...

Har du gett "vänta och hoppas det löser sig" taktiken en tillräckligt stor chans?

Trodde en veckas waiting game på Rhodos skulle göra susen, men det var tydligen för kort tid. Nånstans ligger en död råtta begravd hursomhelst, och försvinner inte lukten sinom tid, blir det till att renovera om hela badrummet. Har planerat det under en tid redan innan kaoset började, men nu har jag iaf en bra anledning...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Prövat, och det funkar inte. Aja, fastighetsskötaren kommer hit på måndag iaf. Får se vad han har att säga...

Till slut gav ju taktiken vika när ni trodde det var säkert nog att ge tändaren till shahin som passade på att leka med den precis framför mig. Snabb som en kobra är man ju så det var ett misstake.

Där var jag ju knappt arg som på planet, bara irriterad. Orka liksom. Planet dock, Shahin och Niklas ska fan vara glad att dom kom undan utan blåtiror och att jag har en stoppknapp till skillnad från Totti och kompani.

Inget slår det som precis hände dock. Redan lite halvnere/arg/irriterad kommer farsan förbi. Frågar ironiskt var brosan är x antal gånger, enbart för att vara ett arsel (brosan är alltid vid datorn). Han fortsätter med "nu drar vi och köper trä" WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT.

Han försöker bjuda in sig själv till att hjälpa mig med verandan, och visst fan behöver jag hjälp, men vill absolut inte ha den av honom, bygger hellre ett fuskbygge med hjälp av toarullar. Iaf har redan tagit hjälp av mina farbröder som är hyggliga med att låna ut släpp och grejer hela tiden och nu har han tydligen sagt till dom att komma hit så visst, drar väl och köper skiten då.

Väl där är det han som styr trådar och tugget går "jag behöver" osv. Blir fan helt galen på denna människa. 30 minuter med honom får mig att vilja riva väggar typ. Att säga man inte vill ha hans hjälp heller är sådär halvlätt också då han aldrig lyssnar på någon. Röd dag imorgon också så han kommer garanterat förbi och tror typ itne jag kan tacka nej till hjälp. Bu.

edit, mina farbröder och mina farsan är btw så olika bröder kan bli. Farsan har slitit hela livet och dom två tror jag aldrig har haft ett jobb. En av dom blev rullstolsbunden vid 19årsålder och dom bara slappar och trixar hela tiden. Nu på byggole fick dom ner priset med 50% typ genom att bara babla typ. Konfrontationerna därimellan är riktigt roligt att se höra när dom händer. :D

Länk till kommentar

Det var rätt semi. Vi hade ståplats, och det var pissigt varmt. Showen var väl sådär. Tyckte den hade sina stunder, även om humorn inte var min påse...

Vem är du och varför hälsa du inte?

Jag var inte där :( däremot var min hemlige vän och spion där och rapporterade! Tack på förhand

Yours sincerely

Leif GW

Länk till kommentar

Jag var inte där :( däremot var min hemlige vän och spion där och rapporterade! Tack på förhand

Yours sincerely

Leif GW

Känns bra att ha spioner i nacken vart man än rör sig...

Jag måste btw få höra raplåten med Ulaf i spetsen. Sjukaste som nånsin hänt. Posta blixt...

Länk till kommentar

Wow

Brukar inte whina speciellt ofta men tror inte jag har blivit utdragen så mycket som jag har blivit idag sen jag började spela poker.

EV-graf är iofs rätt missvisande imo men den visar på stadiga 1400bb under EV över 3000 händer. Känns typ som dubbla det. Suck suck. Jag hade ju en fin Maj månad på g.... :(:(:(

Länk till kommentar

• Skapa nytt...