Gå till innehåll

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Postad

Wp Finnen, WP :mrgreen:

Det försvann lite lite text på högersidan varje rad för min del. Inte så att det störde men just där det stod vad slutnotan på hotellet blev kan jag inte se :cry: Räckte de 800 euro du rånade Shahin på?

Postad

kan lika gärna ställa den oundvikliga frågan.... Vilka gick "all-in" på den puckade växjödonnan?

Ingen...

Det försvann lite lite text på högersidan varje rad för min del. Inte så att det störde men just där det stod vad slutnotan på hotellet blev kan jag inte se :cry: Räckte de 800 euro du rånade Shahin på?

Slutnotan var på 2400€, som jag och FriSoren fick dela på. Pga tidsbrist hann jag således inte tjäna in hela summan mot shahin i kinapoker. Ställer dock upp när han helst vill...

Postad

det är helt ofattbart att spelare som totti och zidane inte lärt sig att ta skit på rätt sätt tidigare under sina karriärer.

Balotelli är som sagt en liten snorunge och materazzi är en stor snorunge så varför ens ge sig in i skiten? Vad är nästa steg; Del Piero dödshotar random sportjournalist som ger honom dåligt betyg efter matchen?

Kejsare av Rom eller inte. Vi lever inte som neandertalare längre och den större mannen är den som inte sätter sitt eget lag i trubbel genom att bli utvisad.

viva Ryan Giggs

edit: skön rapport :)

Postad

Underbar tripp-rapport Niklas.

Dock orkar jag inte med Riggen som varit helt jävla overklig på sistone. Jag orkar inte dra alla historier nu men anyhow;

Bruden ni träffade, Frida, känner jag sen 3 år tillbaka. Det var så kusligt när du förklarade hur hon var och hur hon nästlade sig in osv, det var exakt det som hände för 3 år sedan. Jag var på grindstuga i 2 veckor med mina polare och hon sprang där titt som tätt hos oss, freerollade mat, dryck, fester och allt vad som kostar pengar. För det fick jag ett strul, min polare fick sätta henne sista kvällen. Dyr brud omss.

Till råga på allt så loggade hon precis in på Msn efter att jag läst din rapport. GG WP osv.

Postad
det är helt ofattbart att spelare som totti och zidane inte lärt sig att ta skit på rätt sätt tidigare under sina karriärer.

Balotelli är som sagt en liten snorunge och materazzi är en stor snorunge så varför ens ge sig in i skiten? Vad är nästa steg; Del Piero dödshotar random sportjournalist som ger honom dåligt betyg efter matchen?

Kejsare av Rom eller inte. Vi lever inte som neandertalare längre och den större mannen är den som inte sätter sitt eget lag i trubbel genom att bli utvisad.

viva Ryan Giggs

edit: skön rapport :)

Jag förstår exakt vad du och Sören menar. Men jag försöker förklara för er hur mentaliteten och tänket är utanför Sverige. I Italien jublar man det som hänt för Totti satte Balotelli på sin rätta plats. Bara för att han är 20 år och supertalang så kan han inte bete sig som han vill. Speciellt inte mot legender.

Sedan är fotbollsspelare lika mycket människor som oss. Var någon fotbollsprogram där Simon Bank sa något i stil med; "Zidanes agernade visar att vi alla innerst inne aldrig kan växa ifrån hur vi var förut. Innerst inne är Zidane fortfarande den där 14-åriga förortsungen som löser konflikter på det här sättet". Han är lika mycket människa som oss och i just det ögonblicket när Matrix säger något om hans syster(trots att det är jättestd bland fotbollsspelare) så har Zidane nog med adrenalin i kroppen för att hans djuriska innersta instinkter ska ta över och agera irrationellt.

Svenskar förstår inte det. Men kan garrantera er att hans familj och vänner klappade honom förstående på axeln. Han valde odödlighet i frankrike eller odödlighet hos sin familj, släkt och dom han håller närmast hjärtat. I Tottis fall är det staden rom och hans folk. Zidane gjorde det för familjen. Båda två = dom står för sin heder. På samma sätt som när Akilles kunde stannat kvar, bilda familj och leva lyckligt i alla sina dagar eller åka till Troja och dö, men bli odödlig.

Kanske är sånna galna beslut som skiljer dom dödliga som tycker att det låter ologiskt från dom odödliga som bara vet att det dom gör är rätt.

Grym reserepport Niklas. Du glömde säga att du inte bumhuntade utan att du sprang helt otroligt bra på kinapoker. Jag har aldrig i mitt liv spelat mot någon som springer bättre. Du hade ALLTID MINST stege på turn vilket var helt sanslöst :-P. Men gg :mrgreen: :mrgreen:

Postad
text

Jag vet exakt vilken sorts mentalitet det är du försöker förklara och i vanliga fall är jag sällan "svensk" i mitt synsätt på liknande saker.

Mentaliteten du beskriver är löjlig. Idag är fotbollsspelare profissionella. Ingen spelare i England är större än klubben själv och hur mycket man än älskar sin klubb så går man inte ut och sparkar ner närmsta neger bara för att denne uppträtt på ett opassande sätt.

Vill man sin klubb väl gör man det bästa man möjligt kan göra för att hjälpa klubben. Snacka och slåss är för förlorare

Postad
Jag vet exakt vilken sorts mentalitet det är du försöker förklara och i vanliga fall är jag sällan "svensk" i mitt synsätt på liknande saker.

Mentaliteten du beskriver är löjlig. Idag är fotbollsspelare profissionella. Ingen spelare i England är större än klubben själv och hur mycket man än älskar sin klubb så går man inte ut och sparkar ner närmsta neger bara för att denne uppträtt på ett opassande sätt.

Vill man sin klubb väl gör man det bästa man möjligt kan göra för att hjälpa klubben. Snacka och slåss är för förlorare

På samma sätt som dom tycker att din mentalitet och tankegång är löjlig. Rolig värld va?

Men nu droppar vi det.

Kommer nog även att bojkotta Laul calling efter att dom tog med; "5 snyggaste mittbackarna". Ser fan inte hur det relevant? Klart man inte tar kvinnliga sportjournalister seriöst när dom ska börja kommentera utseendet. Tänker om det satt manliga kommentatorer som rankade damspelar efter deras rumpa och så.

Postad

Bara jag som känner att Totti är otroligt lättprovocerad o bara blev ägd?

Sen säger man ju inte, fyfan va jag blev provocerad så jag sparka ner negern för jag tröttna o ville få tyst på han, istället nämner han Rom och det blir en helt annan historia, och om inte helt "ok" agerande så otroligt förmildrande så han slipper ett grovt straff.

Och ja, jag vet hans kärlek till Rom och deras kärlek till honom, men jag tror bara som sagt att han blev sönderägd.

Postad
hehe tajming, såg precis denna @aftonbladet.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/italien/article7113256.ab

Tydligen så kunde han erkänna att han bara blev ägd o provocerad (=

ser seriöst inte hur han INTE skulle säga något sånt. att gå ifrån att säga; "jag gjorde det för min stad osv osv. jag ska ge MIN version av det här efter säsongen" till att någon dag senare säga; "jag blev provocerad osv...". det är imho inte logiskt betende.

han är en professionell fotbollspelare och får inte förknippas till sånt skit som att sparka ner en spelare för att han tycker han gjort fel. totti är ju en stor förebild för många.

som sagt så har jag inte sagt att jag tycker han gjort rätt. utan jag ger den italienska synvinkeln på det hela.

btw är jag stolt över att 8 juventusspelare representerar gli azzuri i SA. dom två kommande åren kommer att bli väldigt intressanta för juventus del. stadion står färdig 2011 och det snackas redan nu om utökad bankroll för att köpa spelare och nytt folk (bla ny president och sportchef). nu släppere

gg till chelsea btw shahin.. och du har ett vackert namn :h:

Postad
Underbar tripp-rapport Niklas.

Dock orkar jag inte med Riggen som varit helt jävla overklig på sistone. Jag orkar inte dra alla historier nu men anyhow;

Bruden ni träffade, Frida, känner jag sen 3 år tillbaka. Det var så kusligt när du förklarade hur hon var och hur hon nästlade sig in osv, det var exakt det som hände för 3 år sedan. Jag var på grindstuga i 2 veckor med mina polare och hon sprang där titt som tätt hos oss, freerollade mat, dryck, fester och allt vad som kostar pengar. För det fick jag ett strul, min polare fick sätta henne sista kvällen. Dyr brud omss.

Till råga på allt så loggade hon precis in på Msn efter att jag läst din rapport. GG WP osv.

Mitt senaste inlägg på min fb-wall:

Frida xxx

dum som kattsand... tack för den!!!!

23 minutes ago · Comment · LikeUnlike · See Wall-to-Wall

TY!

Postad
Mitt senaste inlägg på min fb-wall:

Frida xxx

dum som kattsand... tack för den!!!!

23 minutes ago · Comment · LikeUnlike · See Wall-to-Wall

TY!

mm såg den där, sick

Postad

Frida kör ju bara det som vi killar drömmer om att få göra en dag...

Tänk o dra på semesters o softa med brudar helt själv, bli bjuden på mat, sprit och ligga runt. Gigolo.

Postad
Frida kör ju bara det som vi killar drömmer om att få göra en dag...

Tänk o dra på semesters o softa med brudar helt själv, bli bjuden på mat, sprit och ligga runt. Gigolo.

Skillnaden är väl bara att tjejer kan

• Skapa nytt...