Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Ska sova nu.. imorgon är det war med pokern. ska mörda lördag och söndag. tror jag var upp 10 inköp innan idag och nu är jag väl kring be med 6 inköp upp med bananer... ska bli intressant att se hur de kommande två dagarna kommer gå.. make och break

 

 

 

 

 

 

btw: prett god damn impressive emil med 35< buyin på en dag.

 

 

loll! fett! lllllll spelar nl2k på party

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aaa. och det vore fan skam om inte Ante är uppe på minst $100/200 nu efter EPT klonken

 

Spontant känns det bara som att totala winraten borde vara högre på 2/4, 3/6. Har man nån mille känns ju inte den nivån alltför blodig?`

 

Sen nej det är väl ingen skam, ante är väl inte en CG lirare och dessutom är väl värdet på de nivåerna bra mkt lägre och variansen alltför stor för att det ska gå att motivera med en "ok" rulle för de flesta.

 

lol:a på plz, alltid tufft att backa sina polare!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spontant känns det bara som att totala winraten borde vara högre på 2/4, 3/6. Har man nån mille känns ju inte den nivån alltför blodig?`

 

Sen nej det är väl ingen skam, ante är väl inte en CG lirare och dessutom är väl värdet på de nivåerna bra mkt lägre och variansen alltför stor för att det ska gå att motivera med en "ok" rulle för de flesta.

 

lol:a på plz, alltid tufft att backa sina polare!

 

Lol så du retard förklarar sören i princip. Du tror inte att han vet att han har rulle för högre nivåer?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ikväll kommer 2-3 IRLpolare hit för att dricka lite vin och spela bismarck. Lovat att bjuda på hemkörningspizza, då jag fick nån lapp i brevlådan om ett ställe i närheten som kör hem. Blir nog lajbans...

 

Asså jättehora att Chelsea torska mot City...

 

Edit: En jävla massa bajare går utanför lägenheten. Måste vara nån slags bandymatch på zinken...

 

Edit 2: I min hiss(ja den med sittplats), var ena väggen nerklistrad med en lapp på Eguren, och det stod PISSA HÄR under bilden. Märks att man kommit till Söder...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

underbar signatur niklasvegas, såg den först nu :lol:

 

edit: kör hemkörningspizzatricket, vi hade en polare som vi firade i enskede häromveckorna och så beställde vi hem pizza för 8-10 gubbar. när pizzabudet kom stog alla helt nakna eller i kalsonger och försökte se seriösa ut samtidigt som vi kommenterade lite vardagligt, "ahh äntligen kommer pizzan", "ahh pizzabudet e här!", "detta ska bli gott" osv... han såg rätt så obekväm och chockad ut av situationen han hamnat i men höll masken rätt bra :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...