Gå till innehåll

The Office SE - bump

sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

ommmmmgggggggggggggggggggggg vad nice muay thai matcherna var.

Jag slutade 3k upp och Sören 10k... fyfan vad grymt det var.

Jag och Anton har talat om att dra på en endagsträning för att prova på muay thai träning. Ingen idé för mig att betala för mer då jag vill komma ner och köra tre månader ordentligt.

Några riktiga monster.. i slutet av en match som var mellan en Thai och en Italienare.. sick. Monstermatch som bestod av 75% armbågar. Italenaren var biffig som fan medan thaien var non-chalant, glad/arg och spinkig som fan. Vem tror ni vann? Thaisen såklart som jag och sören bettade på. Inte nog med att Italienaren fick en fet jävla bula på pannan efter en vältimade armbåge, utan han började blöda från under vänstra ögat och gav upp matchen efter att hans armbåge poppat ut.. action ftw!!

Nu ska vi grinda lite..

sjukt grym dag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag är lite bränd :(

Semibränd! Tycker inte det ser så farligt ut:)

backade 20kbaht mot irl på kinapoker igår. Ska ta en ny match snart dock.... Plussade iofs 2500baht på thaiboxningen. Backade previs 7 inköp på nl20omaha. Pottade alla händer, alla gator, hela tiden. Fattar inte hur jag jämt kan bli nersynad. Måste vara ett vinnande spel. Tror fan jag spelade mot jamton då alla var riktigt jävla dåliga....

Länk till kommentar

Backade previs 7 inköp på nl20omaha. Pottade alla händer, alla gator, hela tiden. Fattar inte hur jag jämt kan bli nersynad. Måste vara ett vinnande spel. Tror fan jag spelade mot jamton då alla var riktigt jävla dåliga....

Du är jävligt Kaxig nu när du är på andra sidan Jorden...

Äre thaiboxning du vill ha? Vill du ge publiken blod?:twisted:

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!:evil: :evil:

Länk till kommentar

"Lite bränd" lol. Blåsor så det står härliga till på axlarna. Puckot var så jävla smart att spendera en dag i solen utan solkräm dagen efter han peelat bort en massa skin.

Älskar abuse från snubben som valde att simma karon beach fram och tillbaka efter tre dagar på semestern utan solskydd för 1000 bath, fick brännblåser och var tvungen att spendera 3000 bath + på alovera för att läka såren.

I morgon bär det av till koh pangang ( hur stavas det?). Ser verkligen fram emot full moon då det var awsome förra gången.

Länk till kommentar

Älskar abuse från snubben som valde att simma karon beach fram och tillbaka efter tre dagar på semestern utan solskydd för 1000 bath, fick brännblåser och var tvungen att spendera 3000 bath + på alovera för att läka såren.

I morgon bär det av till koh pangang ( hur stavas det?). Ser verkligen fram emot full moon då det var awsome förra gången.

hehe men detta är dummare.

Länk till kommentar

"Lite bränd" lol. Blåsor så det står härliga till på axlarna. Puckot var så jävla smart att spendera en dag i solen utan solkräm dagen efter han peelat bort en massa skin.

Skönt att höra, han va så kaxig i Bangkok. Solkräm ftw

Länk till kommentar

Förutom uppenbara fördelar som att ha 1/5 att dela säng med Shahin när vi blir av med våran fjärde villa och snus så är det jag gillar mest med att resten av gänget har uppslutit utan tvekan spel och dobbel. Från att ha varit på gränsen till obefintligt så har nu mängden spel och dobbel ökat till minst sagt påtagbar. Knappt hann dem hoppa ner i poolen innan diskutoner om live cash game och omaha grytor startades. Förutom live betting på thaiboxning och ett cash game där Shahin lyckades visa tvivlarna att han nog tillhör sveriges sämsta livespelare så tycker jag att min och Niklas svettiga kinapoker HU är tjusningen.

Spelet fungerar ungefär så att den som vinner 2/3 stick vinner 100 bath, och efter det är det kvitt eller dubbelt tills någon hamnar på över 5000 bath, och då kan casha vinsterna. Inslag som jokrar och möjlighet att få mer än 13 kort gör det möjligt att skaffa sig grepp om matchen i detta "turspel". Ett spel som dessutom minst kräver oändlig mängd fritid, våra matcher har hitills varat i cirka 3-6 timmar innan någon ger sig eller solen bränner vissas axlar för mycket. Good run som jag är här jag sprungit som en gud senaste matcherna är har lyckats vända 9600 back till 25800 upp. Mycket nöjd.

Målet med speladet för min del är förstås att livsgula Niklas. Hans BR på cirka 100 kakor känns inte alls omöjligt att erövra.

Sovdags nu, Koh Phangan om fyra timmar, tjooooooooooo

Länk till kommentar

Efter en mycket svettig buss/båtresa är vi nu framme i koh pangan. Vårt boende är så nuts det kan bli, med billiga deluxe bungalows precis på stranden. Även internet finns, och det verkar dessutom snabbare än det vi har HEMMA i chalong.

Riktigt svettiga kinapokermatcher mot IRL på senare tid. Låg 35kbaht ner ett tag men är nere på ca 20k nu.

Vi drog en fotbollsmatch på stranden när vi kom fram också. Sverige(sexy, irl, izy, frisoren ) vs Utlänningar(NikLasVegas, shahin89, Anton, Jay). Ganska jämn match som slutade 1-1 då samtliga var för trötta för att fortsätta.

Den 10:e är det fullmoon party. Lär kunna bli en del sjuka dagar/nätter här. Update kommer med filmer/bilder så småningom.

Länk till kommentar

• Skapa nytt...