Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

älskar våra linjer i den här handen :D Allt är insta dessutom haha

 

IPoker, $3/$6 NL Hold'em Cash Game, 2 Players

 

Hero (SB): $606

BB: $594

 

Pre-Flop: 3:spade: 4:diamond: dealt to Hero (SB)

Hero raises to $18, BB calls $12

 

Flop: ($36) 3:diamond: 4:heart: 4:club: (2 Players)

BB checks, Hero bets $24, BB raises to $48, Hero raises to $90, BB calls $42

 

Turn: ($216) 2:club: (2 Players)

BB bets $108, Hero raises to $216, BB raises to $324, Hero calls $108

 

River: ($864) 7:heart: (2 Players)

BB bets $162 and is All-In, Hero calls $162

 

Results: $1,188 Pot ($1 Rake)

Hero showed 3:spade: 4:diamond: and WON $1,187 (+$593 NET)

BB showed J:spade: J:heart: and LOST (-$594 NET)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Johan:

 

Minns du disskutionen vi hade i Dortmund för x år sen när du hade $$$ och multitablade nl1k på ongame. Du kollade tv och spelade livepoker med oss samtidigt som du spelade en massa bord för stor % av din rulle . Jag sa, Johan du kan ju inte göra massa annat skit när du spelar.

du sa " Ingen av de bästa highstakespelarna sitter bara och spelar. Dem läser en bok eller vad som hellst. Man behöver inte koncentrera sig"

kom och tänka på det nu, skrattade lite för mig själv bara hehe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

blivit mkt film/serier senaste dagarna då jag inte kan vill eller får göra ngt annat typ. Såg slumdog millionaire alldeles nyss och tyckte den var stört bra, sex drive och punisher war zone, night train igår, där sex drive var rätt rolig medans punisher war zone och night train sög rätt hårt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

blivit mkt film/serier senaste dagarna då jag inte kan vill eller får göra ngt annat typ. Såg slumdog millionaire alldeles nyss och tyckte den var stört bra, sex drive och punisher war zone, night train igår, där sex drive var rätt rolig medans punisher war zone och night train sög rätt hårt.

 

Skitbra film, rekommenderas starkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

slumdog är den mest överskattade film jag sett. hur man dessutom bara kan acceptera de skitdåliga påhittade reglerna de har i vem vill bli miljonär, det vet jag inte.

 

20 frågor: har du fel på en enda åker du ut och får 0 rubel. ofta.

 

inte hjälpte det heller att den "vuxna" killen var oskön och ful som ett troll.

 

nu grind.. sista dagen på månaden, i min feta downswing. igår låg jag som vanligt back, tog igen allting efter middagen men sen händer obv detta

 

Full Tilt Poker $10/$20 No Limit Hold'em - 2 players - View hand 52288

The Official 2+2 Hand Converter Powered By DeucesCracked.com

 

Hero (BB): $2913.75

BTN/SB: $3069.75

 

Pre Flop: ($30.00) Hero is BB with K:spade: Q:spade:

BTN/SB calls $10, Hero raises to $88, BTN/SB calls $68

 

Flop: ($176.00) J:spade: 6:spade: 3:club: (2 players)

Hero bets $155, BTN/SB calls $155

 

Turn: ($486.00) K:heart: (2 players)

Hero bets $400, BTN/SB raises to $1280, Hero requests TIME, Hero calls $880

 

River: ($3046.00) 4:club: (2 players)

Hero checks, BTN/SB bets $1546.75 all in, Hero calls $1390.75 all in

 

Final Pot: $5827.50

Hero mucks K:spade: Q:spade:

BTN/SB shows 7:diamond: 5:diamond: (a straight, Seven high)

BTN/SB wins $5827.00

(Rake: $0.50)

 

sen springer han.

 

 

jag kan rekommendera alla att spela mot mej, försök framförallt att hamna all in i underläge för det verkar vara en vinnande taktik.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

yooooooooo

 

Shahin har ifran bankok och nordrar sig vid datorn. Ska skriva till syrran att jag mar bra sa tanke att jag kunde swing by och ge en liten "lagesrapport".

 

Flygresan var awesome. Gick fort och de visade allt ifran entourage, sex and the city till hellboy som jag forovrigt tyckte var helt okej. Jag somnade ganska tidigt och vaknade val nar det var tva timmar kvar i tid for frukost. nuuuuutsiiinuts.

 

Nar vi val klev av planet sa kande man thailands kyla... lol.. nej da.. det var varmt som en satana perkele. Nar vi klev ut ur flygplanet for att ta taxi till D&D inn dar vi bor sa kom vi i "kontakt" med resans forsta ladyboy.. brrrrr :oops:.

 

Men sina manliga ansiktsdrag och "ljusa rost" (NOTERA: STOR BETONING PA LJUSA MED CITATIONSTECKEN) forsokte hon charma Johan in till att hoppa pa deras taxi som forovrigt saknade taxiskylt. Rena tanken av att hennes chorizo mojligtvis kunde vara storre en hans egna gjorde Johan valdigt nervos och han ville snabbt darifran. Val pa vag bort, for de stod typ en 20 meter ifran de vanliga taxibilarna sa tar hans/hennes/det gang tag i Johan och Niklas vaska.. de ville fan inte att vi skulle ga. Men men.. otroligt nog tog vi oss darifran.

 

Vid de lite mer normala taxibilarna forsokte vi oss pa att pruta. De sa 1200.. vi sa 800.. de skrattade och sa 1200.. vi sa 900.. de skrattade annu mer och sa 1200.. var fan nara att jag gav dem 1300 bara for att vinna kampen.. men men..

 

Vi traffade aven en rolig indier som hoppade med taxin... gl!

 

Nar vi kom fram till D&D inn fick vi veta att de inte hade nagra hotell rum... efter lite tjotande sa receptionisten att vi kunde vanta i runt en timma. Om en grupp som bokat rum ar over 30 min sena sa ar rummet vart.. klllooonk. taget... medan vi vantade sa stotte vi pa TVA POKERSPELARE som Niklas.. ena som niklas hade spelat pa samma bord med under PAF kryssningen och den andra ar jag affe for. Sick liten varld...:mrgreen:

 

Efter flera pilsners som gick direkt upp i skallen drog vi ut for att ata thaimat.. fml var starkt... men gott.

 

Maste btw saga att livet suger.. 5 x 0.5 liters ol for 190 baht sammanlagt:mrgreen:. nuuuuuuts

 

Efter flera flera pilsners till borjar obv saker rora till sig och efter att ha traffat nagra av Johans kompisar blev det en for manga for mig.. var aven trott sa jag drog hem. Efter nagon timma eller tva kommer Izy och NiklasVegas hem fulla.. och da snackar jagi nte fulla som i bra fylla.. utan de kommer in full-fulla. Jag halvsov men vaknade upp idag och sager: Dromde jag eller gjorde Johan kullbytter pa mig utan byxor :shock:. Obv var det ingen drom.... sa jag far tacka thai, d&d inn och framst gud att trorts att jag var trott och borta sa hade jag min anti-ass on body mode in som sag till att hans white ass inte nuddade mig:mrgreen:

 

I dag har vi vaknat, atit frukost, och nu sitter jag typ har.... borta fran sol, varme och en iskall pilsner som vantar mig vid poolen....

 

wtf...

 

jag klockar ut!

 

Shahin fran Thai!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bbangkokbarn, när kommer ni imorgon? i vilket fall, säg bara till taxichaffisen att ni vill till chalong bay och se till att ni blir avsläppta vid vattnet. ni kan ringa mej på +66844476603 när ni e på flygplatsen.

 

 

diagf

 

Min gissning är att det är ca 30 mins gång från vattnet, bara för att jävlas?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...