Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Måste hålla med om att zizou var grymt bra, och helt ovärderlig på sin plats. Men som den barcafan jag är så måste jag flika in med en annan film, på en spelare som i mitt tycke var otrolig. Fantasifulla magiska dribblingar och en jäkla speed.

 

Hoppas verkligen han kommer tillbaka till den klassen han en gång i tiden höll. I första hand får han gärna snurra upp United lite på tisdag också och sätta dom på plats.

 

Välgjord film också.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Edit: Ronaldo(den fete) är även han top5 genom tiderna. Kommer inte på fler. Ska fundera lite...

 

Vi funtar på att se might ducks-filmerna. Är det värt det?

 

Någon som vet någon bra flyttfirma, som flyttar över min säng och mina prylar över en dag för ett hyfsat pris?

 

Ska det packas också eller har du det i flyttlådor?

 

När jag flytta för 1 mån sen så fick jag in allt i en lätt 3,5 tonsbil... tog totalt 3-4 timmar med 2 polare att lasta bilen full och lasta av i lägenheten. Bjuder man på pizza och tar ett par bira efter i den nya lägenheten så är det inte så jobbigt som man kan tro faktiskt. :mrgreen:

 

Om du inte bor 5 tr utan hiss. Ska du dock trots allt köra på flyttfirma bör du nog höra av dig till dom snarast.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

går det att få rakeback på aprty eller? eller måste man köpa till sej rbn med hjälp av poäng? hm?

 

I princip omöjligt att få eftersom "vårat poängsystem innebär att du får 40% rakeback blablabla". Grejen är att du måste upp på högsta VIP-nivån för att få 40%, och innan det är rakebacken i princip obefintlig.

Jag gjorde ett försök och ringde och tjatade lite på dem, men det verkar inte finnas en chans till någon rakeback utöver poängsystemet :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska det packas också eller har du det i flyttlådor?

 

När jag flytta för 1 mån sen så fick jag in allt i en lätt 3,5 tonsbil... tog totalt 3-4 timmar med 2 polare att lasta bilen full och lasta av i lägenheten. Bjuder man på pizza och tar ett par bira efter i den nya lägenheten så är det inte så jobbigt som man kan tro faktiskt. :mrgreen:

 

Om du inte bor 5 tr utan hiss. Ska du dock trots allt köra på flyttfirma bör du nog höra av dig till dom snarast.

 

Lyan är belägen på våning 3 med hiss, men hissen är lite så inget stort får plats. Flyttar på en torsdag så i princip alla IRLpolare jobbar eller pluggar. Då återstår pokerspelarna. Sexyterran har inget körkort, shahin är ingen flyttkarl att lita på, FriSoren är oresonlig, och IRLsucks är den lataste människa jag känner. Går ju heller inte att muta dom för en ansenlig summa pengar, då alla e grisrika. En slant funkar ju för IRLpolare(alternativt pizza, pilsner), men tror ingen kan. Har inget körkort själv, och min familj är upptagen. Återstår alltså flyttfirma. Hursomhelst kommer allt få plats i en flyttbil. Är i princip säng, dator+skärm, databord, och resterande småkrams i ett gäng flyttlådor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

damhockey lol

 

och vem är kommentatorn? renberg? måtte han vara borta till herrar drar igång.

 

tror han drog denna tidigare idag "det jag tycker dom gör bra, är att dom inte gör för långa byten"... well said.

Damhockey kan ju ha grymt underhållningsvärde. Kolla bara in den här monstertackligen med efterföljande Bertuzzi-påhopp.

 

 

Dessvärre med Renberg får man dras med honom i den riktiga hockeyn också. I gruppspelet kör dom varannan match mellan honom å Wikegård som expertkommentator, där Wikegård får en match mer då han inleder. Förhoppningsvis betyder inte det att Renberg kommenterar första slutspelsmatchen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

såg precis klart senaste säsongen av Heroes...ville inte se den. men yrseln kom tillbaka en snabbis för någon dag sedan och har varit jätteseg så bestämde mig för att se klart skitet.

 

slutet var lite intressant men fyfan vilken dålig serie. jag hoppas innerligt att dexter och entourage inte följer samma väg som andra bra serier som heroes och prison break.

 

fan om det är något jag ogillar mer än sullas obefogade whine, norska husslynor, charlie, dålig sushi och kamelridning med en oresonlig kamel bakom en som dreglar på ens tröja så är det nog heroes. enda bra med den serien är sylor och peter. hatar även claire.. odödlig knubbig pygmé med manliga axlar :twisted:

 

pokern går inte bra.. känner mig ruskigt bitter atm.. funtar på att dra till italien och vara där i två veckor. drar nog på måndag. hade varit soft att dra till sydafrika och chilla med st,talle och kris... men hatar långa flygplansresor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...