Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

nice, totaldäckad somna jag vid 14 snårte idag, typ kasta mig i soffan och somna i luften, vakna vid 19 och totaldäcka sedan igen vid 11-tiden, vakna nu utvilad och pigg, de e kul att vara sjuk.

 

ska se ngn deucescrackedvideo sedan ska jag å sexy skaffa vusm när han går upp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vaknat upp med nya krafter.. det är iaf vad jag försöker att intala mig själv :mrgreen:.

 

Ska se på en till deuces cracked video innan jag drar igång grindet. Igår var en brutal dag där folk synade in sig med AQ i pos, synade JKx flopp.. synade turn.. och träffade A på river. Massa sånt... men jag tror det var laptops sätt att backstabba mig. Låter inte det logiskt? När jag höll på att bygga ihop datorn så lät den mig vinna, men så fort det var sista dagen med lappisen så gick allt åt helvete. :mrgreen: Nej men sprang dåligt och vart ju frustrerad för att allt gick dåligt. Men tror att den här dagen var bra. Har inte haft en backdag på väldigt länge och det här var en bra påminnelse om att jag är dödlig:roll:. Men men....

 

Har laddat ner Holdem manager till min nya dator, och snott Emils HUD stats. Men fan, på PT3 kunde man se vad varje stat var för något. På HE ger den bara stats på hela raden typ. Så ska läsa en guide innan grindet.. så får vi hoppas på success.

 

Nu håller vi tummarna för NL400 vid februari. Gogogogoogog...

 

 

GL!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fitta alltså..

jag spelar med holdem manage.r. har blivit udragen som en jävla hora.. de gånge rjag vinner upp img är att händerna inte går till showodwn....

 

blir utdragen med KQ på x9TJ bräda mot JJ...

sen säger äckel holdem manager att jag är 500 dollar + på ev?

sfadskopfkoasdkpofaskpodfokpas-. wtf?

hur fan kan den säga att jag haft tur när jag haft äckel otur?

 

har jag rätt eller är ajg ute och cyklar? någon svara.. för min tålamod böraj tatt brista

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fitta alltså..

jag spelar med holdem manage.r. har blivit udragen som en jävla hora.. de gånge rjag vinner upp img är att händerna inte går till showodwn....

 

blir utdragen med KQ på x9TJ bräda mot JJ...

sen säger äckel holdem manager att jag är 500 dollar + på ev?

sfadskopfkoasdkpofaskpodfokpas-. wtf?

hur fan kan den säga att jag haft tur när jag haft äckel otur?

 

har jag rätt eller är ajg ute och cyklar? någon svara.. för min tålamod böraj tatt brista

 

Tror det betyder att du skulle varit $500+ ifall du inte blivit utdragen. Är inte riktigt säker, någon får rätta om jag har fel

 

Trist att det går segt, du får fortsätta jobba helt enkelt, du vet att det vänder!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror det betyder att du skulle varit $500+ ifall du inte blivit utdragen. Är inte riktigt säker, någon får rätta om jag har fel

 

Trist att det går segt, du får fortsätta jobba helt enkelt, du vet att det vänder!

 

Ja det låter logiskt.

 

Suck.. vet nte om et går.. är back 488.. Evet ligger på 788+.

 

Back 500 är inget obv.. men jag jobbar mig till +-0.. sen setups, badbeats och flips ner igen.. så sick

 

men hoppas att det vänder :-(

 

gl m8!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

totalbackar här, tappat hela månadsplusset +/-0 nu. känns asbra. ska ut ikväll trots sjukdom...

 

sitter hemma hos izy o niklas med izy och danny, niklas e obv inte här... vi har käkat thai och druckit öl samt grindat, jag har backat rakt ut obv, standard...

 

tja.. what else.... jo juste, fan, har bara 7 dar på mej att fixa månadsplus eftersom vi drar om 7 dar sen blire nog inte mycket mer spel :/ bajskorv

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ska se ett avsnitt twin pekas nu. 90-talets lost. Stört spårad serie, inte jättebra heller. Men har jag börjat se den ska jag se den til de ending....

 

fortsätt langa musikrelaterade pokervideor....

 

Svär inte, ung#¤&"#!

 

Twin Peaks är världens bästa serie genom tiderna. Finns inga bottnar i den serien.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SKÖNT!

 

Efter 4k händer slutar eländet på 177 dollar upp. "Woho !".:roll: :roll:

 

Snacka om en brutalt +-0 session. Hela sessionen såg ut såhär-> vinner en massa småpotter, vinner större potter.. sen QQ raise, 3bet, 4bet AI.. AK mot min QQ.. K flopp...vinner en massa småpotter, vinner större potter.. AQ ai mot JJ.. flopp Axxsss... han har Ji s.. river s... vinner en massa småpotter, vinner större potter.. 77 på 755.. river A mot AA...

 

ATH låg jag på +500. Som sämst -600.

 

Så gg.. har 2-3 intressanta händer.

 

Men de ligger på andra datorn. Nu ska jag iväg till stan och möta en polare som jag inte träffat på sex måanader då han varit iväg i Ungern och pluggat...

 

gg,gl, no re

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ska se ett avsnitt twin pekas nu. 90-talets lost. Stört spårad serie, inte jättebra heller. Men har jag börjat se den ska jag se den til de ending....

 

fortsätt langa musikrelaterade pokervideor....

 

Köpte hela boxen med alla avsnitt + extramaterial idag. Satte i piloten och fick välja orginal eller international version, sen fick välja med eller utan någon fay, vilket var en tant som prata 4min i början sittandes hållandes i en träbit som ett bar. Intressant serie, hehe.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"cuz my fullhouse beats your 3 jacks"

Är jag dum i huvudet eller har chan 4-tal när han säger det?

 

rolig video annars, haha.

 

 

Haha var tvungen att kolla upp detta

 

Board: 10 9 J 10 9

 

Chan? kastar upp 10 9.

 

Om chan påstår att FI har "triss" i knäcktar så leder det till att FI har en bättre kåk :o

 

FI: JJJ TT

Chan: TTT 99

 

Bildbevis:

10600lol-chan_fuskar.JPG

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha var tvungen att kolla upp detta

 

Board: 10 9 J 10 9

 

Chan? kastar upp 10 9.

 

Om chan påstår att FI har "triss" i knäcktar så leder det till att FI har en bättre kåk :o

 

FI: JJJ TT

Chan: TTT 99

 

Bildbevis:

10600lol-chan_fuskar.JPG

 

Visste att det var nåt lurt med det där. Orkade inte kolla så noga, såg dock ut som att chan hade pocket9or och fyrtal men "påstod" att han hade kåk vs FIs triss. Aja, kul hursomhelst..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...