Gå till innehåll

The Office SE - bump

sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

mm fyfan så dåligt, kalle å tove FTW!

mjo ibland överröstas han av bakgrundsmusiken

men rösta på eddie så kanske det dyker upp en video på pokerforum där han kallar NiklasVegas för epic loldog eller tackar er för era röster:mrgreen:

DAI DAI DAI DAI DAI RÖSTA!!!

sms: 72400 , text: eddie

ring: 09941402

bäst att eddie vinner... idol har kostat mig :-(

edit: flygande loldogs.. har fan alla kanaler hör.. vad är det frågan om?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har semi hejjat lite på Eddie just för att du verkar vara en hyvens grabb shahin, men känns som det räckte nu.

Tack m8 :)

Kanske det.. kanske inte. Har svårt att inte vara (väldigt) partisk just nu men det var ändå väldigt starkt jobbat. Nu vet alla i Sverige vem Eddie är och förhoppningvis får vi se honom på scen igen.

synd, hade gärna sett att erik hade åkt.

jag stör mig som fan på hur reza håller i micken. hon knäpper med fingrarna på den hela tiden och vill typ slita av håret på mig när hon gör det jämt... medan hon sjunger.. pratar.. wtf.

Länk till kommentar

haha, återigen +1. Jag tror eddie åkte på sitt låtval. Den passade inte alls hans nasala sång. Nu återstår bara Tove & Kalle som värdiga vinnare. Tyvärr är fjortistjejer benägna att gå sms-gula så erik kommer vinna :cry:

Men ge dig! Erik etta, tvåa Kalle och möjligtvis Tove som trea före Mariette. Trots att jag stör mig sinnessjukt mycket på Toves personlighet och hennes kåta beundrare.

edit, syftar självklart inte på dig sören :roll:

Länk till kommentar

Var inte alls oväntat att Eddie åkte, han va faktiskt sämst av dem som va kvar. Konkurransen är hård =(.

Att erik vinner eller åtminstonde kommer till final behöver man inte vara ett geni att fatta, tror jag ska börja tippa idol för det mesta är så uppenbart imo.

Tove vs Erik i final, mariette åker som 3a, reza eller han hårdrockarn minns inte vad han heter åker nästa avsnitt beror på performance. GG. Kul att kolla på iallafall :).

Länk till kommentar

Var inte alls oväntat att Eddie åkte, han va faktiskt sämst av dem som va kvar. Konkurransen är hård =(.

Att erik vinner eller åtminstonde kommer till final behöver man inte vara ett geni att fatta, tror jag ska börja tippa idol för det mesta är så uppenbart imo.

Tove vs Erik i final, mariette åker som 3a, reza eller han hårdrockarn minns inte vad han heter åker nästa avsnitt beror på performance. GG. Kul att kolla på iallafall :).

Vad får jag för odds på att tove inte når final?

Länk till kommentar

just det, honom ogillar vi också ja, vet inte varför. en jädra smilfink kanske

eller så är jag avis, hehe

näj, honom ogillar vi mkt. står inte ut med hans jävla leende hela tiden. INGEN ÄR SÅ DÄR JÄVLA GLAD. av vilket man kan dra två slusatser.

1. han dum i huvudet.

2. han e fake

inget av dom två får mig att gilla han mer

obv var jag avis när jag sa det till resten av famliljen....svenska avundsjukan... not

Länk till kommentar

Bokat bord på restaurang läckerbiten kl18. Jag, smokkari och laafidogs. Om Padrinos ser detta har vi även bokat för honom, men det är en stor nackdel att varken svara när man ringer, skickar sms, eller skriver på msn. Sluta dra i snasen och styr upp dig...

Frisoren ska käka middag ute med familjen och hakar sedan på oss för öl på söder...

Sexyterran är sjuk och bangar...

Izy, IRLsucks plus gf(s) ska föra hos IRLsucks...

Sedan vidare mot en kickass fest hos shahin...

Där har ni kvällens update. Kommer bli awesomely nice...

Länk till kommentar

Bokat bord på restaurang läckerbiten kl18. Jag, smokkari och laafidogs. Om Padrinos ser detta har vi även bokat för honom, men det är en stor nackdel att varken svara när man ringer, skickar sms, eller skriver på msn. Sluta dra i snasen och styr upp dig...

Frisoren ska käka middag ute med familjen och hakar sedan på oss för öl på söder...

Sexyterran är sjuk och bangar...

Izy, IRLsucks plus gf(s) ska föra hos IRLsucks...

Sedan vidare mot en kickass fest hos shahin...

Där har ni kvällens update. Kommer bli awesomely nice...

Söder softare än Stureplan?

Länk till kommentar

• Skapa nytt...