Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Det där minns jag. Shahin skulle betala städerskan för att packa hans väska. Aldrig någonsin sett en människa vara så rädd...

 

Synd att du inte filmade mig lite mer på shahins Lisa87video. Jag sitter konstant och skrattar. Sjukt rolig kväll det där...

 

Nu ska jag, sexy och några andra icke pokershonnar in till stan o dricka pilsner. En god vän som har sommarjobbat på Rhodos har kommit hem...

 

Har även goda vibbar inför kvällens match, Liverpool-Aston Villa. Tror på en stabil 2-0seger...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Lisa87, din nya flickvän Shahin? Låter som de med dom teorierna du har, lite småskär sådär..

 

Det där minns jag. Shahin skulle betala städerskan för att packa hans väska. Aldrig någonsin sett en människa vara så rädd...

 

Synd att du inte filmade mig lite mer på shahins Lisa87video. Jag sitter konstant och skrattar. Sjukt rolig kväll det där...

 

Nu ska jag, sexy och några andra icke pokershonnar in till stan o dricka pilsner. En god vän som har sommarjobbat på Rhodos har kommit hem...

 

Har även goda vibbar inför kvällens match, Liverpool-Aston Villa. Tror på en stabil 2-0seger...

 

Pool tare, helt klart, helt rätt! GOGO

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Shahin hanterar spindlar

 

 

loooooooooooooooooooooooooollllllll

 

fan den där spindeln.. helvete. Tog ut min väska sen såg jag bara något som HOPPADE(!!!) från väskan på sängen och snabb sprang därifrån och gömde sig. Shiat...aldrig sett en sån stor spindeln. Och värst av allt.. jäveln kunde hoppa och var obv hämndlysten. Värre än getingen som attackerade oss i kontoret.

 

Var OBV tvungen att agera :mrgreen:

 

edit: Hade inte öppnat garderoben sedan jag kom till thailand.. spindeln var så stor att jag såg jävelns ansiktsuttryck... hur jävla chockad den var över att jag till slut öppnade dörren. En människa ska aldrig behöva se en spindels ansiktsuttryck... :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett par pilsner på Göta Ark, en timmes grind, och en fotbollsmatch senare är jag på kluvet humör. Grindet gick mycket bra, slutade 518$ upp på drygt 400 händer, efter att ha sprungit långt över EV. Liverpool däremot såg riktigt bleka ut, igen. Torres förstår jag inte riktigt vad han håller på med. Urusel för 3:e matchen i rad, trots 2 mål. Glen Johnson är väl enda positiva atm. Han är GRYM...

 

Ska slötitta lite Big Brother nu, sen blire grind igen...

 

Edit: Glömde dom underbara resultaten i allsvenskan. IGEN... dif-ifk 0-0, öis-malmö 1-0, gefle-bajen 1-0. Svårt:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...