Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

japp, jag vakna kl 4 av mej själv, antar att det var gud som inte ville att jag skulle missa wcg finaldagen :) kan rekommendera starcraftmatcherna med, jaedong mot stork. GRYMMA matcher

 

wow, peter fredén, "pokerspelaren" (läs ej proffs) har stavat fel på sitt eget namn på facebook "Peter Fredèn"... verkar inte så jävla smart

 

edit: 4 gemensamma vänner med catja. ship shoe in

 

Skall försöka se starcraftfinalen, verkar ju vart sjukt mycket liv där nere i Kinaland :D Angående Peter i PH så är han kusin med en nära vän .. ni kan få ta på mig, är väl så nära man kan komma han :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

wow, peter fredén, "pokerspelaren" (läs ej proffs) har stavat fel på sitt eget namn på facebook "Peter Fredèn"... verkar inte så jävla smart

 

edit: 4 gemensamma vänner med catja. ship shoe in

 

Alltså, hur kan han säga att hans yrke är pokerspelare om han inte är yrkesspelare? :S Vanlig degenfisk eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså, hur kan han säga att hans yrke är pokerspelare om han inte är yrkesspelare? :S Vanlig degenfisk eller?

 

mja, i hans intervju på 6ans hemsida säger han att han liksom inte skulle kunna överleva på poker i ett år... då stämmer det fan att han e SPELARE inte PROFFS. jag e isf fotbollsspelare med, right?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förstasidan på http://www.tv6.se... tittar atm. Var på bio nyss och såg paranormal activity, var obv tvungen att byta kallingar när jag kom hem (typ)... chesuz

 

Såg den också. läskig i slutet, men resten satt jag bara och irreterade mig på hur svårt allt var att tro på. Demoner är en sak att ha i en film, men deras (huvudpersonernas) sätt att hantera det på. suck. vem gör så

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg den också. läskig i slutet, men resten satt jag bara och irreterade mig på hur svårt allt var att tro på. Demoner är en sak att ha i en film, men deras (huvudpersonernas) sätt att hantera det på. suck. vem gör så

 

Det var då fan ingen blyg demon, lät ju som godståget kom varje gång han visade sig. :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

wops.. verkar som att jag fått tag på yttligare två biljetter till peter doherty @ debaser :mrgreen:. Lovade först railfish att vi skulle dra, så lyckades jag fixa två biljetter till oss. Och nu fick jag mail av en person som vill sälja två biljetter. Lovat bort dessa till emil, snöris eller niklas.

 

Så skickar er sms sen och först till kvarn får biljetter. ståplatser där nere. 600kr st sälje rhon :mrgreen:

 

edit: Niklas och Emil firstade och fick biljetterna. Måste hämta upp den vid 19.00 vid hennes port.. någon som orkar joina så kan vi ta något att käka i stan också?

 

edit 2: annonsen ligger ute på blocket så next in line är snöris/izi och efter han watzzz

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förstår inte varför jackie blev som hon blev. Fantastisk farsa...

 

Svartenbrandts brottsregister [redigera]

 

* 1957: Sätts som tolvåring bakom lås och bom på ungdomsvårdsskola.[3]

* 1962: Döms - 17 år gammal - till sitt första fängelsestraff.[3]

* 1967: Svartenbrandt får sin första interneringsdom - för grov stöld och hot mot tjänsteman.[4]

* 1969: Första domen för väpnat bankrån.[3]

* 1972: Rymmer från Kumlabunkern tillsammans med 15 andra fångar, bland annat Miro Barešić och Andjelko Brajkovic.[3]

* 1973: Rymmer tillsammans med tre andra fångar i en sopbil.[4]

* 1979: Rymmer igen, rånar posten på Döbelnsgatan i Stockholm och öppnar eld mot tre poliser som skadas. Döms till tolv års fängelse.[3]

* 1981: Försöker rymma tillsammans med en medfånge efter att ha huggit ned en vakt med en skarpslipad tandborste.[4]

* 1983: Hans dåvarande hustru försöker frita honom från fängelset. Det misslyckas och han döms till ytterligare tio månader.[4]

* 1986: På rymmen rånar han en bank och döms till ytterligare 7,5 års fängelse.[3]

* 1990: Rånar en bensinstation och håller en kvinna inspärrad på Säters sjukhus i sex dagar.[3]

* 1992: Rånar Handelsbanken på S:t Eriksplan i Stockholm.[3]

* 1995: Svartenbrandt blir en fri man.[4]

* 1996: Döms till fyra och ett halvt års fängelse för postrån.[4]

* 1999: Döms till sex månaders fängelse efter att ha varit med vid skottlossning mot poliser i Linköping.[3]

* 2001: Döms till ett års fängelse för kvinnomisshandel av sin före detta fru i Skåne.[5]

* 2002: Friges från fängelset och flyttar till Arbrå i Hälsingland.

* 2002: Rånar Systembolaget i Söderhamn. Grips i Bollnäs och döms till sju års fängelse.[5]

* 2007: Den 29 oktober släpps Svartenbrandt ut från Norrtälje-anstalten.[5]

* 2008: Grips av polis den 10 januari i Borlänge för narkotikabrott (eget bruk) samt brott mot knivlagen.

* 2008: Grips av polis den 13 augusti i närheten av Borlänge beväpnad och på bar gärning under ett inbrott.

* 2009: Efterlyses för misstänkt bankrån i Säter, Dalarna den 8 April och grips misstänkt för det rånet vid en tankmack i Råda utanför Hagfors i Värmland den 9 April.

* 2009: Döms till fem års fängelse för rånet mot Swedbank i Säter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

High stakes celebs på Bärns...

 

14655_1265352706460_1009039852_820013_5400533_n.jpg

 

Mitt favoritmongo kom in o donerade lite...

 

***** Hand History for Game 1958534801 *****

$400.00 USD NL Texas Hold'em - Monday, November 16, 03:51:55 ET 2009

Table Ohio (Heads Up) (Real Money)

Seat 8 is the button

Seat 3: TheOfficeSE ( $941.00 USD )

Seat 8: xxx ( $173.20 USD )

xxx posts small blind [$2.00 USD].

TheOfficeSE posts big blind [$4.00 USD].

** Dealing down cards **

Dealt to TheOfficeSE [ :Qc::Ad: ]

xxx raises [$6.00 USD]

TheOfficeSE raises [$40.00 USD]

xxx calls [$36.00 USD]

** Dealing Flop ** [ :7c:, :6h:, :Ac: ]

TheOfficeSE checks

xxx bets [$52.00 USD]

TheOfficeSE raises [$897.00 USD]

xxx calls [$77.20 USD]

** Dealing Turn ** [ :5c: ]

** Dealing River ** [ :3c: ]

TheOfficeSE wins $1113.20 USD from main pot

xxx shows [8d, 4c ]

 

***** Hand History for Game 1958531560 *****

$400.00 USD NL Texas Hold'em - Monday, November 16, 03:50:13 ET 2009

Table Ohio (Heads Up) (Real Money)

Seat 3 is the button

Seat 3: TheOfficeSE ( $477.00 USD )

Seat 8: xxx ( $498.20 USD )

TheOfficeSE posts small blind [$2.00 USD].

xxx posts big blind [$4.00 USD].

** Dealing down cards **

Dealt to TheOfficeSE [ :Ts::Qs: ]

TheOfficeSE raises [$10.00 USD]

xxx calls [$8.00 USD]

** Dealing Flop ** [ :Qc:, :Jc:, :4d: ]

xxx bets [$116.00 USD]

TheOfficeSE raises [$465.00 USD]

xxx calls [$349.00 USD]

** Dealing Turn ** [ :5d: ]

** Dealing River ** [ :5c: ]

TheOfficeSE wins $953.00 USD from main pot

xxx shows [:8s:, :Jd: ]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förstår inte varför jackie blev som hon blev. Fantastisk farsa...

 

Svartenbrandts brottsregister [redigera]

 

* 1957: Sätts som tolvåring bakom lås och bom på ungdomsvårdsskola.[3]

* 1962: Döms - 17 år gammal - till sitt första fängelsestraff.[3]

* 1967: Svartenbrandt får sin första interneringsdom - för grov stöld och hot mot tjänsteman.[4]

* 1969: Första domen för väpnat bankrån.[3]

* 1972: Rymmer från Kumlabunkern tillsammans med 15 andra fångar, bland annat Miro Barešić och Andjelko Brajkovic.[3]

* 1973: Rymmer tillsammans med tre andra fångar i en sopbil.[4]

* 1979: Rymmer igen, rånar posten på Döbelnsgatan i Stockholm och öppnar eld mot tre poliser som skadas. Döms till tolv års fängelse.[3]

* 1981: Försöker rymma tillsammans med en medfånge efter att ha huggit ned en vakt med en skarpslipad tandborste.[4]

* 1983: Hans dåvarande hustru försöker frita honom från fängelset. Det misslyckas och han döms till ytterligare tio månader.[4]

* 1986: På rymmen rånar han en bank och döms till ytterligare 7,5 års fängelse.[3]

* 1990: Rånar en bensinstation och håller en kvinna inspärrad på Säters sjukhus i sex dagar.[3]

* 1992: Rånar Handelsbanken på S:t Eriksplan i Stockholm.[3]

* 1995: Svartenbrandt blir en fri man.[4]

* 1996: Döms till fyra och ett halvt års fängelse för postrån.[4]

* 1999: Döms till sex månaders fängelse efter att ha varit med vid skottlossning mot poliser i Linköping.[3]

* 2001: Döms till ett års fängelse för kvinnomisshandel av sin före detta fru i Skåne.[5]

* 2002: Friges från fängelset och flyttar till Arbrå i Hälsingland.

* 2002: Rånar Systembolaget i Söderhamn. Grips i Bollnäs och döms till sju års fängelse.[5]

* 2007: Den 29 oktober släpps Svartenbrandt ut från Norrtälje-anstalten.[5]

* 2008: Grips av polis den 10 januari i Borlänge för narkotikabrott (eget bruk) samt brott mot knivlagen.

* 2008: Grips av polis den 13 augusti i närheten av Borlänge beväpnad och på bar gärning under ett inbrott.

* 2009: Efterlyses för misstänkt bankrån i Säter, Dalarna den 8 April och grips misstänkt för det rånet vid en tankmack i Råda utanför Hagfors i Värmland den 9 April.

* 2009: Döms till fem års fängelse för rånet mot Swedbank i Säter.

 

Svartenbrandt är ett riktigt tragiskt fall. Stackars Jackie.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...