Gå till innehåll

The Office SE - bump

sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Kom på att innebandyn krockar med Wigan - Liverpool så får tyvärr tacka nej idag..

Se då till att göra lite armhävningar framför TVn, samtidigt som du skanderar

Hej och hå

8k

Ska jag snart av Eisen få

10 kilo, ingen match

När PK tar ordentlig sats

ett två

tre och fyr

Jobba nu, så fläsket flyr!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej och hå

8k

10 kilo, ingen match

ett två

tre och fyr

haha legat i sängen apatisk i snart två timmar och det här fick mig direkt på bra humor :lol:

Länk till kommentar

17k euro till happyday, fml största potten 17k 88 vs A7o ai pree

fmlfmlfmlfml den karln är så jävla hjärndöd och totalt odödlig

fmlfmlfmlfmlfmlfmlfmlfmffkfkfmoepmodwsec'å¨+jkewf+

0ki23f+´0j¨k+2f

Har du glömt att du numera förväntas husera hos kontoret? Råkar du skriva i fel dagbok? Har jag missat att du tillhör office nu? Missar jag nåt annat?

Så många frågor, men så få svar :-(

Länk till kommentar

Har du glömt att du numera förväntas husera hos kontoret? Råkar du skriva i fel dagbok? Har jag missat att du tillhör office nu? Missar jag nåt annat?

Så många frågor, men så få svar :-(

Handlar mer om den eviga grudgen jag och irlsucks har mot superhoran happyday

Länk till kommentar

Hej och hå

8k

10 kilo, ingen match

ett två

tre och fyr

:P

1, 2, 3

kilo inga problem

8k USD

När PK bantar

Länk till kommentar

Jag måste tyvärr säga att det inte blir nån innebandy för mig heller idag

MAO ställer vi in igen...

Jag stämplar ut idrottsmässigt denna vecka tills jag får tillbaka andningen. Suger med punkterad lunga...

Iaf 1k€ upp och pokern fortsätter gå bra. Bortsett från 39k sek backdagen är det bara grönt denna månad...

Länk till kommentar

Jag kommer på bandyn idag, är det alltid måndagar nu eller är det helt wild n crazy 2 ggr per vecka?

Bävar lite inför innebandyn ikväll. Måste fått en smäll eller nåt igår för har förbannat ont i bröstkorgen atm. Svårt att andas typ. Suger typ...

nu har jag varit förkyld i 4 veckor, börjar bli lite jobbigt.

när börjar bandyn?

MAO ställer vi in igen...

Jag stämplar ut idrottsmässigt denna vecka tills jag får tillbaka andningen. Suger med punkterad lunga...

Iaf 1k€ upp och pokern fortsätter gå bra. Bortsett från 39k sek backdagen är det bara grönt denna månad...

Vi ställer in idag igen alltså. Eller hur många blir vi som vill köra? Är vi 7-8 så är det ganska lagom. Jag behöver verkligen röra på mig :P

Men känns som att vi inte är tillräckligt många idag.

Ja Shahin86, vi är bytt till måndagar från och med nu. Gör det för att jag ska kunna vara med och spela. Vilket bakfyrar lite nu eftersom jag ska till England på torsdag.

Länk till kommentar

Hade en riktigt sjuk dröm om en tokfull/hög niklasvegas som skulle köra mig och sören till en lil wayne konsert i skopje. Mr Vegas lyckades plöja träd och vakter med sin nyhyrda hummer och garvade hur det skulle bli när han skulle köra på hemvägen när han skulle vara ännu mer borta. Väl på konserten träffade vi på näääk, men det är väl ingen som vet vem det är :)

Länk till kommentar

Hade en riktigt sjuk dröm om en tokfull/hög niklasvegas som skulle köra mig och sören till en lil wayne konsert i skopje. Mr Vegas lyckades plöja träd och vakter med sin nyhyrda hummer och garvade hur det skulle bli när han skulle köra på hemvägen när han skulle vara ännu mer borta. Väl på konserten träffade vi på näääk, men det är väl ingen som vet vem det är :)

padrinos säger:

haha

va en så kul grej med drömmen

när du körde på ditt femte träd och fronten på bilen såg ut som ett V

så sa du något i stil med

"naaaeee... nu måste jag sälja shahin"

Länk till kommentar

HAHA, lyssnade sönder på mina gangsters för några månader sen :D "brääp brääp" :-D

Länk till kommentar

Haha riktigt bra dröm. Lite oroväckande att alla drömmer om pf individer...

Länk till kommentar

• Skapa nytt...