Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

tänkte skriva att det var skönt oresonligt av dig men nu blev du resonlig

 

får ju en kamikazegalen shahin på sig på msn annars, pallar inte.

 

holdemmanager är en sån jävla tiltfaktor, hade tänkt komma hem dra första passat på 2 veckor. istället sitter jag och leker med holdemmanager och försöker få det å funka felfritt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tillbaka till Sverige nu efter två riktigt bra veckor på GC.

 

Har varit en sjukt givande resa på så många olika sätt. Har blivit bättre på poker och kommer förhoppningvis bli ännu bättre då jag styrt ihop en ny coach. Kommer inte gå ut med vem det är då jag inte vet ifall han vill outas eller ej, men håller det hemligt hursom :-).

 

Har vilat ut helt och känner otrolig grindsug. Min mus pajade tyvärr efter en tråkig HU match och jag lyckades tappa mobilen vilket är ironiskt då jag alltid tyckt att folk som tappar bort mobil eller dylikt är knasiga. Så gör jag det själv :oops:. Blir nog en iphone. Köpte inte det tidigare då jag varit nöjd med comviq, men ingen har ju det längre så bara att köra.

 

Vägde mig och är ath :lol:. 72kg vilket är sick som fan. Är 172cm :oops:. Jag och Starvin89 börjar träna crossfit vilket jag ser fram emot. Blir nog en träningsbet eller dylikt. Vet bara inte hur det ska se ut. Känns menningslöst att köra en viktbet då vikten känns ganska irrelevant. Blir intressant hursom... från 14 dagar av alkohol och cigaretter varje dag till att träna crossift. Sidebets på att jag spyr imorgon?

 

Är otroligt sugen på allt nytt som är på g här hemma. Ska se till att fixa min tv som varit paj i typ 3-4 månader, ska styra ihop laptopen och ska innan mars månad laga mat hemma för första gången.

 

Skönt att vara hemma i Sverige! Även om det är kallt så känns det helt underbart att vara hemma på söder. Har bara bott här i ett par månader men älskar verkligen söder. Drog till 7/11 och köpte wok.. måste sett ut som en fåne då jag log hela vägen till ringen.

 

Nu ska jag sova ut ordentligt :mrgreen:

Grymt kul i GC.. tack alla för en riktigt bra resa.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

holdemmanager är en sån jävla tiltfaktor, hade tänkt komma hem dra första passat på 2 veckor. istället sitter jag och leker med holdemmanager och försöker få det å funka felfritt.

 

Satt aslänge igår och försökte få det att fungera. Visade sig vara att jag hade en gammal patch. Tankade bara 1.10.02, så löste sig allt...

 

Har varit en sjukt givande resa på så många olika sätt. Har blivit bättre på poker och kommer förhoppningvis bli ännu bättre då jag styrt ihop en ny coach. Kommer inte gå ut med vem det är då jag inte vet ifall han vill outas eller ej, men håller det hemligt hursom :-).

 

Det e lugnt shahin. Jag kan outas...

 

Igår skulle jag Izy och två IRLkompisar se en film. Filmvalet gick till som så att vi villa ha med en snygg, bra skådespelerska. Valet föll på Natalie Portman och Darjeeling Limited som ingen av oss hade sett. Natalie var med i ungefär 4sekunder av filmen, och så var det med det...

 

Börjar trycka inför torsdagens innebandy redan nu. Vilka e på? Tror det kan bli rätt många. Alla på GC såg rätt feta ut...

 

Klara:

NikLasVegas

Ulaf

Smooger

Shahin86

WPT-Ragnar

Sexyterran

Garpen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satt aslänge igår och försökte få det att fungera. Visade sig vara att jag hade en gammal patch. Tankade bara 1.10.02, så löste sig allt...

 

hahahaha hahahah, om det ändå var så enkelt.

 

 

 

Igår skulle jag Izy och två IRLkompisar se en film. Filmvalet gick till som så att vi villa ha med en snygg, bra skådespelerska. Valet föll på Natalie Portman och Darjeeling Limited som ingen av oss hade sett. Natalie var med i ungefär 4sekunder av filmen, och så var det med det...

 

Börjar trycka inför torsdagens innebandy redan nu. Vilka e på? Tror det kan bli rätt många. Alla på GC såg rätt feta ut...

 

Klara:

NikLasVegas

Ulaf

Smooger

Shahin86

WPT-Ragnar

Sexyterran

 

 

Dålig rulle.

 

Kommer till 95% säkerhet att trotsa dunerförkylningen jag drog på mig sista dagen nere på gc och ära innebandyn med min närvaro. Krävs dock att jag känner mig lite bättre, igår hade jag problem med att somna för jag hade ont i bihålor och halsen. Sög lite då jag var supertrött.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satt aslänge igår och försökte få det att fungera. Visade sig vara att jag hade en gammal patch. Tankade bara 1.10.02, så löste sig allt...

 

 

 

Det e lugnt shahin. Jag kan outas...

 

Igår skulle jag Izy och två IRLkompisar se en film. Filmvalet gick till som så att vi villa ha med en snygg, bra skådespelerska. Valet föll på Natalie Portman och Darjeeling Limited som ingen av oss hade sett. Natalie var med i ungefär 4sekunder av filmen, och så var det med det...

 

Börjar trycka inför torsdagens innebandy redan nu. Vilka e på? Tror det kan bli rätt många. Alla på GC såg rätt feta ut...

 

Klara:

NikLasVegas

Ulaf

Smooger

Shahin86

WPT-Ragnar

Sexyterran

Garpen

 

Ni missade ju allt...Kolla in prologen till filmen som heter Hotel Chevalier, där är hon med mer om man säger så :) Både med och utan kläder, om det nu var det som var grejen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...