Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

Några timmars festande senare, valde några av oss att gå ut. Ulaf som regerade festen bestämde sig för att stanna kvar med shahin, och hålla partyt igång, medans vi andra drog vidare till Berns. Rekordmycket folk, och jag vet inte riktigt hur vi snirklade oss förbi kön, men jag tror att IRLsucks flickvän hade ett finger med i spelet där, så jag väljer att tacka henne. Väl inne spottar man direkt MartiNuggets och WPT-Ragnar, och chockerande nog min egen syster också. Bra surr minst sagt...

 

Märkte inte ens att ni stack, var precis lagom wastad så munnen går av sig själv fast man samtidigt kommer ihåg typ allt. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Vet att för något år sedan var det någon i Kalmar som gjort något liknande. Vet inte om det är samma nu, men Bapupa är det väl inte?

 

Det är Bapupa det gäller. Han har kontrakt med Gävle November ut så han är fortfarande kvar däruppe. Tydligen hade han varit ute i Gävle och festat och sen gått på nån efterfest.

 

Spelaren i Kalmar för några år sen var väl Brima Koroma som var utlånad till Enköping och lyckades med att göra ordförandens 14-åriga dotter gravid...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom att ni skulle posta detta (för övrigt nötigt som fan) så måste ju även det senaste delen av prank war'et, som kom i förrgår, även publiceras ASAP:

 

 

Faktiskt ganska bra, basketen är nog ett snäpp bättre dock!

 

Livstilt...

 

Paradise Hotel börjar ikväll och jag har inte 6an...

 

Alla har väl 6an..:? gratis?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror vi kan vara dom enda i Sverige utan. Alla kanaler fungerar utom 6an. Vi ska nog ha den, men det fungerar inte. Vore tacksam om någon kan länka stream ev. torrent till kvällens avsnitt. Går det kanske att se på 6ans hemsida?

 

Skönt..

 

En av killarna presenterade sig som att han "jobbar som pokerspelare", kanske blir epic dåå:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var uppe kolla på den =) egentligen hejar jag på H2K bara för en av mina bästa vänner lirar där (niko), synd de inte slog again =/

 

japp, jag vakna kl 4 av mej själv, antar att det var gud som inte ville att jag skulle missa wcg finaldagen :) kan rekommendera starcraftmatcherna med, jaedong mot stork. GRYMMA matcher

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag också sett programmet. Får ge fan i att vara inne i dagboken mellan 22.00-22.30, då jag alltid ser avsnittet i efterhand. Skönt att det kommer upp på internet direkt efter...

 

Stört lovande program. Catja är en fantastisk kvinna och Jackie är humor rakt igenom. Näe, det finns en överhängande risk att jag inte missar något program...

 

Magiskt...

 

14457_342444435376_762025376_9717750_6834473_n.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...