Gå till innehåll

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

Postad
vågade inte kolla på ditt

Jag vågar inte heller kolla.. Sören skrev något om pussla ihop ansiktet och sånt... vill dock kolla.. för nyfiken :roll:

aja får avgöra imrn.. sliip now

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Postad
fyyyyfaaaan klippet, äckligaste jag sett

Jävligt ballt. Många som gör det av olika slag dock verkar det som. Kommer inte ihåg vem det var vi såg i vegas men han gjorde något liknande. Denna var bättre dock, mkt rappare i käften.

Postad
Jävligt ballt. Många som gör det av olika slag dock verkar det som. Kommer inte ihåg vem det var vi såg i vegas men han gjorde något liknande. Denna var bättre dock, mkt rappare i käften.

level? :S:S

kan alla bara sluta säga hur äckligt det är.. snart kan jag ju inte motstå att kolla längre :-(

se det då fegis 8-)

Postad
absolut äckligaste jag sett xxxxxxxxxx

borde nästan varna, riktigt äckligt så varning, killen slår sitt ansikte i 2 typ

satan! själv trodde jag att jag var rätt härdad med äckel-klipp men fan den där var sjuk..

Postad
Hahaha polarn instaspydde :D

satan! själv trodde jag att jag var rätt härdad med äckel-klipp men fan den där var sjuk..

Thats it.. Ska se den där de första jag gör imorgon (föredrar att kunna sova)

Postad

Man vet att man springer bra när man gör en riktigt bajssession, spelar dåligt, springer dåligt men ändå lyckas plussa i slutändan tack vare två snabba flipps på sin högsta nivå precis innan man ska sluta

Postad
fyyyyfaaaan klippet, äckligaste jag sett

level? :S:S

se det då fegis 8-)

Haha omedveten level där av Rooney tror jag Bluwwe. Han menar obv korttricket medans ni pratar om det äckliga klippet som jag inte tänker kolla på.

Postad
Sjukaste klippet jag har sett i hela mitt liv, bilden kommer etsa sig fast i huvudet alltså fy faaaan varför kollade jag?!?!?!? Överlvede han?:S

ser det som en mirakel att dom ens fått honom till ett bord, han borde j dö typ direkt när han träffar och annars pågrund av blodförlust.

Är det 2 girls 1 cup-klass?

japp

Postad
vad är det med folk? typ arstakillen, weddie

Jag tyckte spelet var tillräckligt manligt för att skämta om att det var bekostat i längden.. Frågan är ju vad ditt problem är i frågan?

Postad
Vad är det som händer i klippet? Vågar ju inte titta när alla säger att det är sjukt vidrigt. Är det i klass med filmen på mordet i dnepropetrovsk?

en kille ska dyka från en kaj typ men är en kan till under. såhär ungefär:

oooo /|\

ooolll /\

||||||||||

||||||||||

|||||||||||||

|||||||||||||^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

han failar och slår ansiktet i den undre kanten, och det blir så galet mycket blod i vattnet. sen får man se när han är på sjukhuset och hela ansiktet är typ borta. Kollade inte så jättenoga men tror typ en ögonglob dinglade lös också. Sjukt vidrigt var det.'

med reservation för fel

• Skapa nytt...