Gå till innehåll

The Office SE - bump

sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Tsiiiiickes. Trodde högsta HUborden på Party var 10/20$.

lirat en hel del 6max också. 35k från 10/20 HU, 60k från 25/50. resten från annat, typ 15/30 och 5/10

standard av en tjej jag gillar

xxxxx säger:

ska vi leka?

johan säger:

om du vill

xxxxx säger:

ja

xxxxx säger:

men jag kan inte i helgen.. det vanliga dilemmat

johan säger:

ok

standard

jag är korkad. jag fattar inte

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

yessss hitta 7,5kplusset efter att ha suttit stuck på nl2k... som sämst satt han med över 10k på bordet

lirar mot en snubbe påå NL2k, han jobbar upp sej till 10k på bordet, jag håller på å riva ur håret eftersom det e för högt för mej atm, spelar bara när folk är dummare än sten. iaf, han lyckades överfärga mej med floppad kung hög mot min tio hög, 7k pot. sådär. sen lyckades jag jobba mej tillbax men tappa 7k pot 44 v JT på 489Qx. vi dega river så jag kunde ha kommit undan billigare, ville ta livet av mej efter.

aja, en jävla massa småpotter senare och en färg v färg som JAG VANN så lyckades jag plocka han. kan knappt tro det e sant såhä i efterhand.

jag vet inte hur många av er som lirar hu, men ibland möter man bara en jävla bääver men ahan klonkar in allt och han sitter tillslut med typ 5-6 inköp. såna är typ omöjliga att ta tillbax ifrån eftersom du ligger under så jävla hårt psykiskt. iaf, jag har på senaste tiden typ alltid tagit tillbax allt skiten jag torskat mot alla dessa åsnor och det e typ på det sättet jag fått så sexiga resultat på senaste.

mitt första shahin-inlägg. snackar obv längd, inget whine här inte. nu ska jag öppna en cola och fira att jag e så jävla disciplinerad på poker!!!!!!!!!!

Länk till kommentar

Vaknar upp sjuk till 3 kvalitetssidor i dbn. Tänkte även jag posta mina resultat för månaden...

Totalt 10 händer nl200, 49$ upp...

Betting ca 600kr ner...

Såg Zingo igår. Lite sämre än jag trodde, men överlag helt okej...

Mamma fyller år idag, ska firas med nån form av middag. Är jävligt sugen på att bli kvitt sjukdomen nu, så att jag kan dra igång grindet. Måste haka på framgångståget i dagboken. Siktar på att börja på allvar nu på måndag...

Bajen slog i år fotbollshistoria. Ensamma i Sverige om att ha åkt ur allsvenskan 10 gånger! På söndag kan dom dock få sälsskap av dif. Ärofyllt pris imo...

Länk till kommentar

• Skapa nytt...