Gå till innehåll

The Office SE - bump

sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

Alltid kul när man går igenom resultaten efter sessionen och det saknas 40k sek från ens svenska spels konto.

"Va är det här. HM säger ju att jag är upp 20k men det är 20k mindre på kontot än när jag började"

" Jag spelade ju bara mot en snubbe på hela kvällen och han instastackade jag på 50/100. Jag har bara spelat typ 5 händer"

" Har jag verkligen bara spelat 5 händer :S har jag lyckats förlora 40k utan att jag vet om det"

" hur fan förklarar jag det här för supporten? Dem måste ju få in 100 samtal om året med folk som säger att det saknas pengar på kontot..."

Ringde och det var driftstörningar iaf. skööönt. Det sista man vill ha är ju påt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Alltid kul när man går igenom resultaten efter sessionen och det saknas 40k sek från ens svenska spels konto.

"Va är det här. HM säger ju att jag är upp 20k men det är 20k mindre på kontot än när jag började"

" Jag spelade ju bara mot en snubbe på hela kvällen och han instastackade jag på 50/100. Jag har bara spelat typ 5 händer"

" Har jag verkligen bara spelat 5 händer :S har jag lyckats förlora 40k utan att jag vet om det"

" hur fan förklarar jag det här för supporten? Dem måste ju få in 100 samtal om året med folk som säger att det saknas pengar på kontot..."

Ringde och det var driftstörningar iaf. skööönt. Det sista man vill ha är ju påt

.

Länk till kommentar

HM till boss alls är inte så bra, försvinner händer osv det stämmer i princip alldrig. Det du beskriver är vardagsmat för en bossgrinder imo :D

Länk till kommentar

Standard just nu är att jag kommer hem vid 6-snåret efter besök på cc. Ser nån rulle och går sedan och lägger mig vid 8. Perfekt dygnsrytm mao. Izy brukar vakna vid 7-8 för att ta sig till jobbet så vi dodgar varandras liv ganska så snyggt. Såg Död Snö igår och måste säga att jag gillade vad jag såg. Semitiltad efter cc var det precis vad jag ville se. ett gäng norska läkarstudenter åker på semester till en stuga i norska fjällen. Flugan är obv haunted av nazizombies från andra världskriget. Scenen på utedasset e så sjuk. Skräckis med jävligt komiska inslag. Hoppas det kommer en uppföljare vid namnet Gul Snö...

Träffade Gee, Padrinos och Övningen(svs) på cc igår. Padrinos plussade medans övriga hittade backet på 5050. Gee verkade tiltad och stringbetade bl.a AA och reppade därmed fisken på bordet. Själv är man inne i en riktigt dålig period och går som bäst plus minus. Är obv värdet på cc atm. Padrinos som vägrade ta en taxi lol hem till åkers bönade och bad om att få slagga på min soffa, så jag tog honom under mina vingar. Vad gör man inte liksom...

Svagt av sexyterran och shahin att inte dyka upp. Gee blev riktigt ledsen. Finns dock ny chans ikväll...

Länk till kommentar

hej db! verkar som d e ja som styr denna veckan!

jag e nyss hemkommen från krewgish, det var skojsigt. vi var på nåt som hette pure, och, utan att på något sätt gilla stureplan, så var detta stureplansstället A-OK.

tyvärr har ju izy gf så allt mitt snack om bazzish etc var ju skitsnack. här sitter jag, ensammen med ett 9pack och tänker på vad som kunnat vart. en tjej jag träffa har dock ingenstans att slagga ikväll och jag erbjöd obv min snöderlya och detta fick jag som svar : "jätte snällt! hör av mej :)" så jag e inte 100 på att hela kvällen e bortslösad. hoppas den e inte! ser det som jag kanske 3outar ikväll.

nu ska jag se nyasta scrubs, JD har visat sej vilket ger mej lite hopp om att serien kanske överlever.

hej då alla vänner på pf!

Länk till kommentar

Jag behöver hjälp av en excel geek. Och jag vet att han finns här på PF!!

Vore fint om jag fick hjälp för annars måste jag registrera mig på ett excel forum och där vill man ju ogärna hänga :D

På bilden är data från mitt spel i år. Som det framstår av bilden så får jag

fram hur stor procent av mina speldagar är vinstdagar.

Får även fram sannolikheten för på varandra följande vinstdagar.

Det jag nu vill veta är:

1. Sannolikheten för att x raka vinstdagar ska infalla under y dagar. (30,90,180 t.ex)

2. Sannolikheten att ha X antal vinstdagar under y dagar

3. Annan rolig information jag inte har tänkt på 04.57

Jag gissar på att fenomenet som har med punkt 1 och 2 kallas sannolikhetsfördelningar och jag har försökt läsa runt i

excel hjälpen men hittar inget.

Antar att man måste kombinera flera funktioner?

URL=http://img405.imageshack.us/i/excelnew.jpg/]excelnew.jpg[/url]

Länk till kommentar

+1. nästan så jag börjat gilla dig sexy ;-)

Lugna könet. Låter löjligt när folk säger så...

FriSoren satte sig på 5050 med Övningen och Geewhiz pga lång kö på 2020. Gick som väntat med ganska snabb bust. Rätt skön pott för Övningen dock. Gee foldar K7. Vet inte hur det bettades pre, flop, turn och river men hursomhelst så har en reg K7, flop K77. Övningen sitter på TT och drar springande T på både turn och river. Tjohej liksom...

Smooger och laafi droppade även dom in, men bustade illa kvickt och begav sig hemåt. Kul grej var att FriSoren tog en taxi hem för att hämta mer pengar. Lämnade cc och var tillbaka en halvtimme senare. Riktigt bra jobbat fram och tillbaka till Nacka på 30min. Nu sitter man här dragen och glad. Lyckades äntligen dodga backet...

Imorrn ska jag på ett par visningar. Håller på o lägger upp schemat nu för att jag ska hinna gå på så många som möjligt. Ska på följande:

http://www.hemnet.se/beskrivning/576669?r=3

http://www.hemnet.se/beskrivning/572644?r=3

http://www.hemnet.se/beskrivning/574456?r=3

http://www.hemnet.se/beskrivning/576547?r=3

Edit: Gårdagens post som jag glömde posta...

Edit 2: SHAHIN. RING OM DU SER DETTA. TVÅ AV LÄGENHETERNA ÄR TYP 100 METER FRÅN DITT HUS SÅ DU FÅR PALLRA DIG DIT OCH HÅLLA MIG SÄLLSKAP. ÄR DÄR KL 13.30

Länk till kommentar

this, fyfan vilken pain det e, nästan så man borde anställa nån att gå runt o bära påt åt en

Jag är lite lypsyltorsk och har sagt att blir jag cp-rik nån gång kommer jag anställa en dvärg som bara har i uppgift att stå standby med en lypsyl i handen. Givetvis ska han/hon stå beredd bredvid sängen även när jag sover, kan ju vakna och känna mig lite torr om läpparna liksom, då ska jag bara behöva puta med munnen och få en strykning. Kanske läge för office-gänget å iaf splita en bankomatkortsbärare?

Länk till kommentar

wow inga dåliga lägenheter det där...

Diggar dock 1an och 2an mest, 3an har ingen balkong och 4an fick jag nån dålig känsla av. Men är ju helt annorlunda på visningarna, gogo!

Sexy va har hänt med ACE?

Måste bara säga att du har skönast avatar på pf atm... 8-)

Länk till kommentar

• Skapa nytt...