Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Det kanske inte sören heller gör :)

 

Vi måste utgå ifrån vem som e slugast och mest backstabber. FriSoren överlägsen där imo...

 

Edit: Dessutom vet vi inte om han menar 1000 när han skriver k...

 

haha som i thailand när jag och Sören hade vunnit på kinapoker bara han valt att gula Emil... då väljer Sören att gula mig(!!!!) istället för att vinna 5k bath eller vad vi än hade satsat :lol:

 

sedan skulle jag aldrig ljuga om antalet händer jag kör.. vore det smartaste för mig då det kanske är min enda(??) chans att vinna... men det är inte min stil.

 

23k händer har jag hunnit med på 6-8 bord på 5 speldagar. då har jag festat en dag, varit bakis en dag och spelat sm dag2 andra dagen där jag la mig i fosterställning och somnade efter att jag bustat. eller fan kasnek 4 dagar.. aja vet inte.

 

gl hursom!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha som i thailand när jag och Sören hade vunnit på kinapoker bara han valt att gula Emil... då väljer Sören att gula mig(!!!!) istället för att vinna 5k bath eller vad vi än hade satsat :lol:

 

sedan skulle jag aldrig ljuga om antalet händer jag kör.. vore det smartaste för mig då det kanske är min enda(??) chans att vinna... men det är inte min stil.

 

existerar som sagt inte.

 

hahaha du blev rätt upprörd när jag gula dig, mkt roligt. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

existerar som sagt inte.

 

hahaha du blev rätt upprörd när jag gula dig, mkt roligt. :D

 

ja!!!!!!

 

för att det helt sjukt.. fanns ingen logik alls bakom det movet. såg ju ondskan i dina ögon när vi fick veta att du kunde gula en person. valde du niklas eller emil så hade vi två vunnit. sick :lol:

 

glömde nämna min och sörens battle på cc. Sören höjer, jag kollar ner på KK och slår om. en bakom tar syn och sören synar. flpp kommer Q25sss. Sören ställer rätt in i mig.. jag snapsynar och säger "sorry sören". Han har 72 och träffar 7 på turn :lol:. den creddar jag dig dock för! wp, gg osv osv :D

 

[x] aldrig mer sushi från ica

[x] nya scrubs är riktigt bra trots att jag vill ogilla sista serien pga de valt hon tjejen som "nya" j.d.

[x] chiren lägger typ ner 1 mile händer grejen. han vart aldrig internetpro vilket är synd.. gg ändå!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja!!!!!!

 

för att det helt sjukt.. fanns ingen logik alls bakom det movet. såg ju ondskan i dina ögon när vi fick veta att du kunde gula en person. valde du niklas eller emil så hade vi två vunnit. sick :lol:

 

glömde nämna min och sörens battle på cc. Sören höjer, jag kollar ner på KK och slår om. en bakom tar syn och sören synar. flpp kommer Q25sss. Sören ställer rätt in i mig.. jag snapsynar och säger "sorry sören". Han har 72 och träffar 7 på turn :lol:. den creddar jag dig dock för! wp, gg osv osv :D

 

 

:lol:

 

 

Franscesca måste ju vara inhyrd av tv6 för att vara den arg, fula, korkade bitchen i programmet. wow

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanarieöarna tillhör ju Spanien som är medlem i EU, så jag antar att det är skattefria vinster.
Fast man får ju t.ex. inte köpa mer än en liter sprit från kanaeriöarna så de är lite egna.. Ingen aning om skatter där dock.

va detta jag tänkte på...

shahin kanske inte berättar det riktiga antalet händer han lirat för dig ;)

tror du själv att shahin skulle kunna hålla käft om det? =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Optimal riversyn?

 

***** Hand History for Game 2002031571 *****

$200.00 USD NL Texas Hold'em - Wednesday, December 09, 08:22:55 ET 2009

Table Jencir (No DP Heads Up) (Real Money)

Seat 8 is the button

Seat 3: TheOfficeSE ( $203.00 USD )

Seat 8: cr4ziestfish ( $250.00 USD )

cr4ziestfish posts small blind [$1.00 USD].

TheOfficeSE posts big blind [$2.00 USD].

** Dealing down cards **

Dealt to TheOfficeSE [ :Kh::Qs: ]

cr4ziestfish calls [$1.00 USD]

TheOfficeSE raises [$8.00 USD]

cr4ziestfish calls [$8.00 USD]

** Dealing Flop ** [ :2s:, :Qh:, :Jh: ]

TheOfficeSE bets [$14.00 USD]

cr4ziestfish calls [$14.00 USD]

** Dealing Turn ** [ :8s: ]

TheOfficeSE bets [$32.00 USD]

cr4ziestfish calls [$32.00 USD]

** Dealing River ** [ :2c: ]

TheOfficeSE bets [$82.00 USD]

cr4ziestfish calls [$82.00 USD]

TheOfficeSE wins $275.00 USD from main pot

cr4ziestfish shows [:4h:, :3h: ]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

woooooooooow den sjukaste synen jag sett :o...

 

det här hände på mitt bord precis.. en "reg" som instadrog när han vann.. känns standard senaste tiden att regsen drar så fort de gör någon åsnemove och vinner :shock:

 

$1/$2 No Limit Holdem

5 Players

Hand Conversion Powered by weaktight.com

 

Stacks:

UTG Hero ($197)

CO seb-69 ($185.35)

BTN MacAir ($197)

SB annicapower ($196)

BB x Keltik ($243.80)

 

Pre-Flop: ($3, 5 players) Hero is UTG A:club: A:heart:

Hero raises to $6, seb-69 raises to $20, 3 folds, Hero raises to $52, seb-69 raises to $90, Hero goes all-in $197, seb-69 calls $95.35

 

Flop: 8:club: Q:heart: 6:heart: ($385.35, 2 players, 1 all-in)

 

Turn: 5:diamond: ($385.35, 2 players, 1 all-in)

 

River: 9:club: ($385.35, 2 players, 1 all-in)

 

Final Pot: $385.35

Hero shows

A:club: A:heart:

seb-69 shows

7:spade: A:spade:

 

seb-69 wins $370.70 (net +$185.35)

 

Hero collects $11.65 (net -$185.35)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lagpappan vegas, ulaf sa att man kunde typ hyra klubba i hallen, stämmer det? Dyker nog upp minst två då iaf från hangarounds imon :)

 

Tidigare har man kunna låna klubbor, men tror killen som jobbat där tröttnat på det. Försök att ha med er klubbor, men det löser sig nog på ett eller annat sätt. I värsta fall, ta med en liten slant. Inga jävla micostakes...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tidigare har man kunna låna klubbor, men tror killen som jobbat där tröttnat på det. Försök att ha med er klubbor, men det löser sig nog på ett eller annat sätt. I värsta fall, ta med en liten slant. Inga jävla micostakes...

 

jkkman vi snackar om. Tar med mig en slant då och får väl köpa shahins i värsta fall. Orkar inte släpa med mig från göteborg :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tidigare har man kunna låna klubbor, men tror killen som jobbat där tröttnat på det. Försök att ha med er klubbor, men det löser sig nog på ett eller annat sätt. I värsta fall, ta med en liten slant. Inga jävla micostakes...

 

Var väl att vi fick låna förra gången men hyra nästa?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

woooooooooow den sjukaste synen jag sett :o...

 

det här hände på mitt bord precis.. en "reg" som instadrog när han vann.. känns standard senaste tiden att regsen drar så fort de gör någon åsnemove och vinner :shock:

 

Haha, Seb är så dålig att det är sick. Äckligt att han blir belönad sådär...:-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, Seb är så dålig att det är sick. Äckligt att han blir belönad sådär...:-(

 

haha ja.. jag hoppade lite på att han skulle dra ut:lol:. pokern lever i högsta grad wohoo!

 

---

 

FOTBOLL!!!!!!! någon som har en boll.. kan ni snälla ta med er?

kan spela mellan pauserna, bara kicka tom... eller så kan vi spela 3 vs 3 footy vilket är otrolgit kul..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...