Gå till innehåll

The Office SE - bump

sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

Observera de synnerligen chica pokerbrallorna kåkfararen har på sig. (Nåt för JohnH kanske, passar hans pokerpjuck som en handske). Att svärta ner gruppen "white trash" är onödigt, tycker jag. Det räcker med det ordinära "trash", eller? :mrgreen:

Haha, det hade jag helt missat, fulländar ju hela bilden!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

förresten kan jag berätta att jag blivit sjuk. är illamående hela tiden men är precis sådär på gränsen så varje gång jag sätter mej vid toan för att spy kommer bara massa rapar... kan inte äta heller eftersom allt känns äckligt så går runt hungrig med typ :/ weak!

sover feber-powernaps i 1-2 timmar där jag drömmer om UFC. weak.

Länk till kommentar

Bör man bli irreterad om man startar upp alla sina bord. Får instant action av en italienare på B2B och internet dör efter hand 4 där jag tappar inköp. Startar om datorn + modem 3 gånger men inget händer ( brukar lösa problem annars ). Jag ringer Com Hem support och kommer fram efter 20 min telefonkö. Då dör batteriet på telefonen eftersom jag har glömt laddaren hos min bror. Försöker installera mitt 3 modem men det vill som vanligt inte fungera.... Nu startade internet utan anledning.

bajs

Länk till kommentar

Bör man bli irreterad om man startar upp alla sina bord. Får instant action av en italienare på B2B och internet dör efter hand 4 där jag tappar inköp. Startar om datorn + modem 3 gånger men inget händer ( brukar lösa problem annars ). Jag ringer Com Hem support och kommer fram efter 20 min telefonkö. Då dör batteriet på telefonen eftersom jag har glömt laddaren hos min bror. Försöker installera mitt 3 modem men det vill som vanligt inte fungera.... Nu startade internet utan anledning.

bajs

Haft problem med comhem i 2 månader och snackat med deras support konstant men inget händer

Länk till kommentar

Ni som hade ComHem problem. kan inte ni berätta vad för problem ni hade och hur ni löste dem.

Jag valde ComHem för att det är tydligen dem som har dragit linorna i huset där jag bor. Bör jag byta?

Alltså du får ju inte bättre utav någon annan kabel leverantör, mitt comhem har fungerat felfritt sen vi fick det till björknäs. Har haft det tidigare också, då har det vart bra då ocskå. Minns dock att det var riktigt dåligt när det var UPC och man spelade CS för typ 8 år sedan ;)

Länk till kommentar

• Skapa nytt...