Gå till innehåll

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Postad
Sånt där snor man inte terran :S ungefär som när man kommer 2-0 mot tom bur i hockey och inte passar polaren som redan satt två baljor i matchen

Drömde att du o jkkman var på efterfest hos mig och Izy. Det var någon mer från pf, men jag har glömt vem. Jkk fick napp av en söt tjej. Sjuka drömmar atm...

Postad
Sånt där snor man inte terran :S ungefär som när man kommer 2-0 mot tom bur i hockey och inte passar polaren som redan satt två baljor i matchen

haha inte en chans man passar. interna poängligan att tänka på ffs.

Postad
Segt på cc idag. Jag och FriSoren drog hem kl1. Slutade en lax upp iaf...

Ni borde kommit till krukan. Jag satt där från 05.30 till 20.00.

Djupstackat 1010. När ska ni bli regs egentligen?

/Kicki

Postad
Ni borde kommit till krukan. Jag satt där från 05.30 till 20.00.

Djupstackat 1010. När ska ni bli regs egentligen?

/Kicki

:shock: :shock: :shock: :shock:

huuuuuuur?

--

Till folket som ska bo i nötvillan i Gran Canaria

Som ni säkert vet så finns det PS3 och Wii. Vi åker ju inte till ett varmt land för att sitta inne, men både i malta och thailand har folk alltid sagt; "tänk om vi hade PES här". Och jag vägrar säga IGEN: "Men flygande skällande loldogs, jag försökte ju styra ihop det här innan resan men alla lekte IRLmänniskor som tycker om att vara utanför huset"

Så nu tar jag fan tag i saker. Vi behöver 4 kontroller! Jag har två kontroller och kan ta med mig båda, enda som suger är att min ena kontroll är semi-bust. Måste alltid ha den inkopplad i PS3n vilket är störande som fan.

Så kan någon/ra ta med sig kontroller? Sedan behöver vi PES! Har någon NHL?

SÅ JÄVLA SKÖNT ATT DET BÖRJAR NÄRMA SIG PÅ ALLVAR WOHOOOO!!!!

Har även den senaste tiden varit helt IRLbust pga att mitt största uttag från en pokersida failade pga fel iban :roll:... såg däremot nu att jag fått in pengar från en annan sida.. så.. IM RICH BIIAATCH.. nu jävlar ska jag till stan, knyckla ihop 500-ingar och slänga dom på dom "fattiga" på sexyterran och izys vis.

hollaa

Postad

gah. somnar 0730. 1042 ringer shahin inte en gång utan två gånger och verkligen ser till att jag vaknar, för at säga han inte behöver låna cash. hmm fu. värsta uppvaknandet på länge.

• Skapa nytt...