Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

Klart du ska lira. Kan ju inte skada att testa.

Om inte så ta med en brassestol och en back pilsner. railzzz

 

Får se om halsen är innebanysugen ikväll. Har haft småkänningar hela veckan, och att mrjimmy lurade med mig på squash gjorde inte saken bättre. Överväger framåt kvällen iaf, men det ser väl helt okej ut då innebandy kan vara det absolut roligaste man kan göra i en hall.

 

är du aspuddare luap? bor oxå sjukt nära tellushallen :-) jobb imorn dock...

 

Bot mitt i Midsommarkransen (mitt emellan lilla tunnelbaneuppgången och Tellus bio, typ.) Fick för mig att det gällde brännkyrka/sl-hallen eller vad den nu kan heta, men det kanske ligger något i aspudden också? :roll: Anyway, nära är det garanterat ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Tror jag och Izy drar o köper klubbor snart...

 

Vilka blir vi? Folk får skriva här om dom kommer...

 

IRL

Izy

NikLasvegas

Smooger

Martinnuts

Ragnar(?)

Odonkoor(?)

 

Sören? Mårten? AnteSvante? Shahin?

 

Vi ser ut att bli ett gäng iaf. ringer snubben nu och kollar hur det blir med låneklubbor och komfirmerar att vi vill ha tiden

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sören? Mårten? AnteSvante? Shahin?

 

Vi ser ut att bli ett gäng iaf. ringer snubben nu och kollar hur det blir med låneklubbor och komfirmerar att vi vill ha tiden

 

jag och chillarn7 kommer!

 

ingen av oss har en bandyklubba så vet fan inte hur vi ska göra? Om någon har en åtminstone EN låneklubba så kan jag köpa en ny och chillarn7 kan låna en (då han redan köpt en bandyklubba hemma i trollhättan).

 

någon som ska med och har 1 alt. 2 bandklubbor att låna?

 

korvas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag och chillarn7 kommer!

 

ingen av oss har en bandyklubba så vet fan inte hur vi ska göra? Om någon har en åtminstone EN låneklubba så kan jag köpa en ny och chillarn7 kan låna en (då han redan köpt en bandyklubba hemma i trollhättan).

 

någon som ska med och har 1 alt. 2 bandklubbor att låna?

 

korvas

 

Jag har massa klubbor i boden hos mina föräldrar. Kan åka och hämta dem. men ska kolla om det finns låneklubor. Tror de flesta jag har är felvinklade

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har massa klubbor i boden hos mina föräldrar. Kan åka och hämta dem. men ska kolla om det finns låneklubor. Tror de flesta jag har är felvinklade

 

Aa det vore schyst.. ser även ut som att jag lyckats få med mig Max!

 

Han skulle hit och grinda med oss imrn men börjar han röra på sig nu så hinner han ju

 

ska vi ta med en boll och lira ltie footy också?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

visade vägen för flertalet spelare idag genom att åka först, 1h10m in.

 

Får AA i SB. Co säger 300. Jag 1.1k, syn.

 

Flop 3s4s8x, jag har As. Betar 2k han säger 5.5k jag ställer han synar visar 43. Turn ger mig fd men river blankar. Var nog lite het på gröten var jag nog men vill j vara med på bandy, kolla flyg nu måste j funka att hinna tills ikväll..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

visade vägen för flertalet spelare idag genom att åka först, 1h10m in.

 

Får AA i SB. Co säger 300. Jag 1.1k, syn.

 

Flop 3s4s8x, jag har As. Betar 2k han säger 5.5k jag ställer han synar visar 43. Turn ger mig fd men river blankar. Var nog lite het på gröten var jag nog men vill j vara med på bandy, kolla flyg nu måste j funka att hinna tills ikväll..

 

Åk hem nu så hinner du till kvällens innebandy. Vi var i forum o köpte prylar. Izy var riktigt nära på o köpa fräna innebandyglasögon...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åk hem nu så hinner du till kvällens innebandy. Vi var i forum o köpte prylar. Izy var riktigt nära på o köpa fräna innebandyglasögon...

 

missa flyget idag med ngn timma. och det är cpdyrt arr köpa nytt, bläää. gahh så dåligt att åka'!. 3 nätter till innan flyget går om jag inte bokar nytt vilket nog inte lär hända nu.

 

rummet är jäkligt fint dock och internetet e bra. dags å börja grinda kanske vilket jag inte alls känner för men va fan ska man göra annarrs liksom.

 

tilt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fotboll på småmål är ju nuts!

 

---

 

btw.. blir fan illamående av dexter.. så jävla nervös. och slutet av senaste avsnittet var bara fml omg.. så ska man vänta flera dagar.. suck

 

 

Haha :-) Scenen där grabben och dexter tiltar loss, kan ha varit det bästa som skapats någonsin. Sett den flera gånger i efterhand...

 

"I should have fuckin killed you when I had the chance"

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok. Jag ringde och pratade med honom. Vi får spela gratis ikväll och nästa torsdag. Men det var en annan grupp som var intresserade av denna tiden. Så om vi vill boka upp den inför nästa säsong så måste vi bestämma oss för det redan på måndag.

 

Inför ikväll:

 

*Se till att vara där i alla fall till 21.30 så att vi kan köra vid 22. ( That´s you Shahin)

*Det finns möjlighet att låna klubbor på plats

*Jag har plats i bilen om någon vill ha skjuts

 

Vilka kommer? Vi är i alla fall 8 stycken klara. det är ganska perfekt. Om någon mer vill med så skriv det här så är det bara att komma. Se tidigare sida för vägbeskrivning och mer info

 

Klara:

 

IRL

Izy

NikLasvegas

Smooger

Martinnuts

Shahin

Chillarn

SexxxiiTerran

Maxwell

Ragnar(?)

Odonkoor(?)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

WOW! Såg precis förta avsnittet av danska Paradise Hotel. Det bästa jag sett. Sickt...

 

Ska bli kul med ib idag. Inte rört på mig sedan sista fotbollsmatchen för säsongen...

 

Köpte f.ö ett fussballspel och ett airhockeyspel på stadium istället för en innebandyklubba. Framtiden e ljus...

 

Edit: Fick precis reda på att vår gode vän maxwell också joinar innebandyn:

 

IRL

Izy

NikLasvegas

Smooger

Martinnuts

Shahin

Chillarn

SexxxiiTerran

Maxwell

Ragnar

 

Odonkoor(?)

laafi(?)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...