Gå till innehåll

The Office SE - bump

sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Hursomhelst ringde jag Comhem nu. Helgarderade och beställde hela faderullan. Både viasat och canal digital i ett år framöver. Skulle fixas senare idag tydligen. Fan vad trist att legenderna granqvist, fjällström och dahlqvist inte längre får snacka PL...

Sexyterran hade sina polska städerskor hos sig, så han har sovit på min soffa i några timmar nu. Under tiden har jag meckat. Har en sån där fixardag som alltid är lika kul. Diskat(aka satt på diskmaskinen), dammsugit, monterat ihop ett skåp, borrat i väggar, fått en glasbit i foten, ringt comhem etc. Ska till MIO och köpa en klocka nu, och sen en sväng förbi banken för att fixa amortering av topplån. Tänkte lasta av 25k sek/mån. Utgifterna verkar aldrig ta slut...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hursomhelst ringde jag Comhem nu. Helgarderade och beställde hela faderullan. Både viasat och canal digital i ett år framöver. Skulle fixas senare idag tydligen. Fan vad trist att legenderna granqvist, fjällström och dahlqvist inte längre får snacka PL...

+ 10000000000000000000000000000000

Länk till kommentar

Viasat har köpt rättigheterna till Premier League. Suck...

+1 på suck

Visst jag har både canal plus och viasat så på så sätt spelar det inte så stor roll. Men vem på viasat kan ersätta dom i studion och kommentatorerna? Får dom fan värva granqvist och gänget med tycker jag

Länk till kommentar

fotboll suger nu för tiden :-(

saknar gamla goa uno kryss due tiderna :cry:. fotboll gick på kanal tre som i princip alla hade och folk som höll på den tyska ligan (wat?) vågade aldrig försöka jämföra ligor eller lag. fuckade tider!

Barca-Man.U i CL finalen förhoppningvis.. vore så otroligt mäktigt!

Paolo Roberto ba kööööööööööööör:lol:

Länk till kommentar

Hoppas av hela min själ att Viasat får med lite folk från Canal+, då blir det ju inte fiasko. Men Wenström, B Petterson och Sladjan med vikariat från Elin Bak så tar man ju livet av sig.

Det jag är mest orolig för över att de ska dra ner på antal matcher de visar! Då tar man ju livet av sig igen.

Väldigt märkliga avslut i några av UFC-matcherna. Aldrig sett någon klappa ur från armbågar på låret :mrgreen: Men han ska ha cred ändå, trodde inte han skulle klara sig ur första ronden men han klarade sig till andra. Nu är det bara att kasta ut honom från UFC för andra gången.

Dos Santos is for real, som man brukar säga. Även Bones Jones! Aldrig sett någon leka med Vera sådär. Sjukt.

Länk till kommentar

Trots att Bosse Pettersson och Johan Mjällby har både AIK och Liverpoolhjärta gillar jag nog bara Sladjan från Viasat. Kristiansson är skön han med. Aja, blir till att följa PL på c+ frenetiskt framöver då det mycket väl kan vara slutet för en del legendarer...

Precis hemkommen från The Dubliner Southside. Leeds-Millwall motsvarade förväntningarna. Vidrigt dåligt fotboll, men ack så brittisk. Bara Millwallsupportrar på plats, och för att vara något av en huliganpub var det ändå ganska trevlig stämning. Tror Leedsfansen har nåt hak i Gamla Stan där dom följer matcherna. Slutade 2-0 till Millwall och hoppas att båda klubbarna lyckas ta sig till finrummet i The Championship. Fick lite flashbacks från när jag och sexy besökte Millwall under theoffice resa till EPT London för några år sedan. Kass resa, men rolig upplevelse...

img2027mh0.jpg

img2026oo9.jpg

Länk till kommentar

Hoppas av hela min själ att Viasat får med lite folk från Canal+, då blir det ju inte fiasko. Men Wenström, B Petterson och Sladjan med vikariat från Elin Bak så tar man ju livet av sig.

Det jag är mest orolig för över att de ska dra ner på antal matcher de visar! Då tar man ju livet av sig igen.

+111111111

btw, de fetstilta klarar jag inte att lyssna på.

Länk till kommentar

700kr netto. Std för mina 12rättare. Största vinsten är 1200kr på 17st 12:or. Svåra omgångar liksom...

Heh, jag minns back in the day (jag var väl runt 16) o jag o 2 polare hade lyckats sätta 2 st 12or. Vi var galet nöjda, o satt o funderade på vad man skulle göra med pengarna. Halvt knäckande att inse att de var värda 110 kr st.

Länk till kommentar

Shahin! Jag vill ha någon att dricka pilsner med på AIK-SSK ikväll, så ge fan i att typ träna crossfit när matchen är...

Och varför är endast Kraclob och Geewhiz online på msn av mina 111 kontakter? Nytt bottenrekord...

lol block3d

Länk till kommentar

Shahin! Jag vill ha någon att dricka pilsner med på AIK-SSK ikväll, så ge fan i att typ träna crossfit när matchen är...

Och varför är endast Kraclob och Geewhiz online på msn av mina 111 kontakter? Nytt bottenrekord...

Tror det är nån bugg av nåt slag, jag har snuskigt lite folk online också...

Vi skyller på det och inte på att vi inte är populära ;)

Länk till kommentar

kan va msnlagg, testa att starta om.

igår kom jag hem efter thaien helt jävla slut, köpte chicken bindaloo och efter den var jag så jävla trött att jag bara däckade. vaknade nu, 17 timmar senare. WTF? så sjukt skumt...

hur vet man om man brutit stortån? räcker det att man knäcker den hårt, och sen dagen därpå kan man inte stödja på den och tån är lika stor som själva foten? e det goda grunder att tr att man har brutit tån? samma hände med min andra tsortå för 5-6 veckor sen coh den e fortfaranade lite svullen och gör ont när den böjs för fort... någon som har erfarenhet av detta? borde jag åka å röntga?

Länk till kommentar

kan va msnlagg, testa att starta om.

igår kom jag hem efter thaien helt jävla slut, köpte chicken bindaloo och efter den var jag så jävla trött att jag bara däckade. vaknade nu, 17 timmar senare. WTF? så sjukt skumt...

hur vet man om man brutit stortån? räcker det att man knäcker den hårt, och sen dagen därpå kan man inte stödja på den och tån är lika stor som själva foten? e det goda grunder att tr att man har brutit tån? samma hände med min andra tsortå för 5-6 veckor sen coh den e fortfaranade lite svullen och gör ont när den böjs för fort... någon som har erfarenhet av detta? borde jag åka å röntga?

frontkick? inte alls säkert du brutit den bara för det gör pissont och man knappt kan stödja, kan göra sig illa rätt rejält utan att bryta den. men åk in till sjukan om du e nojjig.

Länk till kommentar

• Skapa nytt...