Gå till innehåll

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

Postad

härlig känsla att uppdatera HM och se att man "BARA" e back 2500 euro och 5200 dollar... trodde det skulle vara sjuukt mkt mer! va back 10k dollz när jag satte igång sessionen, och allt jag minns från denna session va att jag droppa 2 bi till en snubbe på nl2k€ och att jag tog igen 6k jag gav till en megafirre på ongame... vettefan va resten kom från.

aja. februari slut. skönt. riktigt skitmånad pokermässigt. hoppas jag hittade lillplusset, ska kolla upp när ja e hemma.

nu starcraft. kram på er!

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Postad
NiklasVegas säger:

hur gåre?

shahin säger:

tänk dig att klippa rövhår.. lägga det på en räkmacka och krydda det med en levande mus som har herpes

så går det

lol.. shahin du e så skön

Postad

såja kul liv!

21 jävla turneringar.. 2 itm. gick bra djupt i två men bustar ena där jag åke rpå två raka coinflips på raken.

och nu är det 16 kvar när jag raise JJ.. flopp T44.. jag cbet.. han syn.. turn 6.. jag bet.. han ai.. jag synar obv.. han ahr K4 :):):::)::):))::):):):):):))::):)

tjena turneringa räefoasdfkasdopfkpaskfasopkfas

en kvar nu.. kommer dock inte komma någonstns där.. för det går inte klonak i fittturneringar.. alla jag legat bra i så åker jag med coins... resten utdragen.. så standard...

ska räkna ihop månaden sen.. tror jag sluta be eller lite minus

Postad
Dessutom kanske han har andra prioriteringar i livet och tycker att det är tråkigt att snacka om/plugga poker. Han kanske slutar inom en snar framtid.

vem vet!

som jag har förstått det har han dock grindat extremt mycket vilket är långt i från optimalt i mina ögon när man kan lägga nån vecka på att bli lite bättre på teorin och sen gå in och tjäna minst 3x så mkt som man gör i dagsläget.

Postad

Redan lastat in 650händer hu i Mars. Ska försöka grinda rätt hårt denna månad. Gjort av med över 300k sek på en månad(lägenheten obv), och dom pengarna måste tjänas in...

Nu ska jag äta matlåda från Melanders fisk, och se på ett avsnitt The Wire...

Postad
Redan lastat in 650händer hu i Mars. Ska försöka grinda rätt hårt denna månad. Gjort av med över 300k sek på en månad(lägenheten obv), och dom pengarna måste tjänas in...

Nu ska jag äta matlåda från Melanders fisk, och se på ett avsnitt The Wire...

Hoppas du tar bilder och fyller på terrans fotoalbum 8-)

Postad

Jag har f örsökt göra kaffe två gånger idag. Första gången råkade jag hälla kaffe utanför filtret så det slammade igen kaffekokaren typ. Jag diskade rent och skulle göra om. Hör att jag får action så jag sätter på kaffekokaren i all hast och springer till datorn. Kommer tillbaka 10 min senare och märker att jag glömde ställa själva tillbringaren på sin plats så det har bara runnit kaffe ut över hela diskbänken. Tredje gången gilt nu...

Edit: success

Postad
Jag har f örsökt göra kaffe två gånger idag. Första gången råkade jag hälla kaffe utanför filtret så det slammade igen kaffekokaren typ. Jag diskade rent och skulle göra om. Hör att jag får action så jag sätter på kaffekokaren i all hast och springer till datorn. Kommer tillbaka 10 min senare och märker att jag glömde ställa själva tillbringaren på sin plats så det har bara runnit kaffe ut över hela diskbänken. Tredje gången gilt nu...

Edit: success

lol :lol:

Postad
Nice skärm sexy, har köpt likadan. Den är mkt sexig, är hur nöjd som helst med den!

härligt att höra! va sugen på den men blev först 100% sugen när jag läste igenom folks recensioner, tydligen mkt uppskattad hos samtliga!

Postad

fml...

vaknade 20:34.

mars ska bli en fmlgrindmånad... crossfit och poker stå högt upp på schemat :mrgreen: nu vet jag dock inte hur jag ska styra ihop sömnen på bästa möjliga sätt. antar att det bästa är att försöka sova asap och vakna imorgon och dra och träna oavsett om jag är trött eller ej så att jag somnar i tid imorgon?

aja citerar martin mutumba; "det är dags för show mannen DET ÄR DAAAAAGS!"

vet helt seriöst inte hur månaden gick EXAKT då mitt excell ark gått rakt åt helvete men med tanke på att jag tog ut pengar under månaden och nu har en 8-9 inköp mer så antar jag väl att jag är be med tanek på turneringar. eller ja. plus 6-7 inköp med rb. kom på att jag lirade i gc och då slutade en 5-6 inköp upp.

tror däremot att marsmånad kommer bli en riktigt bra månad. vet att det är ultimate jinx 1.. men det spelar ingen roll... ska spela mitt bästa så får jag hålla tummarna för att det går bra!

gl gott folk.. marsmånad blir bra!

edit: 6-7 inköp upp eller så är det be... får räkna på det ordentlgiot sen.

aldrig haft sån yrsel jag har nu som då jag hade det som värst.. jkul liv :)!!!

Postad

argh

två disconnects när jag 3tabla en reg på party. tur att det e DP där men fick bl.a. inte vbeta JJ på AKxxJ i trebetad pot, potten på river var typ 1200 han satt på 1600 så jag tänkte ställa men icke sa nicke!

för riskabelt att spela vidare. ska sova. ok start på månaden iaf, upp 6 cakes

Postad

sämre än originalet...

stort + att weezy och snoop e med :D

Känns väldigt platt, ingen inlevelse/passion direkt från artisterna. Känns som den bara maler och maler men inget händer...

• Skapa nytt...