Gå till innehåll

The Office SE - bump

sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

försöker du (hsven) säga att jag skrvier ut mitt back utan $ för att det ska se ut som om det e mindre? e du dum? jag behöver ju inte skriva resultat öht.

entablade en superfisk på nl1k och det är såklart jag menar dollar. varför skulle jag ens skriva ut en pyttesumma som 9k sek? lal

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

försöker du (hsven) säga att jag skrvier ut mitt back utan $ för att det ska se ut som om det e mindre? e du dum? jag behöver ju inte skriva resultat öht.

entablade en superfisk på nl1k och det är såklart jag menar dollar. varför skulle jag ens skriva ut en pyttesumma som 9k sek? lal

Jag fick ju iaf medhåll att många gör så, inget speciellt riktat mot dig (skrev ju "proffsen" ;))

Cooling 8-)

Länk till kommentar

Tänk om det en gång i livet, skulle hända något helt sinnessjukt. Som att hbk skulle vinna mot göteborg idag. Idiotiskt att ens ta upp saken...

Såg f.ö district 9 igår. Mycket bra imo. Bra tajming atm...

Eller att Örebro vinner mot Gnaget..:-D

Länk till kommentar

yes vår städerska kommer imorgon så vi slipper fortsätta leva i misär. Niklas vi måste plocka bort det värsta skräpet innan hon kommer bara. Gör så mycket du orkar.

Dom direktiven gillar man ju:)

Hittils har jag tagit in posten, och sett senaste avsnittet av Euro Talk. Tror jag ska ta en dusch...

Länk till kommentar

• Skapa nytt...