Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

tyckte de skrivit om boken bra till filmmanus faktiskt. mrado blev mer familjefar än våldtäktsmördare, jorge va ingen "blond neger" som blev nekad på klubbar i r-by och gick på polsk killingspree..

 

asså, den scenen du tror hade blivit episk hade såklart sugit kuk, tänk bara på hur de valde att göra kokain-uppgörelsen där i slutet, de mer eller mindre bara stod o skakade kamerorna medan folk poserade med maskingevär utan rekyl (: de hade antagligen gjort den scenen likadan

 

synd när man gör bra böcker till film istället för att typ låta SVT göra 3-delars 2timmars som de gjorde med t.ex lasermannen (som var en "kort" bok!)

 

skirver medan jag lirar så kanske inte e asbra sammahäng

 

 

Om de hade lyckats göra den bra obv... Sen tycker jag Mrado skulle varit mer våldtäcktsmördare än familjefar i filmen också.. Och så håller jag totalt med dig, att de borde gjort en miniserie istället för film!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

synd när man gör bra böcker till film istället för att typ låta SVT göra 3-delars 2timmars som de gjorde med t.ex lasermannen (som var en "kort" bok!)

 

skirver medan jag lirar så kanske inte e asbra sammahäng

 

får dock sätta emot här... lasermannen kan va bland det bästa som sänts i svensk tv. såg det i skolan och tror inte de va nån som tyckte det sög.

 

gillade du inte lasermannen-serien? en film hade nog blivit för kort och svårt o få ihop mtp på hur bra alla avsnitt är imoOooOoOoo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

får dock sätta emot här... lasermannen kan va bland det bästa som sänts i svensk tv. såg det i skolan och tror inte de va nån som tyckte det sög.

 

gillade du inte lasermannen-serien? en film hade nog blivit för kort och svårt o få ihop mtp på hur bra alla avsnitt är imoOooOoOoo

 

Jag uppfattade som att han hyllade Lasermannen och att han hade önskat dom gjorde likadant med Snabba Cash. Rätt eller fel?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svårtpunktpunktpunkt

 

Löjligt jävla enkelt...

 

lägg till Sveriges bästa ICAbutik på krukmakargatan också, samt ett stenkast från mellqvist's kaffe.

 

Samt Krukans pokerklubb, Krukans sportbar och allt annat man behöver...

 

+ cliffnotes

 

Hur många har du kikat på och hur många har du bjudit på? Favoriter? Önskar dig lycka till hursomhelst!

 

Har varit på 10 visningar vid totalt 3 olika tillfällen. Var endast 2 lägenheter som inte alls föll mig i smaken. Var inne och vevade i 5 bugivningar, och den på Krukmakargatan var min favorit. Hade lite ångest när jag inte budade på min dåvarande favorit som låg på Erstagatan, men är nu riktigt nöjd övber mitt beslut. Byggde det på att jag trodde något bättre skulle dyka upp, och ville inte ruscha in i första bästa. Ett ganska stort beslut i livet trots allt...

 

Länk?

 

Den är postad några sidor tillbaka. Vet inte om länken är borttagen då lägenheten är såld...

 

 

 

Det var totalt 4 budgivare på denna lägenhet. Den höga avgiften 2885kr/mån, samt utgångspriset 1.8m, skrämde nog bort en del microstakes. Efter att ha budat fram och tillbaka kom igår kväll en ny budgivare från ingenstans in och la sitt första bud på 2.2m. Jag fick en förfrågan om jag ville buda över, men bestämde mig för att steka över natten, och lägga ett bud på morgondagen. Kändes onödigt att trissa upp priset dagen innan, när affären ändå inte skulle bli klar under den dagen. Mäklaren ringde och jag la 2.25m kl10. Mäklaren sa att det rörde sig om HU för tillfället, men hon fick inte tag på den andra budgivaren. Timmarna gick och tillslut ringde mäklaren och sa att jag vunnit budgivningen, då FI var okontaktbar.

 

Vi bestämde tid för kontraktsskrivning kl 16.00 på Husman Hagbergs kontor på Götgatan. Kl 15 ringer mäklaren igen och säger att det kommit in ytterligare ett bud. En tjej har dryga timmen innan mötet kommit in och höjt mitt slutgiltiga bud med 25tkr, och det är mäklarens skyldighet att framföra det till säljaren. Mäklaren sa att vi kan göra en deal, att om jag höjer mitt bud till samma pris(2.275), så gäller fortfarande den tidigare planen med kontraktsskrivning kl16.00. Inte mycket annat att göra än att acceptera löjligheterna. Jag sa att jag går med på det, om det nu är slut på tramset. Var ju så nära liksom. Hon sa med skämtsam röst: "Det här är den tråkiga delen med mitt jobb, och vi får hoppas att det inte blir nån mer hustling..."

 

Blev ingen mer hustling och jag tillsammans med mäklare och säljare skrev på kontraktet till punkt och prickar. Löjligt lycklig atm. Riktigt skönt att jag hade tålamodet att vänta på en bättre lägenhet än de första jag hittade. Fick min favorit, för ett i mina ögon reapris. Hade nog jävligt tur att Mäklaren inte fick tag i budgivaren när det i princip bara var jag och han kvar. Då hade nog priset gått upp, och jag hade fått investera hela vägen till mit tak på 2.5m...

 

Tillträde: 25e Feb

Storlek: 46kvm

Sittplats i hissen: Ja

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag uppfattade som att han hyllade Lasermannen och att han hade önskat dom gjorde likadant med Snabba Cash. Rätt eller fel?

 

hehe joo tror du missuppfattade embassy :)

 

Rätt

 

[x] me fails

 

håller fan med terry isf :D ser dock rullen ikväll...

 

och grattis till lasvegas!! måste kännas stort! flyttar själv ut 1a feb till 2rok+balkong från att suttit och sugit på morsans tutte i 20 år så vi är nog lika glada båda två.

 

måste erkänna att sista raisen till 2.250 av fittan som kom in kl 15 var jävligt retsam. där rök 50 papp liksom. kan mkt väl vara hustling som pågick, så jävla fult sånt där, hon tyckte väl att du/ni fick lägenheten för lätt. vet inte om du såg avsnittet i uppdrag granskning om mäklare som trissade upp priser? fyfan vad förbannad man blir.

 

men men, you will never know och skit samma. du slapp ju nå till taket iaf.. 2.275 låter fortfarande som ett bra pris. min morsa köpte precis en 2a med balkong i aspudden för 2.550 vilket jag tyckte var sinnes... plus att hon renoverat golv och kök för säkert 60 till nu.

 

så nog fan är 2.275 ett bra pris för en tvåa på krukmakargatan. en drömadress imo

 

hur är skicket på den btw? renoveringsbehov? gammalt kök osv? renovera innan du flyttar in och använd rotavdraget isf! tror det är grymt bra +ev inför framtida försäljning

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gz!!!!

 

Gratulerar till kapet!

 

 

Stort grattis, ser riktigt bra ut och läget är grymt ;).

 

ty ty ty...

 

där rök ett par kakor lakon (:

 

Det enda viktiga för mig var att den kostade mer än IRLsucks...

 

GZ

 

Stort grattis Vegas, riktigt skoj.

Blir det någon bandy imorrn?

 

Har varit stört sugen på bandyn sedan förra veckan. Känns rätt givet...

 

Snyggt Niklas, hur långt från krukan är det?

 

Ingen aning. Vet inte vilket nummer Krukan ligger på. Lägenheten är iaf på nummer 31...

 

[ ] balkong

 

Närå, den ser grymt ut, förstår att det känns bra!

 

otroligt viktigt med balkong ju :-(

 

Hade givetvis varit nice med balkong, men sittplatsen i hissen väger upp...

 

 

Kan även gratulera Vrakman som lär få en hacka för sin lya om han renoverar/möblerar om sin lya till den jag var på visning på. Den gick för 2.475m...

 

Nu ska jag till farsan och se Liverpools b-lag ta sig an ett Tottenham med betydligt bättre lag(på pappret) i årets hittils viktigaste match...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...