Gå till innehåll

The Office SE - bump

sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Årets I-landsproblem 2010?

Mitt största problem just nu är om jag ska minraisa eller överbeta direkt. Varit på 4 visningar med Shahin som sällskap, och jag är semikär i allihopa. Alla hade sina fördelar. En hade sittplats i hissen i trappuppgången, en hade bra plats för grindhörna, en hade INGEN micro, och en hade balkong med utomhusdivan. Löjligt fracäsha lyor allihopa. Två på Ringvägen, en på Katarina Bangata, och en på Malmgårdsvägen. Alla har ett utgångspris på över 1.7m, vilket gör att dom landar runt 2.5m troligtvis. Ska bli riktigt kul att ge sig in i smeten faktiskt. En sak är säker. Jag tänker multitabla 4 olika lägenheter ala Blom och buda på samtliga. In o veva liksom...

Ska även på 2 visningar imorrn. En på Krukmakargatan, och en på Nytorgsgatan. Snart ska jag äta avskedsmiddag med min syster och Martinnuts, som beger sig till Sydamerika i 3mån imorrn. Sedan ska jag se Snabba Cash med ett gäng irlkompisar. Ryktas om en riktigt bra dag...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pure - det var ju där shahin bjöd hela bestpokergänget på drinkar. Maxwell hittade rätt hos någon tjej som tydligen kände Leo vill jag minnas...

Magisk kväll imo, minns det som igår när du precis köpt in dricka och precis när du ska ta första klunken åker på brutaltacklingen så glaset åker ner i golvet :mrgreen:

Länk till kommentar

Tungt å kånka runt på ett bankomatkort eller?

litar inte på banker och lagrar obv alla pengar i madrassen,,, eller så har jag ngn löjlig spärr som jag måste dra och fixa.

rekordbackade på cc, ca 30k som sedan hämtades igen på krukan till -4k. yejj.

vann största poten cg. med 22 på Q82 7 Q vs Q6, 25k pot ca.

torska även min största på 23k. 88 vs 99, all in på AQ8 9... klonkar inte enoutarn.

Länk till kommentar

vad spelades på krukan?

10-10. satt väl där fram till 1300. 4 handat sista 2h., tror det var ngt omahabord igång ett tag också.

btw på tal om inget, såg the fourth kind i förrgår och gilla den. rätt weird men bra, rekommenderas..... plus tog min första cola på 2 veckor idag. levt nyttigt och inte käkat nå skräpmat, godis, cola och så vidare, men idag vare dags, och den smakade gudomligt gott.

Länk till kommentar

Magisk kväll imo, minns det som igår när du precis köpt in dricka och precis när du ska ta första klunken åker på brutaltacklingen så glaset åker ner i golvet :mrgreen:

damn right it was! ska bli sjukt kul med gc. kommer bli sjukt episka utgångar!

kul btw att klonka in dig på väg till mina föräldrar :mrgreen:!

--

som Niklas skrev var vi på lägenhetsvisning idag vilket var awesome. vill nästa sälja min lägenhet och köpa en ny :mrgreen: så kul att dra på visningar, tråkigt att jag köpte min första visningsdagen och enda lägenheten jag la bud på :cry: . hursomhaver så var min absoluta favorit den med sittplats i hissen. planlösningen var grym! (var den iof i samtliga!?) och tyckte verkligen om att fönstrerna var stora. blir väldigt ljust i lägenheten under sommaren.. och balkongen var sick sick sick

ska bli intressant att se hur det utvecklar sig. the office södermalm snart:D?

Länk till kommentar

Löjligt standard. Tror det var under "jag dansar aldrig nykter" som Luap och co startade nån form av moshpit. Inte kul...

Snart GC!

Någon som har sovplats åt mig söndagkväll? :roll:

Tjahins lägenhet brukar agera pokerhärbärge när det kniper. Det löser sig nog...

Såg precis Snabba Cash. Kan väl inte annat säga än att boken som vanligt är bättre än filmen. Dock verkar den ha bäddat för en uppföljare. Eftersom jag precis ringde och VÄCKTE FriSoren, och han inte var sugen på cc, så stannar jag hemma för första kvällen på jag vet inte hur länge. Ska se någon av de rekommenderade filmerna på förra sidan, och äta ostbågar...

Länk till kommentar

• Skapa nytt...