Gå till innehåll

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Postad
wow IRL, posta nå stats så man får se vilka nivåer osv du vunnit på

Har spelat på olika nätverk så det blir svårt. Majoriteten av händerna jag har spelat är från 3/6 och 5/10. Därifrån kommer också majoriteten av vinsten. Men jag har spelat allt från 2/4 till 200/400 lol

Postad
Har spelat på olika nätverk så det blir svårt. Majoriteten av händerna jag har spelat är från 3/6 och 5/10. Därifrån kommer också majoriteten av vinsten. Men jag har spelat allt från 2/4 till 200/400 lol

Waat 200/400? Vad fick dig att spela det och körde du fullt inköp osvosv?

Postad
Waat 200/400? Vad fick dig att spela det och körde du fullt inköp osvosv?

Det var en riktigt riktigt dålig spelare som gav bort pengar på 25/50 och 50/100. Han gick upp i nivå hela tiden så var "tvungen" att sitta där för att inga andra regs skulle ta honom. Jag köpte in för fullt och han för runt 35. Tömde honom

Bra där! GZ :) Keep it up! Dags att köpa digsjälv något fint imo, en lambo kanske?!

Köper bara smirnoff ice

Postad

Johan, Niklas, Shanin... Vare mysigt att pallra sig till flygplatsen imorse?

Det var nog en av de sjukare kvallar jag varit med om, men det kanske inte hande? :mrgreen:

O va hande med Johans drinkrunda:evil: :-D :-D :-D

Postad

UPDATE

Så shahin niklas och johan har anlänt, mkt nice, då hade med sig mutor i form av godis för att bli insläppte vilket såklart mottogs. Därefter togs det ett snabbt dopp och sedan av till restaurangen där vi e stammisar.

Väl tillbaka spelades lite bluffpoker och sedan drog Johan anton och niklas in till patong. Mårten och shahin stannar här grindar lite. Emil ligger i sängen sjuk. Jay går på antidepriesiva piller och jag går på antibiotika. Hostade så mkt på väg tillbaka från restaurangen att jag spydde, första för det.

Drar till phiphi i övermorgon är där 2-4 dagar ca. Sedan fullmoon om typ en vecka. Riktigt nice. Och pokern rullar som vanligt på grymt. Typ 20 raka plussessioner nu.

Postad
Johan, Niklas, Shanin... Vare mysigt att pallra sig till flygplatsen imorse?

Det var nog en av de sjukare kvallar jag varit med om, men det kanske inte hande? :mrgreen:

O va hande med Johans drinkrunda:evil: :-D :-D :-D

Haha det hände fan inte :lol:

Den dagen var sjukligt sjuk.. skriver nog en rapport om den dagen.. så jävla sick. Kändes som att vi varit i Bangkok i två veckor:lol:

För er som undrar vad som hände den dagen så ger jag er en liten teezer; Johan dansade på en lastbil, 8 pers i en tuk-tuk, johan faller av dansgolvet i en klubb och jag rebuyar honom och sist men inte minst... Johan tog micken i en krog med typ 100+ personer och sa; "KOM IGEN NU PRITT-MARIE KÖR FÖR FA-AN" :lol:

Phuket är soooooft!

FAKEDEIT: LOOOOOOOL.. knackar på fönstret.. ser en naken Izy och Anton som kör helikoptern.. de har nyss kommit hem från krogen och är väl lagom nyktra

Postad
Haha det hände fan inte :lol:

Den dagen var sjukligt sjuk.. skriver nog en rapport om den dagen.. så jävla sick. Kändes som att vi varit i Bangkok i två veckor:lol:

För er som undrar vad som hände den dagen så ger jag er en liten teezer; Johan dansade på en lastbil, 8 pers i en tuk-tuk, johan faller av dansgolvet i en klubb och jag rebuyar honom och sist men inte minst... Johan tog micken i en krog med typ 100+ personer och sa; "KOM IGEN NU PRITT-MARIE KÖR FÖR FA-AN" :lol:

Phuket är soooooft!

FAKEDEIT: LOOOOOOOL.. knackar på fönstret.. ser en naken Izy och Anton som kör helikoptern.. de har nyss kommit hem från krogen och är väl lagom nyktra

Youtube or it didnt happen!

Postad
Drar till phiphi i övermorgon är där 2-4 dagar ca. Sedan fullmoon om typ en vecka. Riktigt nice. Och pokern rullar som vanligt på grymt. Typ 20 raka plussessioner nu.

Önskar att jag var du. FullMoon var grymt häftigt, undvik shaksen uppe på berget.

Postad
Emil ligger i sängen sjuk.

Skjut mig någon! Jävlar vad jag mår dåligt. " Sovit" i 14 timmar men mår precis lika illa idag. Har spytt uppskattningsvis 10 gånger i natt, så det har inte blivit mycket sömn. gaah.

Postad
Önskar att jag var du. FullMoon var grymt häftigt, undvik shaksen uppe på berget.

Mushroomshakes.. haha. Inte mycket att tillägga där! obv är FullMoon sicknajs!

Emil / IRL, krya på dig.

Och som någon annan undrade; Vad kostar erat boende / månad?

Postad

slabba precis ihop 160k bath av allihopa och gav till vår land lady för våra 3 villor samt en vecka i den fjärde + elräkningen.... det var en ganska fet hög kan jag berätta.

nu sitter emil shahin sören och johan och lirar ett mixat cgbord ute i den galna värmen (härligt tryckande hetta utan sol), jag och jay lökar vid datorerna och anton grindar seinfeld i våran villa.

förutom att vi inte har några kalla öl så blir det fan inte bättre

• Skapa nytt...