Gå till innehåll

The Office SE - bump

sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Innhandlade idag ett par joggingskor (800kr känns som ett rån för jogginskor å då var dom typ billgast). Var typ tvungen då jag sedan malta typ snittat en snabbmatspåse om dagen viket har gjort sitt på vikten. Krossade i veckan 90-märket vilket bara kan vara fett i brist på tränande från min sida.

Dags att ta tag i alltså. Och eftersom jag inte kan lira cz hela tiden så var det nu bara ut å springa. Beslutar mig för skogsvägen vilket är en väg jag aldrig prövat att ens gå tidigare. Och det som var tänkt att bli en 20 minuters springtur blev till en timme då jag först virrade bort mig i skogen och sedan när jag väl hittar ut på vägen tar jag höger istället för vänster. Hinner springa ca 1km i fel riktining innan jag ser en skylt in till hasseluddens spa och fattar att jag sprungit i fel riktning.

Gjorde även 10 upphopp vilket hade sin effekt. Benen kändes som gummi totalt efter det. Ändå skönt komma ut å komma igång. Kan bara bli bättre... Mot toppform!

Vad föredrar folk btw, barmark eller gymträning? Själv gillar jag barmarksträning mer. Kanske inte har lika bra effekt som gymträning (ingen aning) men det är fan så mycket roligare. Gillar mest att bara springa också vilket blir så mycket roligare ute i naturen än framför en tv.

Ska försöka mig på lite poker igen nu, gl me.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ut och promenera i lagom rask takt 1h varje morgon innan frukost. Efter ett tag kan du börja mixa mellan promenader och löppass. Skippa överflödiga godsaker och minska matintaget.

Börja i lugn takt så att du inte springer in i väggen, låt motionen och dieten bli en vana.

Du kommer inte ångra dig, lycka till! =)

Länk till kommentar

Ut och promenera i lagom rask takt 1h varje morgon innan frukost. Efter ett tag kan du börja mixa mellan promenader och löppass. Skippa överflödiga godsaker och minska matintaget.

Börja i lugn takt så att du inte springer in i väggen, låt motionen och dieten bli en vana.

+1

Har hört att en kopp kaffe innan ska öka förbränningen.

Skippa lagom och lugn också ;). ALL IN!

gl

Länk till kommentar

fyfan, blir lika tiltad varje gång på svenska äckeldomare. Löjligt låg nivå i allsvenskan och så får dom internationella uppdrag? lol

Fattar för övrigt inte hur ni kan ut och gå/springa i den vidriga kylan. Hur gör ni? :(

+1

Verkligen otippat att Martin Hansson gör sådana tabbar. Eller inte.

Länk till kommentar

gl me.

Ska du tappa vikt så spring... eller gå. Springa är roligare

+1

Har hört att en kopp kaffe innan ska öka förbränningen.

Skippa lagom och lugn också ;). ALL IN!

gl

jag ger det en vecka

Länk till kommentar

fyfan, blir lika tiltad varje gång på svenska äckeldomare. Löjligt låg nivå i allsvenskan och så får dom internationella uppdrag? lol

Fattar för övrigt inte hur ni kan ut och gå/springa i den vidriga kylan. Hur gör ni? :(

Drar på varmaste gamla hockeystället jag kan hitta, extra t-shirt, mössa vantar och sedan det viktigaste en gigantisk halsduk.

hostar ändå som en galning nu när jag kommit in, det är rätt vanligt dock.

promenera är inte riktigt min grej tror jag, vill ta i svettas och bli trött. :)

pokern gick ok. tightade till mitt spel rejält och hitta 6 inköp backet (4 under ev) på 500 händer, alltså wtf, kan det vända nu plz. backade 5k€ förra månaden och e back 7k€ denna månad.

Länk till kommentar

alltså, att ge tipset "spring" är rätt dåligt imo. jag HATAR att springa, jag kan inte ens köra det i kyla för då får jag ont i lungorna och typ kollapsar, och springer jag på sommaren dör mina lungor av pollen. jag kan springa hur mycket som helst inomhus MEN stora problemet med löpning är ju att det e sanslöst tråkigt? ensam med dina egna tankar i 30 minuter? no thanks.

mitt tips är att köra en sport, hitta nåt som e roligt och på så sätt få motivation. det i samband med ändrad kost ger nog goda resultat... jag har tappat 4 kilo sen jag började på thaien till exempel, och det e stört roligt att träna, längtar alltid till nästa pass.

Länk till kommentar

Tycker det viktigaste ändå är att börja äta mindre, börjar du träna blir du oftast hungrigare och måste då äta mer, visst du kommer i bättre form men kanske inte tappar så många kilon.....nä satsa på en diet istället imo!

antar att du menar äta mindre skräpmat?

enda sören behöver göra för att gå ner i vikt är att dra ut och powerwalka innan frukost och försöka äte bättre så kommer kg att rasa bort.

Länk till kommentar

antar att du menar äta mindre skräpmat?

enda sören behöver göra för att gå ner i vikt är att dra ut och powerwalka innan frukost och försöka äte bättre så kommer kg att rasa bort.

som sagt ska springa, tycker det är rätt roligt och skönt med frisk luft.. powerwalka e ju stört tråkigt,,,gå liksom :rolleyes: . springa måste j vara bättre på alla plan.

ny sport lär nog inte hända. om det inte skulle vara ngt som mårten, men orka få blåmärken. ifs lär nog köra hockeybockey snart. :P

Länk till kommentar

som sagt ska springa, tycker det är rätt roligt och skönt med frisk luft.. powerwalka e ju stört tråkigt,,,gå liksom :rolleyes: . springa måste j vara bättre på alla plan.

ny sport lär nog inte hända. om det inte skulle vara ngt som mårten, men orka få blåmärken. ifs lär nog köra hockeybockey snart. :P

jag funderar på att joina nickepickepäronpös lag. vill typ börja spela fotboll för skojskull. vi kan ju båda joina? åtminstone på träningarna?

vore skoj att ha någon sport vid sidan om styrketräningen

Länk till kommentar

jag funderar på att joina nickepickepäronpös lag. vill typ börja spela fotboll för skojskull. vi kan ju båda joina? åtminstone på träningarna?

vore skoj att ha någon sport vid sidan om styrketräningen

mjo, thai skulle jag aldrig palla när jag tänekr efter, enda jag skulle orka och tycker är roligt e fotboll eller hockey.

Hur mkt tjockisen är frisören? :D

haha e inte tjock. handlar mer om att komma i form. har ju tränat hela livet tills för typ 2 år sedan och nu har man totalt försoffat sig. måste ju ta tag it. att sedan dom 8kg fett man samlat på sig kanske försvinner blir ju fin bonus.

Länk till kommentar

+1

Verkligen otippat att Martin Hansson gör sådana tabbar. Eller inte.

Man trodde ju att han skulle vara borta från internationella scenen efter denna straff. Men han får viktigaste matchen igår, helt galet.

Helt söndertiltad då Frankrike inte förtjänar nån plats nån stans medan Irland gjort ett grymt kval..

Nu borde inte Hansson få några mer uppdrag va? Kanske följer bajen till Superettan?

Länk till kommentar

Tror helt klart mest på ett sånt där abtronic midjeband. Du kan ha det på jobbet, när du fikar, ja t.om när du sover. Har hört att dom ska vara fantastiska...

Ärligt talat tror jag, liksom mårten på att hitta en sport som intresserar dig. Jag spelar ju fotboll, om än på en inte särskilt hög nivå, men jag får iaf röra på mig 2ggr i veckan. Även om jag spelar i div 6(vann 7an förra året), så är det jävligt bra tempo, på träning som match, och alla ger alltid järnet. Nu har vi haft uppehåll i drygt en månad, och jag längtar som fan tills vi börjar köra igång inomhus igen...

Av egna erfarenheter vet jag att när man har "fria" tider som med löpning, gym etc, väljer man ibland att stanna hemma, för att tillslut strunta i det helt. Har du däremot träning varje onsdag kl 20-22, och match varje helg blir det lättare att motivera sig, och man har det liksom bestämt. På onsdagar är det träning, och jag förmår inte att missa den...

Dessutom är det ju förbannat mycket roligare med en idrott där man får tävla lite mot andra människor eller andra lag. Nivå är skitsamma, då det blir vad man gör det till...

Ang. imkompetent domarkår, tycker jag att Collina ska göra comeback och döma alla matcher i alla ligor...

Länk till kommentar

• Skapa nytt...