Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Vet inte vem som är DontLeaveIraq (FriSoren?) på iPoker men denna tog det sista av självförtroende av mej inatt.

...hela kvällen/natten var en våldtäkt av mej så handen nedan var väll inget jag blev förvånad över, den va väntad !

 

Bara för att det är en från erat kontor på knappen som höjjer så vill jag syna med 9J off (tror jag det var)

...floppen visar en öppen stege, det är 3c på flop men jag väljer ändå att syna oas att jag antagligen bara har 6 outs - bara för det är en av er.

Givetvis så träffar jag nötstegen och givetvis så synar jag en all-in men klart det är en floppad färg för D.L.I.

 

Grattis iaf :roll:

 

 

 

/DingDingDingDing

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Levlare....

 

Inte så mycket level i den texten. Är jag verkligen ensam om att hata förkortningen "vfr"? Kommer ihåg att senaste gången jag såg den förkortningen använde samma person "int" som förkortning på inte. Nån måtta måste det finnas på latheten.

 

Eller? Discuss :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte så mycket level i den texten. Är jag verkligen ensam om att hata förkortningen "vfr"? Kommer ihåg att senaste gången jag såg den förkortningen använde samma person "int" som förkortning på inte. Nån måtta måste det finnas på latheten.

 

Eller? Discuss :P

 

Du e ensam, Det finns ingen måtta på lathet. Tycker allvarligt det e helt stört jobbigt att skriva varför.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag förstår inte vad du menar. Du menar AJ+, KJ + 44+ som 3bet range?

Du 3betar aldrig med SC?

 

Den rangen är isf 11,9% och den jag tog upp är 3,3%. Dina 90% är isf egentligen 27%

 

Men jag förstår inte hur du menar riktigt. Dessutom antar jag att händer som 55,K9 etc mixar du upp med att syna in dig med. Hur som hellst så har du inte nuts som du reppar där spec ofta.

Säger inte att det var en bra syn eller att det är något jag skulle göra eller att han hade det tankesättet. Men med facit i hand kanske det inte var lika åt helvette som vid första anblicken. Även om det var fiskigt så att säga

 

asså, jag skriver inte mer om denna frågan nu, för du ska tvunget försöka sätta dit mej "att ha fel" eller nåt. vet inte varför du fått för dej det.

 

emil: vad jag har för standard 3betsrange i en match mot random fi vet jag inte. vill du tvunget veta, ge mej en vecka så skriver jag ner det. nu kan jag inte svara på det, men man måste anpassa ej efter fi ofc.

 

jag var nära på att skriva "klart ni fattar att jag 3betar sc, och diverse broadways då och då" men tydligen är det ju inte självklart så förstår varför ni är snabba att vara där och peta

 

t.ex. skriver du inte in 22 eller 33 som min 3betsrange, men det något jag 3betar med i deepstack t.ex. pga impl. odds.

 

att du pokerstovar dom händerna jag skrivit bara för att hitta nån procentuell sats är bara löjligt. det bevisar ingenting eftersom det är taget helt ur kontext.

 

att du försvarar synen är beviset på att du säger att det är en bra syn. varöfr skulle du, emil, som förstår sej på +ev spel, försvara ett spel du inte tyckte va bra?

 

om snubben själv fått försöka förklara sin snapcall river för att sen sitta ut och runna, så hade det som BÄST blivit ett högvariansspel som bara är bra om han vinner, och STANNAR I MATCHEN eftersom han leder utav helvete på den psykologiska nivån.

 

 

 

 

det här e det sista jag skriver om ämnet, svara gärna du men jag ger upp. jag drar inte mitt pt3stats-kort för att bevisa mej ha rätt eftersom när jag posta handen gav jag ingen info, så jag förstår om folk som rooney, och du, är snabba med att vara där och ordpolisa över småsaker. nu är jag klar med mitt cdsförsvarstal.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äntligen paus. Hade en sjukt najs session bortsett från sista halvtimmen då 5 inköp försvann i tomma intet. Riktigt badrun sista halvtimmen men det väger väl upp för mitt kortsnitt under föregående 10k händer. Blev tillslut 370 gröna hittils på dagen efter 11103 händer. Jag och Frisoren har lirat hela natten och känner hur ögonlocken börjar ge vika. Hursomhelt funderas det nu rejält på en ny TV. Tror det blir en tripp till Sickla för matintag och TV-inköp så fort sexy tömt fisken han möter i HU.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

asså, jag skriver inte mer om denna frågan nu, för du ska tvunget försöka sätta dit mej "att ha fel" eller nåt. vet inte varför du fått för dej det.

 

emil: vad jag har för standard 3betsrange i en match mot random fi vet jag inte. vill du tvunget veta, ge mej en vecka så skriver jag ner det. nu kan jag inte svara på det, men man måste anpassa ej efter fi ofc.

 

jag var nära på att skriva "klart ni fattar att jag 3betar sc, och diverse broadways då och då" men tydligen är det ju inte självklart så förstår varför ni är snabba att vara där och peta

 

t.ex. skriver du inte in 22 eller 33 som min 3betsrange, men det något jag 3betar med i deepstack t.ex. pga impl. odds.

 

att du pokerstovar dom händerna jag skrivit bara för att hitta nån procentuell sats är bara löjligt. det bevisar ingenting eftersom det är taget helt ur kontext.

 

att du försvarar synen är beviset på att du säger att det är en bra syn. varöfr skulle du, emil, som förstår sej på +ev spel, försvara ett spel du inte tyckte va bra?

 

om snubben själv fått försöka förklara sin snapcall river för att sen sitta ut och runna, så hade det som BÄST blivit ett högvariansspel som bara är bra om han vinner, och STANNAR I MATCHEN eftersom han leder utav helvete på den psykologiska nivån.

 

 

 

 

det här e det sista jag skriver om ämnet, svara gärna du men jag ger upp. jag drar inte mitt pt3stats-kort för att bevisa mej ha rätt eftersom när jag posta handen gav jag ingen info, så jag förstår om folk som rooney, och du, är snabba med att vara där och ordpolisa över småsaker. nu är jag klar med mitt cdsförsvarstal.

 

du spelar alla gator bra och fi spelar flop och turn jättedåligt, tada!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

asså, jag skriver inte mer om denna frågan nu, för du ska tvunget försöka sätta dit mej "att ha fel" eller nåt. vet inte varför du fått för dej det.

 

det här e det sista jag skriver om ämnet, svara gärna du men jag ger upp. jag drar inte mitt pt3stats-kort för att bevisa mej ha rätt eftersom när jag posta handen gav jag ingen info, så jag förstår om folk som rooney, och du, är snabba med att vara där och ordpolisa över småsaker. nu är jag klar med mitt cdsförsvarstal.

 

Nu förstår jag inte riktigt varför du blir upprörd. Du lägger upp en hand i våran dagbok, som väll ändå till viss del handlar om poker. Jag menar att FIs spel, även om han inte menade det, kanske inte blev helt åt helvette ändå.

Inte menat för att såga dig. Då skriver du att jag har fel och att din range där är 90% nuts. Och det är ju inte heller sant.

 

att jag skrev :

Ursprungligen postat av IRLsucks

Jag förstår inte vad du menar. Du menar AJ+, KJ + 44+ som 3bet range?

Du 3betar aldrig med SC?

 

Det var för att jag inte förstod var du menade bara.

Blev missförstånd där. Om jag argumenterar för att ett spel är bra/dåligt så är det ju inte direkt för att sätta dit dig.

 

emil: vad jag har för standard 3betsrange i en match mot random fi vet jag inte. vill du tvunget veta, ge mej en vecka så skriver jag ner det. nu kan jag inte svara på det, men man måste anpassa ej efter fi ofc.

 

 

t.ex. skriver du inte in 22 eller 33 som min 3betsrange, men det något jag 3betar med i deepstack t.ex. pga impl. odds.

 

att du pokerstovar dom händerna jag skrivit bara för att hitta nån procentuell sats är bara löjligt. det bevisar ingenting eftersom det är taget helt ur kontext.

 

att du försvarar synen är beviset på att du säger att det är en bra syn. varöfr skulle du, emil, som förstår sej på +ev spel, försvara ett spel du inte tyckte va bra?

 

om snubben själv fått försöka förklara sin snapcall river för att sen sitta ut och runna, så hade det som BÄST blivit ett högvariansspel som bara är bra om han vinner, och STANNAR I MATCHEN eftersom han leder utav helvete på den psykologiska nivån.

 

 

Jag förstår inte vad du menar heller med att det är taget out of kontext.

Det jag menar är:

 

om man har tankegången att....

1. Du 3betar en vid range

2. Du är benägen att slå 3 gator med luft

 

.. isf så har du luft där ganska ofta i förhållande till hur ofta du har något som du gör den Valuebeten med.

 

Att jag pokerstovade var för att du skrev att du har stål där 90% av gångerna ( även om jag fattade att du menade ofta ).

 

 

att du försvarar synen är beviset på att du säger att det är en bra syn. varöfr skulle du, emil, som förstår sej på +ev spel, försvara ett spel du inte tyckte va bra?

 

 

 

Jag tycker inte spelet är bra, jag skulle aldrig göra det själv. Men det var kanske inte SÅ superkallt som det ser ut vid första anblicken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis ankommit till kontoret efter en svängom med sören o mårten. Vi åkte till Siba och köpte den efterlängtade TVn. Blev en 42tummare för 7500 sek. Ska bli najs att kunna nöta lite serier och lira tv-spel när man pausar efter en session.

 

FriSoren och jag är nu extremt trötta. Varit uppe hela natten och det bekräftades när Sören under hela utflykten var tvungen att slå sig själv i ansiktet för att lyckas hålla rak kurs på vägen.

 

Full house på kontoret idag, jag,irl,sexy och sören sitter på sina vanliga platser medans dionysos och shahin intagit soffan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte så mycket level i den texten. Är jag verkligen ensam om att hata förkortningen "vfr"? Kommer ihåg att senaste gången jag såg den förkortningen använde samma person "int" som förkortning på inte. Nån måtta måste det finnas på latheten.

 

Eller? Discuss :P

Gillar inte heller den förkortningen, även om jag använde den i en tidigare ålder :-). En annan situation var när syrran (som är 13) skrev "vgd?" jag blev helt ställd men det var tydligen "vad gör du" :shock: svenska folket har blivit latast! ;D

 

Precis ankommit till kontoret efter en svängom med sören o mårten. Vi åkte till Siba och köpte den efterlängtade TVn. Blev en 42tummare för 7500 sek. Ska bli najs att kunna nöta lite serier och lira tv-spel när man pausar efter en session.

meeh, beställde en 42 tummare på netonnet för 8K, bra kontrast osv på tvn?

Köp FIFA09 ;) grymt härlig känsla imo! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

såhär arg blir man när man förlorar mot mej :)

 

 

Dealer: Game #21007867273: ggyo wins pot ($799.50) with two pair, Kings and Jacks

lyners: ARE YOU SERIUS????

lyners: gdrasFHklphæ,a^Å*

lyners: 1\oå02

lyners: å+

lyners: ****** luck

lyners: **** off

lyners: ******

lyners: NIG GGER

lyners: DIE IN HELL

ggyo: hahaha

 

 

Dealer: Game #21008171887: ggyo wins pot ($453.50) with a straight, Jack high

Keur074: THIS

Keur074: IS

Keur074: SO

Keur074: FCKIN

Keur074: SICK

ggyo: hahaha

Keur074: GET CANCER

Keur074: I HOPE YOU DIE

Keur074: MOTHER****ER

ggyo: thank you

ggyo: for

ggyo: your

ggyo: moneyszz

Keur074: GET CANCER

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pheew. Förmodligen min sjukaste dag någonsin under hela mitt liv är över. Lyckades på 24timmar under dygnet den 7:e Oktober 2008 knåpa ihop hela 18121 händer. Där har du något att bita i FriSoren och alla ni andra fiskar här på pf. 16tablat hela dagen och nu är jag mörare än nånsin. Gick sjukt bra också. Spelade stabila 23/19/2 under hela dagen och plussade 518 dollar. Var uppe på 1k men sista timmen gick åt h-vete som vanligt(trötthet var nog en anledning). Leder förmodligen racet med råge och har rejkat en jävla massa.

 

Shahin har kallat mig maskin ett tag och nu är det bekräftat, jag är fan itne mänsklig. Aja, nu ska jag knata hem från kontoret och sova resten av livet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pheew. Förmodligen min sjukaste dag någonsin under hela mitt liv är över. Lyckades på 24timmar under dygnet den 7:e Oktober 2008 knåpa ihop hela 18121 händer. Där har du något att bita i FriSoren och alla ni andra fiskar här på pf. 16tablat hela dagen och nu är jag mörare än nånsin. Gick sjukt bra också. Spelade stabila 23/19/2 under hela dagen och plussade 518 dollar. Var uppe på 1k men sista timmen gick åt h-vete som vanligt(trötthet var nog en anledning). Leder förmodligen racet med råge och har rejkat en jävla massa.

 

Shahin har kallat mig maskin ett tag och nu är det bekräftat, jag är fan itne mänsklig. Aja, nu ska jag knata hem från kontoret och sova resten av livet.

 

wp!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe skrev faktiskt "e" i uppsatser till skolan ibland i 3an. Självklart inte med flit men ändå.

 

jag skrev "dej, mej, sej" efter hej inte stavas hig. inte uppskattat av lärare. principsak.

 

skrev "lungt" typ hela mitt liv fram till slutet av trean... tyckte det var idioti att stava dej "lugnt"... nu minns jag typ inte ens varför.

 

----------------

nu till poker: jag springer CPBRA! jag spelar typ, sämre än standard, spelade lite för många bord med asmkt action så det blev lite väl spewigt kanske, men satan vad gud tyckte jag hade att ta igen för gammal otur.

 

i två stycken hu, en ftp nl600 och en ipoker nl400, låg jag 3 bi ner, men lyckades sluta på 1 resp. 2 bi upp :) sjukt. hade plussat 2bi (NL400 e standard, och alltid vad jag talar om såvida inte annat nämns) på stars efter middagen, men startade om jag lekte att jag var 2k back som jag avr tvungen att ta igen innan jag fick lägga ner. tog knappa timmen innan jag "tagit igen" dom. och idag på kontoret sprang jag kuken-bra och på dom 350 händerna där plussade jag typ 2600 dollar.

 

så allt som allt plussa jag typ.... 5300 dollar? nåt sånt. 600 av dom nl600. rätt sick, eller hur? upp typ 13k för månaden. eftersom jag inte riktigt känner mej värdig dom här sista slantarna ska jag stänga ner och inte vara girig... ska kolla deuces cracked istället.

 

natti natt alla busponkar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pheew. Förmodligen min sjukaste dag någonsin under hela mitt liv är över. Lyckades på 24timmar under dygnet den 7:e Oktober 2008 knåpa ihop hela 18121 händer. Där har du något att bita i FriSoren och alla ni andra fiskar här på pf. 16tablat hela dagen och nu är jag mörare än nånsin. Gick sjukt bra också. Spelade stabila 23/19/2 under hela dagen och plussade 518 dollar. Var uppe på 1k men sista timmen gick åt h-vete som vanligt(trötthet var nog en anledning). Leder förmodligen racet med råge och har rejkat en jävla massa.

 

Shahin har kallat mig maskin ett tag och nu är det bekräftat, jag är fan itne mänsklig. Aja, nu ska jag knata hem från kontoret och sova resten av livet.

 

Balla att kalla sig omänsklig... inte ens stålmannen gjorde det typ

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...