Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Börjar sessionen med en disconnect protect cheat

 

IPoker Network $2000.00 No Limit Hold'em - 2 players - View hand 280810

The Official DeucesCracked.com Hand History Converter

 

Hero (BTN/SB): $2079.00

BB: $3129.28

 

Pre Flop: ($30.00) Hero is BTN/SB with A :spade: 2 :heart:

Hero raises to $60, BB calls $40

 

Flop: ($120.00) Q :heart: K :diamond: 7 :club:(2 players)

BB checks, Hero bets $80.00, BB calls $80

 

Turn: ($280.00) T :club:(2 players)

BB checks, Hero bets $280.00, BB calls $280

 

River: ($840.00) 7 :diamond:(2 players)

BB checks, Hero bets $1659.00, BB calls $0

 

Final Pot: $4158.00

BB shows J :diamond: K :spade:

Hero wins $1659.00

BB wins $839.00

(Rake: $1660.00)

 

anmälde du han ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Börjar sessionen med en disconnect protect cheat

 

IPoker Network $2000.00 No Limit Hold'em - 2 players - View hand 280810

The Official DeucesCracked.com Hand History Converter

 

Hero (BTN/SB): $2079.00

BB: $3129.28

 

Pre Flop: ($30.00) Hero is BTN/SB with A :spade: 2 :heart:

Hero raises to $60, BB calls $40

 

Flop: ($120.00) Q :heart: K :diamond: 7 :club:(2 players)

BB checks, Hero bets $80.00, BB calls $80

 

Turn: ($280.00) T :club:(2 players)

BB checks, Hero bets $280.00, BB calls $280

 

River: ($840.00) 7 :diamond:(2 players)

BB checks, Hero bets $1659.00, BB calls $0

 

Final Pot: $4158.00

BB shows J :diamond: K :spade:

Hero wins $1659.00

BB wins $839.00

(Rake: $1660.00)

 

hade han inte fuskat hade han säkert synat!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja du sparade ju massa pengar, sluta gnäll

 

Vet inte om du är ironisk och tycker jag är en idiot eller om du menar det. Jag tycker ju att det är riktigt vidrigt att det fuskas, även om man råkar spara pengar på det (vilket inte ens är säkert). Men vid just det tillfället sparade han nog i snitt på en dp fusk. Däremot borde det ändå bestraffas med konfiskering av spelarens pengar och avstängd på livstid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det för något? Aldrig hört talas om :?

 

Om en spelare disconnectas mitt under pågående hand på ett bord som har disconnection protection, så räknas han all in för det belopp som redan är investerat.

 

Hans hand foldas således inte utan går till showdown. Rätt nice sätt o fuska på ifall man som i fallet med IRLsucks får ett 3e barrell mot sig o är osäker på om ens hand står. Då kopplar man bort nätet bara och det blir automatiskt showdown.

 

Typ alla har tagit bort det här nu pga massiv fusk. Var väl mest aktuellt på nätpokerns barndom då dålig uppkoppling var vanlig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vart får man tag i gamla matcher? Måste fan se matcherna mellan Man.U-Arsenal då Vieira och Keane spelade.

 

Har sett den här videon tidigare men först nu jag noterat att ingen hälsar på Vieira förutom Neville som tar tag i Vieiras hand och trycker hårt :mrgreen:. Kolla på hans arm hur den spänner sig haha.

 

Juve-Bordeux idag... vi håller obv på våra italienska hjältar från turin.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis hemkommen från Sicilien. Sammanfattningsvis en mycket lyckad resa. Ganska standard familjesemester. God mat+dryck, lite sol o bad, jävligt lugnt och stillsamt. Inga konstigheter som färjan-håkan hade sagt...

 

Trodde dagboken skulle semi-dö när man var borta, men mycket glädjande har den tagit rejäl fart. Bortsett från allt spotifysnack är det ju kvalitet rakt igenom...

 

absolut äckligaste jag sett xxxxxxxxxxxx

borde nästan varna, riktigt äckligt så varning, killen slår sitt ansikte i 2 typ

 

Vad är det som händer i klippet? Vågar ju inte titta när alla säger att det är sjukt vidrigt. Är det i klass med filmen på mordet i dnepropetrovsk?

 

Orkar inte tänka. Shippa mig sökord på google/youtube för att hitta dessa mycket omtalade videor...

 

Kanske kan bli Malta för mig ändå boys, något nummer man kan nå NV på? Är väl inte direkt coinflip att jag kan komma ner men betalar lätt en plats i huset för att vara på säkra sidan om jag kan klonka irl. :-)

 

Eller kan jag "boka" detta med någon annan som inte är på resande fot?

 

Nu har det ju gått lite tid sen du skrev detta, men hoppas du kommit närmre en flygbiljett. Din plats i huset har aldrig försvunnit, och ALLA som ska med hoppas innerligt att du hakar. Kan du inte haka hela tiden, föreslår jag att du bokar så lång tid som möjligt. Som jag skrev i din db precis, så behövs du för att göra denna episka resa så episk som möjligt....

 

mina rika vänner, jag vill spela maltas emop men vill sälja procent kan nån vara god och köpa procent av mej? vill iaf sälja av 50.... irl? snusarn? sören? nilba? snusarn? kaffe? nån raildog?

 

Jag köper 1%, baserat på att jag är speltorsk...

 

bläää kanske också blir tvungen att passa på maltaresan :cry:

 

Finns liksom inget annat alternativ än att du ska med shahin. Kommer bli sinnessjukt roligt ju...

 

Förresten. Finns väl ingen som helst anledning att utgå från att internet är kasst? Finns inget som tyder påå det. Villan är nöt, förmodligen är linan det med...

 

Stoke - Chelsea 1-2

Diagne-Faye 32

Drogba 48

Malouda 94

 

Sjukt om damerna hade vunnit mot england i gruppen och Maloudas mål i 94e inneburit att ni hade satt det feta oddsetbetet, för det hade väl räckt till (173k?) feta cash?

 

Älskar såna här inlägg:)

 

Klart det är illa menat. Kom och precis att tänka på att Sören måste vara denna som är ner överlägset mest på betting / spel o dobbel lifetime på kontoret?

 

Jag är back 10k sek till sören på jackpotspelet. Jag är överlägset mest back på sportsbetting på kontoret. Tippat stryktipset varje vecka sen jag gick i 2:an(grundskolan). Insatserna har variterat från 16kr-5000kr+, samt att jag är mycket back på oddsspel. Ju mer jag tänker på sktien, desto deppigare blir man...

 

han e väl bara en fitta?

 

Ja. Adebayor har vi dessutom träffat. Minns du under ept-london när du, jag och izy köpte svartbiljetter till Arsenal-Newcastle(2-0). Innan matchen svängde Ade upp framför oss i sin bil, smålog lite, trodde han var kung, och körde vidare mot arenan...

 

 

Håller med om att for lovers är bättre. riktigt skön. Är inte Back from the dead en libertines låt?

 

 

Har för mig att pete och wolfman skrev back from the dead tillsammans.. bäst är nog libertines med You're My Waterloo... riktigt jävla bra

 

Libertines-YMW tillsammans med Don't Look Back Into the Sun, Babyshambles-You Talk...

 

Vill dessutom gratulera shahin till lägenheten. Stort!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I söndags hyrde jag och min familj en bil för att ta oss till Palermo. Jag hade tjatat till mig detta, då jag hemskt gärna ville raila lite italiensk fotboll när jag ändå var på plats. Ingen stormatch, Palermo-Bari, men ändå roligt. Dessutom lockade den beryktade, något smutsiga staden Palermo, som är italiens 5:e största stad.

 

Vi kom fram 2 timmar innan matchen började, checkade in på hotellet, och gick sedan på jakt efter biljetter. Ryktet gick om att det var slutsålt(är aldrig det i italienska ligan), men vi fick tips om en fotbollsbar, Bar Rosanero, som tydligen skulle ha några biljetter till övers. Vi tog taxi dit, och köade med massa sicilianare. Sjukt mycket folk, och efter att ha bufflat sig fram i kön, efter ca30min, var det vår tur. Vi möttes av negativ varians då dom sa på mycket dålig engelska, att utlänningar inte kunde köpa biljetter där. Apartheidkänsla, men våra underrullade italienskakunskaper tillät oss inte att ta fighten. Endast sicilianos sa dom, och mycket möjligt att korrupta italien har kvar såna fascistregler, på vissa ställen. Semitiltade(mest jag, då familjens fotbollsintresse är relativt vagt) begav vi oss mot arenan, där vi återigen fick negativ varians. Fanns inga köpställen. Vi frågade överallt, men det var tydligen slutsålt. Jävligt irriterande att ta sig hela vägen till Palermo för att sedan bli nekade matchen.

 

Familjen ville inte köpa svart, men jag försökte ändå. Har köpt svart utanför, till många events i mina dagar. Alltid lyckat resultat, trots överpriser etc. Imo kan man alltid ta sig in, överallt:)

I Italien är dock biljetter personliga på fotbollsmatcher. För att ens få köpa måste man uppvisa leg/pass etc. Hursomhelst finns den svarta marknaden, om än lite mer korrupt. Fick tag i några som sålde, och dom förklarade för mig, hur jag skulle få köpa en biljett till curvan av dom för 20euro(ord pris 9euro), sedan skulle vi tillsammans gå in, muta en polis dom kände, och om det blev problem skulle vi stå upp som ett lag och sparka ner ev. motstånd. Kändes semisäkert, och päronen var inte jättepositiva till detta. Slutade med att det inte blev någon match för min/vår del, men trots det en lyckad tripp till Palermo. En stad som enligt mig har stora likheter med Neapel. Väldigt få turister dessutom, vilket jag gillar. Man kan bli lite trött på svennebanan, som dominerade Taormina, där jag spenderade resten av veckan.

 

Matchen slutade 1-1, efter att Budan kvitterat för Palermo i 91:a.

Får typ ta på mig skiten, trodde inte det skulle vara slutsålt. Borde dessutom ha researchat lite var man köper biljetter i förväg.

 

Avslutade resan på bästa sätt igår iaf. Tomatsoppa, Cannelloni alla sicilana, och Cannoli till efterrätt. Maten i Italien, och kanske främst Taormina är ruggigt god. Åt bara pizza en gång på en vecka, vilket jag är nöjd över. Missar för mycket om man fastnar i pizza/pasta bolognesse-träsket...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...