Gå till innehåll

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Postad

EDIT: Varför kör du inte på krukan Niklas?

Var sak har sin tid sas. Nämen spelar överlag mycket sällan live. Under svitentiden var vi ju där lite då o då. Blivit cc ett par ggr efter det, och gamblerz någon enstaka. Har sällan lust att spela live, då jag inte finner det särskilt stimulerande. Ett besök på krukan är dock ett måste, och lär hända så småningom. Anledningnen till att jag/vi inte besökt krukan ännu, är väl just för att vi spelar live så sällan. IRLsucks, som Emil hade sagt...

Var precis och hämtade kontorets 42" plasma som man flippade hem. Ska ge den till mina föräldrar i julklapp. Frågan är hur man ska smuggla med den hem till dom utan att dom märker den. Måste nog handla extra stort julklappspapper också...

Postad
Sexade på din soffa inatt, var nog melodin av mitt lovemaking som satte igång dina drömmar.

Snap

haha danne, jag fick ett sms från en IRLtjej igår som sa att nån på hennes förfest hade haft sex med en av mina polare... hans namn var tydligen daniel! hahahaha

idag har pokern gått KUKHORA man ska aldrig spela på söndagar. -15k. har kastat min mobil i marken så den gått sönder och nu funderar jag på att stämpla ut för året... faaan va poker e cp ibland...

Postad

Jag, shahin och meta funtar på att gå o se den där Avatargrejen ikväll. Hela saken med 3D-brillor gör mig lyrisk. Vilka hakar? Inga jävla micro...

Edit: Verkar slutsålt ikväll. Tror vi styr imorrn istället...

Postad
haha danne, jag fick ett sms från en IRLtjej igår som sa att nån på hennes förfest hade haft sex med en av mina polare... hans namn var tydligen daniel! hahahaha

haha lol ofta

samtidigt som sörens syster var "försvunnen"!?

shhhhhh:twisted:

Jag, shahin och meta funtar på att gå o se den där Avatargrejen ikväll. Hela saken med 3D-brillor gör mig lyrisk. Vilka hakar? Inga jävla micro...

Edit: Verkar slutsålt ikväll. Tror vi styr imorrn istället...

ja e på! Highstakes geekande me aliens, maskiner och vapen i 3D = nutssssss

Postad
jag har redan sett den men på bio i kalix där ljudkvalitén var cp och ljudet var svinlågt så jag är gryymt förbenad över det, jävla pissbiograf........ :(

flytta till stockholm!

förstår inte hur man kan vilja bo utanför stockholm :shock:

Postad
Fick igår reda på att ett av världens kändaste snoppmuseér(!) ligger i Reykjavik. Känns som ett givet stopp under vår vistelse på Island nu under nyår...

Allt heter snorre på island, kanske inte är snoppar.

• Skapa nytt...