Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

såja!

var på gymmet idag och tränade bröst. vågar inte köra max-ot efter allt folk skrivit (ty lupp m.fl) så körde 6-10 reps idag. snackade med min polare som är PT och han har lagt upp ett schema till mig som jag kommer få i slutet av veckan.

 

till dess vill han att jag kör ben, bröst, axlar, rygg en dag och biceps/triceps på en dag. 8-12 reps, 3 olika övningar men flera sets. eller ja, han sa 1 eller 2 muskelgrupper per dag och att jag kan lägga till en till övning om jag klarar av det. det här kör jag fram till att jag får schemat.

 

det jag lärt mig från max-ot däremot ära tt inte köra över 40m styrkepass. så värmer upp 10-15 minuter genom att cykla eller den där skidgrejen, sen kör jag 40 min direkt. blir hungrig mitt i träning eller tappar koncentration om jag kör FÖR länge. måste typ börja äta rätt inför träningen också. mor&far kom förbi igår med massa kastruller, tallrikar, duschdraperi och sånt som jag borde ha inhandlat redan från getgo :mrgreen:

 

så kan laga pasta och annat som jag kan äta innan/efter träning!

 

börjar även med gainers imrn.. seminervös.. vill inte bli tjockkizz.. men får se hur det blir :shock:

 

käka mat nu!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

såja!

var på gymmet idag och tränade bröst. vågar inte köra max-ot efter allt folk skrivit (ty lupp m.fl) så körde 6-10 reps idag. snackade med min polare som är PT och han har lagt upp ett schema till mig som jag kommer få i slutet av veckan.

 

till dess vill han att jag kör ben, bröst, axlar, rygg en dag och biceps/triceps på en dag. 8-12 reps, 3 olika övningar men flera sets. eller ja, han sa 1 eller 2 muskelgrupper per dag och att jag kan lägga till en till övning om jag klarar av det. det här kör jag fram till att jag får schemat.

 

det jag lärt mig från max-ot däremot ära tt inte köra över 40m styrkepass. så värmer upp 10-15 minuter genom att cykla eller den där skidgrejen, sen kör jag 40 min direkt. blir hungrig mitt i träning eller tappar koncentration om jag kör FÖR länge. måste typ börja äta rätt inför träningen också. mor&far kom förbi igår med massa kastruller, tallrikar, duschdraperi och sånt som jag borde ha inhandlat redan från getgo :mrgreen:

 

så kan laga pasta och annat som jag kan äta innan/efter träning!

 

börjar även med gainers imrn.. seminervös.. vill inte bli tjockkizz.. men får se hur det blir :shock:

 

käka mat nu!

 

PFFFT jag var ju först, så nämner du bara Luap :cry:

 

Du blir INTE tjock av att ta en gainer direkt efter träning...och pasta (eller ris)+kycklingfilé är ungefär vad jag lever på förutom pulver. Bra skit ;)

 

Sen har jag hört rykten om att din lägenhet påminner om gatorna i Teheran så du får fan se till att städa innan jag kommer upp :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vet inte, hade 100% 3bet på första 30 händerna mot mig dock. han verkar ba köra.

 

spelade ganska tight mot mig. Jag var magiskt kortkall dock så fick ingen jättebra uppfattning

 

nära till tårar nu. när i helvete ska det vända. 3e månaden i rad jag slår rekord i sämst inledning, yiiihoo.

 

det vänder alltid

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har ingen whinerätt 2009 efter emop klonken. sry.

 

agree...

 

Går f.ö runt som ett jävla mongo efter sprutan. Kan typ inte använda vänsterarmen. Blir nog några kanontimmar när feberfrossan slår in...

 

Såg Donnie Brasco igår. Inte sett den innan. Rätt bra...

 

Izy var precis och handlade. Han kom som vanligt hem med massa skräp. Renfällen får iofs ses som ett kap...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

agree...

Går f.ö runt som ett jävla mongo efter sprutan. Kan typ inte använda vänsterarmen. Blir nog några kanontimmar när feberfrossan slår in...

 

Såg Donnie Brasco igår. Inte sett den innan. Rätt bra...

 

Izy var precis och handlade. Han kom som vanligt hem med massa skräp. Renfällen får iofs ses som ett kap...

 

ser jävligt kul ut :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad hände nu?

 

***** Hand History for Game 1998281789 *****

$200.00 USD NL Texas Hold'em - Monday, December 07, 08:40:59 ET 2009

Table Lastern (No DP Heads Up) (Real Money)

Seat 8 is the button

Seat 3: TheOfficeSE ( $200.00 USD )

Seat 8: Noooob80 ( $172.00 USD )

Noooob80 posts small blind [$1.00 USD].

TheOfficeSE posts big blind [$2.00 USD].

** Dealing down cards **

Dealt to TheOfficeSE [ :9h:, :9s: ]

Noooob80 raises [$3.00 USD]

TheOfficeSE raises [$14.00 USD]

Noooob80 calls [$12.00 USD]

** Dealing Flop ** [ :9c:, :7h:, :8d: ]

TheOfficeSE bets [$18.00 USD]

Noooob80 raises [$86.00 USD]

TheOfficeSE raises [$136.00 USD]

Noooob80 raises [$70.00 USD]

TheOfficeSE calls [$2.00 USD]

** Dealing Turn ** [ :7c: ]

** Dealing River ** [ :8c: ]

Noooob80 wins $343.00 USD from main pot

Noooob80 shows [:5c:, :6c: ]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad hände nu?

 

***** Hand History for Game 1998281789 *****

$200.00 USD NL Texas Hold'em - Monday, December 07, 08:40:59 ET 2009

Table Lastern (No DP Heads Up) (Real Money)

Seat 8 is the button

Seat 3: TheOfficeSE ( $200.00 USD )

Seat 8: Noooob80 ( $172.00 USD )

Noooob80 posts small blind [$1.00 USD].

TheOfficeSE posts big blind [$2.00 USD].

** Dealing down cards **

Dealt to TheOfficeSE [ :9h:, :9s: ]

Noooob80 raises [$3.00 USD]

TheOfficeSE raises [$14.00 USD]

Noooob80 calls [$12.00 USD]

** Dealing Flop ** [ :9c:, :7h:, :8d: ]

TheOfficeSE bets [$18.00 USD]

Noooob80 raises [$86.00 USD]

TheOfficeSE raises [$136.00 USD]

Noooob80 raises [$70.00 USD]

TheOfficeSE calls [$2.00 USD]

** Dealing Turn ** [ :7c: ]

** Dealing River ** [ :8c: ]

Noooob80 wins $343.00 USD from main pot

Noooob80 shows [:5c:, :6c: ]

 

Stackar av med 6e nöten och blir förvånad när han är slagen liksom

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...