Gå till innehåll

The Office SE - bump

sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Är det bra eller dåligt? :rolleyes:

Bra på plan, katastrofal utanför. Hoppas aik har skrivit in några klausuler i hans kontrakt om t ex alkohol och bilkörning mm

Bra obv. Han är bland de bästa spelare AIK haft under 2000-talet. Att han är en idiot utanför planen är en sak, men säger inte nej till bra spelare för det. Finns garanterat skrivet i hans kontrakt att om han inte sköter sig, kan AIK bryta det, eller bestraffa människan på ett eller annat sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra obv. Han är bland de bästa spelare AIK haft under 2000-talet. Att han är en idiot utanför planen är en sak, men säger inte nej till bra spelare för det. Finns garanterat skrivet i hans kontrakt att om han inte sköter sig, kan AIK bryta det, eller bestraffa människan på ett eller annat sätt.

Jo han är jävligt duktig det är han.. helt klart en förstärkning.. och man borde väl lära sig av sina misstag nångång tycker jag.

Måste väl vara rätt bra affär med.. dom köper väl tillbaka honom bra mycket billigare än dom sålde?

Länk till kommentar

Jo han är jävligt duktig det är han.. helt klart en förstärkning.. och man borde väl lära sig av sina misstag nångång tycker jag.

Måste väl vara rätt bra affär med.. dom köper väl tillbaka honom bra mycket billigare än dom sålde?

Marginellt. Dom reade bort honom, men en liten profit blev det väl. Däremot är han fortfarande bara 24år gammal och man kan nog göra en rätt bra vinst, när han förmodligen säljs på nytt om något år.

Länk till kommentar

Marginellt. Dom reade bort honom, men en liten profit blev det väl. Däremot är han fortfarande bara 24år gammal och man kan nog göra en rätt bra vinst, när han förmodligen säljs på nytt om något år.

jaså är han inte äldre.. tycker det var evigheter sen han spela i häcken eller var det nu var han kom ifrån till aik.. ja men då kan det ju bli en bra affär så småningom då.. var aik me å bjöd på wilton innan han gick till malmö?

Länk till kommentar

jaså är han inte äldre.. tycker det var evigheter sen han spela i häcken eller var det nu var han kom ifrån till aik.. ja men då kan det ju bli en bra affär så småningom då.. var aik me å bjöd på wilton innan han gick till malmö?

Nope. AIK har liksom Bajen, det ruggigt dåligt ställt med ekonomin. I princip värvningsstopp innan säsongen, och det gäller även nu. Agent03 tyckte väl antagligen att Dulee var för bra för att tacka nej till, och därför värvades han. I övrigt kommer det inte att spenderas mycket i AIK framöver. Hade ekonomin funnits är jag övertygad om att Wilton hade valt AIK före. Jag hyser dock inget agg mot honom. Klart han ska gå till Malmö. AIK hade inte råd att ge sig in fajten, inte mycket Wilton kan göra åt det, utan han måste tänka på sin karriär.

Länk till kommentar

Nope. AIK har liksom Bajen, det ruggigt dåligt ställt med ekonomin. I princip värvningsstopp innan säsongen, och det gäller även nu. Agent03 tyckte väl antagligen att Dulee var för bra för att tacka nej till, och därför värvades han. I övrigt kommer det inte att spenderas mycket i AIK framöver. Hade ekonomin funnits är jag övertygad om att Wilton hade valt AIK före. Jag hyser dock inget agg mot honom. Klart han ska gå till Malmö. AIK hade inte råd att ge sig in fajten, inte mycket Wilton kan göra åt det, utan han måste tänka på sin karriär.

Ja bajen kunde tydligen shoppa trots sparkrav oxå, dom gav ju den här mittbacken monday james kontrakt han var ju bara på lån.. tycker inte han varit så bra men dom har väl sett något jag missa.

Jo det är klart man måste tänka på karriären och som du säger hade han säkert gått till aik om dom gett han något bud.

Lasse eriksson handla förresten av mig för några dagar sen. När han betalat kom han på att han glömt köpa påse, sa att jag var bajare så att jag bjöd på den :lol: har man fått kicken kan 1,50 vara viktiga pengar :-D

Länk till kommentar

Rätt kul turresöndag på kontoret idag. Även om ingen klonkade så var det bra kvalitet på tugget. Levlandet i facebook-chatten och pes-spelandet hade ingen gräns. Dessutom valde Viktor(pesberoende vän) att "städa" kontoret genom att bygga ett torn av allt skräp framför frisorens dator/skärmar. IRL tog en bild på spektaklet, som jag hoppas kommer upp snart.

Rätt bra dag på cg idag, torskade typ inte en enda stor pott. Plussade fina 827$, medans jag backade 250$ på turrar.

Länk till kommentar

Rätt kul turresöndag på kontoret idag. Även om ingen klonkade så var det bra kvalitet på tugget. Levlandet i facebook-chatten och pes-spelandet hade ingen gräns. Dessutom valde Viktor(pesberoende vän) att "städa" kontoret genom att bygga ett torn av allt skräp framför frisorens dator/skärmar. IRL tog en bild på spektaklet, som jag hoppas kommer upp snart.

Rätt bra dag på cg idag, torskade typ inte en enda stor pott. Plussade fina 827$, medans jag backade 250$ på turrar.

Alltså plussar du inte nöt varje gång du spelar men kör ändå alltid på NL100? Kör NL200 och busta Shanin istället (sorry om du redan spelar NL200 eller om jag är allmänt ute och cyklar) :)

Länk till kommentar

+1

Om du ska kopiera något jag skrivit och lägga in den i din signatur så kan du åtminstone få med allt jag skrev i posten? Vilket var att jag menade taxiresan. Så jävla enkelt att ta lite ord här och där och få ihop en menning.

Hade inte tagit illa upp om det varit någon annan men när det är du så är det irriterande. Att du ens orkar lägga ner din energi på att hata. Patetiskt.

Länk till kommentar

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

att betala för hennes taxiresa är inte att betala för sex:lol:

vet inte ens hur jag ska formulera den här posten för att inte verka överdrivet oskön. Men nej.. jag betalade inte för sex. edit: hon frågade inte heller.. utan jag betalade bara... så hon frågade inte om pengar en enda gång..

shahin

.

Verkar som att folk på allvar trott att jag betalat för sex vilket jag obv inte gjorde. Betalade för hennes taxiresa och dem på kontoret skojade med mig om att betala för taxiresa = betala för sex, när jag i själva verket betalade taxin så att hon drog bort därifrån asap då hon var jobbig om att jag hade flickvän och upprepade; "I know.. don't lie.. I know". När jag vaknade tänkte jag inte ta några risker alls efter att ha lyssnat på Johans berättelse om någon thai som jagat någon svensk med maschett eller hur det stavas.

Så ni som var tröga nog eller inte sett posterna i dagboken och därmed inte förstår vad allt handlade om. Jag har inte betalat för sex och planerar inte heller på att göra det.

suck.. pokerforum.. börjar tröttna

Länk till kommentar

.

Verkar som att folk på allvar trott att jag betalat för sex vilket jag obv inte gjorde. Betalade för hennes taxiresa och dem på kontoret skojade med mig om att betala för taxiresa = betala för sex, när jag i själva verket betalade taxin så att hon drog bort därifrån asap då hon var jobbig om att jag hade flickvän och upprepade; "I know.. don't lie.. I know". När jag vaknade tänkte jag inte ta några risker alls efter att ha lyssnat på Johans berättelse om någon thai som jagat någon svensk med maschett eller hur det stavas.

suck.. pokerforum.. börjar tröttna

Får man fråga varför du drog hem henne om hon var jobbig och du hade flickvän?

Låter inte som nöten direkt

Länk till kommentar

Får man fråga varför du drog hem henne om hon var jobbig och du hade flickvän?

Låter inte som nöten direkt

Jag hade ingen flickvän då och Johan kan intyga om att hon inte var jobbig. Det var först då vi drog in till mitt rum som hon sa; "I know you have girlfriend stop lying" och sånt skit.

Skrev nyss och förklarade exakt vad som hände men kom på att det inte hör hemma här. Att jag ville ha bort henne är ju så jävla fucking obv som det går att bli?

gl

Länk till kommentar

Du behöver inte förklara hur du lever ditt liv för alla här shahin, gör vafan du vill :-D

Hur går pokern?

Mjo håller med. Men samtidigt suger det att ett väldigt obv skämt utvecklats in till att folk kanske får för sig annat.

Den gick strålande. Var upp 32 inköp efter 12k händer men sen backade jag hemma hos ante. Spelat NL200 då jag bestämt mig för att kliva ner i en månad eller två, men hos ante mixade jag NL200-NL600. Var trött så borde inte ha lirat obv, men tvingade mig själv att göra det så slutade 1k back, allt från NL400 och 600 vilket då obv inte är farligt. Sedan backade jag 200 på mtt och 150 på NL15 omaha. Pottade varje hand och förlorade otroligt sjuka potter trots att jag bara blajade. WPT rangar sprang även bra i 200bb flipparna där då jag tre gånger om fick skithänder som 4437sss och sånt.

Aja ska inte klaga.. är upp typ 25 inköp på 13-14k händer och mer med rb.

Kommer nog byta till SvS eller iPoker ett kort tag. Ongames nya klient är iskall med ingen waitinglist och hittar inte HH foldern. Spelar atm 1 bord där och är ner typ 300 så det suger.. men orkar inte ens spela poker även om det gått bra. Fått så jävla avsmak för det... samma grej om och om igen... har blivit bättre nu och när jag fått springa bra så känns det som att diskutera händer och sånt gett utdelning.. men vet inte.. alla hamnar väl i liknande perioder.. kommer i vågor och kommer bli kul med poker igen snart.

Blev långt.. men men...

Kul att träffa dig btw :).. lycka till!

Länk till kommentar

Jag hade ingen flickvän då och Johan kan intyga om att hon inte var jobbig. Det var först då vi drog in till mitt rum som hon sa; "I know you have girlfriend stop lying" och sånt skit.

Skrev nyss och förklarade exakt vad som hände men kom på att det inte hör hemma här. Att jag ville ha bort henne är ju så jävla fucking obv som det går att bli?

gl

Haha jag läste obv och istället för om i meningen jag markerade :P

WP av mig

Länk till kommentar

• Skapa nytt...