Gå till innehåll

The Office SE - bump

sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Sitter och packar och får typ stånd av bilderna (inte djuren). Kommer bli grymt detta. 5-kampen kan vi dock skriva av redan nu, sätt bara in degen på mitt konto. Biljard, dart och fussballspel. Lol gg. Får man föreslå ölhävning som en ytterligare gren? Har förstått att jag är något av äldst och därmed stamfader, så den grenen ska ju vara en baggis.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

inleder sessionen såhär hehe :mrgreen:

ser fram emot malta

bluffsyn ftw!!

$1/$2 No Limit Holdem

6 Players

Converted at weaktight.com

Stacks:

UTG FunkyMuddi ($205.30)

UTG+1 densmaxou ($137.60)

CO alfa11880 ($164.60)

BTN dark_side47 ($54.30)

SB Hero ($406)

BB AnnaC83 ($219.45)

Pre-Flop: ($3, 6 players) Hero is SB 6:diamond: 8:diamond:

1 fold, densmaxou raises to $4, 1 fold, dark_side47 calls $4, Hero raises to $18, 1 fold, densmaxou calls $14, dark_side47 folds

Flop: 4:diamond: 9:club: 9:heart: ($42, 2 players)

Hero bets $28, densmaxou calls $28

Turn: 2:diamond: ($98, 2 players)

Hero bets $360, densmaxou calls $91.60

River: A:club: ($549.60, 2 players)

Final Pot: $549.60

Hero shows

6:diamond: 8:diamond:

densmaxou shows

3:diamond: 5:heart:

Hero wins $268.40 ( lost -$137.60 )

densmaxou wins $278.20 ( won +$140.60 )

dark_side47 lost -$4

Länk till kommentar

micke (padrinos) sover på balkongen (solen går upp 9-10?) i en spjälsäng och han måste vara där till imorgon kl 4 utan mat och sånt.vi har låst dörren så han kan inte ens avbryta om han villa HEHEhehehe. stört bra. han får 140 € för besväret (ha sopa)... det e typ en ahlv åjro per pers om han klarar det... dessutom kommer det hi 8 spanjorskor imorgn på förfest som han missar. vilketn NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅB

jag skriver full,j jag o irl va på strippklubb i ett par timmar jag tror jag skriver bra och sådär... vi får se imorgon

solen går upp nu, kl e samma som sverje

Länk till kommentar

smooger ska in till sjukhuset nu, efter ha dykt i poolen , ett par stygn lär det bli ................................

men LOWL jag o max slogs liksom I POOLEN men ingen av oss ska till sykhyset.... jävla pajas

"can you like pick me up, i need to go to the hospital.... the hopital.... yeah..."

loldogs... vilken pajas. hoppas han inte klarar sej

och dör

NAKEN

Länk till kommentar

haha om jag tidigare tvekade på att åka till malta så har dem tre senaste posterna övertygat mig :mrgreen:

Hoppas inget allvarligt hänt Anton dock:shock:

---

Jag måste säga att jag är mer åt herocall hållet än herofolds.. äh vem lurar jag.. hatar folda överhuvudtaget.

Men idag foldade jag AK PREFLOP!!!!!!!!!!!!!!!! mot samma kille och det visade sig att han han hade AA. Då 5bettade han mig så otroligt jävla konstigt och obv var vi djupare än 100bb. Den folden kommer inte hända igen. Nu gör han den här förbannade åsneraisen igen på floppen. Vad gör han annars det här spelet med förutom set?

Sen att jag tar syn och turn är cpspader vilket nu ger mig en hel del outs.. sak jag bara folda flopp? ska jag folda turn? ska jag skeppa turn? ska jag skeppa flopp? har han någonsin något annat än nöt här?

ätrött som en bajskorv.. 4900 händer och ätnligen +.

$1/$2 No Limit Holdem

6 Players

Converted at weaktight.com

Stacks:

UTG Tirzau ($230.10)

UTG+1 ComeTogthr ($457.40)

CO robert.james ($95.50)

BTN Hero ($463.35)

SB rappiopeluri ($195)

BB Sr.Tenente ($173.35)

Pre-Flop: ($3, 6 players) Hero is BTN Q:spade: Q:diamond:

Tirzau raises to $4, ComeTogthr calls $4, 1 fold, Hero raises to $20, 2 folds, Tirzau calls $16, ComeTogthr calls $16

Flop: 3:spade: 4:spade: 2:diamond: ($63, 3 players)

Tirzau checks, ComeTogthr checks, Hero bets $42, Tirzau folds, ComeTogthr raises to $125, Hero calls $83

Turn: J:spade: ($313, 2 players)

ComeTogthr bets $150, Hero gör vad?

Länk till kommentar

Sitter och väntar på hemkörningspizza atm. Sjuk kväll igår. Smooger till sjukan vi 6-tiden på morgonen. Det straffar sig att efterfesta i vår pool obv...

Padrinos tog ett bet han nog ångrar. För 140euro skulle han sova i spjälsängen, vilket suger stenhårt, och han får inte gå därifrån innan kl5 idag. Vi har endast gett han öl som matintag, och snart kommer vår pizza. Han får obv inte smaka, och vi kommer stå bredvid och teasa. Vi har även skjutit ut spjälsängen på balkongen. Tyvärr är det inte stekande hetta idag, vilket hade varit olidligt...

Snusarn kommer ikväll vid 11-tiden. Vi har givetvis arrangerat att Paul hämtar upp honom på flygplatsen. Även han får ett kungligt välkomnande med en skylt utanför tullen. Willkommen...

Förfesten igår bestod mestadels av fuck the dealer, bluffpoker, och indianpoker. Tillslut kom någon på att vi faktiskt har ett nötrum för dessa tillfällen. Obesegrad på fussballspelet. Vunnit mot irl, sexy, och smooger. Bådar gott inför stundande 5-kamp. Tyvärr hade smooger sönder darttavlan efter att ha kastat så hårt att den gick i marken...

Bargatan som vi var på igår var rätt bra. Kan nog bli ett par jävligt roliga kvällar där. Gratis inträde, billig dricka, coh en sjuhelvetes massa folk. Enda negativa var väl att bråkrisken var skyhög. Så fort man rörde sig var det nån maltesisk 15-åring som ville tjafsa typ...

Länk till kommentar

Jag, frisoren, irlsucks, maxwell och sexy gick precis in gjorde ett high stakes stryktips. 5184kr obv. Shotgun 13-rätt-tröjan...

1. Halmstad - Helsingb. 1 X 2

2. Arsenal - Wigan 1

3. Aston V. - Portsmo. 1 X

4. Bolton - Stoke 1 X

5. Hull - Birmingh. 1 X 2

6. Cardiff - Queens PR 1

7. Middlesbr - West Bro. 1 X

8. Watford - Leicester 1 X

9. Crystal P - Derby 1 X

10. Newcastle - Plymouth 1

11. Nottingh. - Blackpool 1 X 2

12. Peterbor. - Reading 1 X 2

13. Preston - Coventry 1 X

Länk till kommentar

1. Halmstad - Helsingb. 1 X 2

2. Arsenal - Wigan 1

3. Aston V. - Portsmo. 1 X

4. Bolton - Stoke 1 X

5. Hull - Birmingh. 1 X 2

6. Cardiff - Queens PR 1

7. Middlesbr - West Bro. 1 X

8. Watford - Leicester 1 X

9. Crystal P - Derby 1 X

10. Newcastle - Plymouth 1

11. Nottingh. - Blackpool 1 X 2

12. Peterbor. - Reading 1 X 2

13. Preston - Coventry 1 X

Blev 11 rätt och 946kr. Vi tar igen det nästa vecka istället...

Länk till kommentar

• Skapa nytt...